دانلود ترجمه مقاله نوآوری بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار شرکت های تولیدی

عنوان فارسی

نوآوری بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار شرکت های تولیدی کوچک و متوسط در غنا

عنوان انگلیسی

Marketing innovation and sustainable competitive advantage of manufacturing SMEs in Ghana

کلمات کلیدی :

  نوآوری بازاریابی؛ پایداری؛ تولید؛ مزیت رقابتی؛ قابلیت های بازاریابی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 92
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات، چارچوب مفهومی و توسعه فرضیات 3. مزیت رقابتی پایدار 4. چارچوب نظری 5. چارچوب مفهومی 6. روش تحقیق 7. نتایج و بحث و بررسی 8. خلاصه ای از بررسی فرضیات تحقیق 9. نتیجه گیری 10. توصیه ها و دلالت های عملی 11. مشارکت نظری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف: هدف این مقاله، مشخص سازی این است که به چه نحو شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) در صنایع تولیدی آب، مشروبات، صابون، مواد شوینده، ساخت فلز، ساخت چوب و مبلمان می توانند مزیت رقابتی خود را با تلفیق منابع و قابلیت های خاص، حفظ کنند یا بهبود بخشند. این مقاله به دنبال ارائه یک چارچوب دیگر «دیدگاه مبتنی بر قابلیت منابع» (RCBV) است که جهت بازاریابی استراتژیک برای SME ها با توجه به نحوه تلفیق شیوه های بازاریابی نوین و قابلیت های بازاریابی پویا برای ایجاد مزیت بازاری پایدار، فراهم می کند. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: این مقاله، از یک طراحی پیمایشی کمیتی با یک الگوی پژوهش روش شناختی مثبت گرایانه استفاده کرده است. این مقاله از یک روش نمونه گیری تصادفی ساده و چینه بندی شده چند مرحله ای برای گردآوری داده ها از 591 شرکت SME تولیدی در غنا استفاده کرده است. SME های فعال در صنایع آب، مشروبات، صابون، مواد شوینده، تولید فلز، چوب و اثاثیه، برای این مطالعه نمونه گیری شدند. یک مدل معادله ساختاری برای آزمون فرضیه های مطالعه بکار گرفته شد تا یافته ها حاصل شوند. یافته ها: این مطالعه دریافت که طراحی محصول و نوآوریها در بسته بندی، نوآوریها در تبلیغ، نوآوری در خرده فروشی و نوآوری در قیمت گذاری، مزیت بازاری پایداری برای SME های تولید آب، مشروبات، مواد شوینده و فلز فراهم می کند. همچنین این مقاله دریافت که طراحی های محصول و بسته جدید، محرک های اصلی مزیت بازاری پایدار و پس از آن خروجی های خرده فروشی نوین می باشند. این مقاله در ادامه بیان می کند که تلفیق شایستگی بازاریابی (منابع بازاریابی و قابلیت های بازاریابی) و فعالیت های بازاریابی نوآورانه بهبود اساسی در مزیت رقابتی حاصل می کنند. منابع فیزیکی ممکن است باعث مزیت در بازار شود اما تلفیق منابع فیزیکی با قابلیت های بازاریابی دینامیک و پویا، پایداری رقابتی کافی در یک بازار رقابتی بوجود می آورد. دلالت های عملی: SME ها در صنایع آب، مشروبات، صابون، مواد شوینده، تولید فلز، چوب و مبلمان باید منابع بازاریابی و قابلیت های کلیدی خود را در نوآوری در طراحی محصول، تبلیغ، قیمت گذاری و خرده فروشی اولویت بندی کنند تا مزیت بازاری را حفظ کنند. محصولات قدیمی نباید از بازار کنار گذاشته شوند بلکه مدیران SME باید از استراتژی های خرده فروشی نوآورانه، مانند تبلیغات سازگار با محیط زیست، بسترهای برندسازی مجدد محصول و دیجیتال (سایت های شبکه اجتماعی و وب سایتها)، که برای حفظ عملکرد بازار مهم هستند، استفاده کنند. دولت باید سیاست های هدفمند برای از بین بردن شکاف اطلاعاتی بین SME ها و موسسات پژوهشی مانند دانشگاه ها، از طریق آموزش کارآفرینی یارانه ای منظم و ایجاد نمایشگاه های صنعتی-آکادمیک نیم ساله، را طراحی کنند. مشارکت نظری اصلی این مقاله توسعه RCBV به عنوان چارچوبی است که نشان می دهد چگونه SME ها می توانند منابع و قابلیت های خاص را برای دستیابی به مزیت بازاری پایدار تلفیق کنند. این چارچوب، یک نگرش تلفیقی در مورد دیدگاه مبتنی بر منابع متداول و نظریه قابلیت دینامیک (DCT) حاصل می کند که بطور مستقل در ادبیات مورد بررسی قرار گرفته اند. اصالت/ارزش: مطالعه حاضر، یک رویکرد تلفیقی و تفصیلی برای دیدگاه مبتنی بر منابع متداول و DCT پیشنهاد کرده است که یک درک ترکیبی در ادبیات حاصل نمی کند. SME ها ممکن است منابع و قابلیت های لازم برای معرفی محصولات جدید یا خطوط محصول گسترده نداشته باشند، اما این مقاله نشان داده است که چگونه SME ها می توانند مزیت بازاری محصولات موجود خود را با استفاده همگام از منابع و قابلیت های بازاریابی خاص، حفظ کنند. چارچوب پیشنهادی، راهنمایی برای SME ها فراهم می سازد تا منابع و قابلیت های فیزیکی خود را با هم تلفیق کنند تا در نتیجه مزیت بازاری خود را حفظ کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose – The purpose of this paper is to establish how small- and medium-sized enterprises (SMEs) in water, beverage, soap, detergent, metal fabrication, wood and furniture manufacturing industries can sustain or improve their competitive advantage by integrating specific resources and capabilities. The paper seeks to offer an alternative framework “resource capability-based view (RCBV)” that provides a strategic marketing direction for SMEs regarding how innovative marketing practices and dynamic marketing capabilities integrate to create sustainable market advantage. Design/methodology/approach – This current paper employed a quantitative survey design with a positivist methodological research paradigm. The paper used a multi-stage stratified and simple random sampling technique to collect data from 591 manufacturing SMEs in Ghana. SMEs in water, beverage, soap, detergent, metal fabrication, wood and furniture manufacturing industries were sampled for the study. A structural equation model was employed to test the study hypotheses to arrive at the findings. Findings – The study found that product design and packaging innovations, promotion innovations, retail innovations and pricing innovations provide sustainable market advantage for water, beverage, detergent and metal fabrication SMEs. The paper also found that new product designs and packages are the major drivers of sustainable market advantage followed by innovative retail outlets. The paper further originated that integrating marketing competence (marketing resources and marketing capabilities) and innovative marketing activities provides a marginal improvement in competitive advantage. Physical resources may result in market advantage but integrating physical resources with dynamic marketing capabilities provides sufficient competitive sustainability in a competitive market. Practical implications – SMEs in water, beverage, soap, detergent, metal fabrication, wood and furniture manufacturing industries should prioritise their key marketing resources and capabilities in product designs, promotion, pricing and retailing innovations in order to sustain market advantage. Old products should not be faded from the market but rather SME managers should employ innovative retail strategies, such as eco-friendly advertising, product re-branding and digital platforms (social network sites and websites), which are important to sustaining market performance. Government must develop targeted policies to bridge the information gap between SMEs and research institutions such as universities through regular subsidised entrepreneurial training and creation of semi-annual industry-academic fairs. The main theoretical contribution of this current paper is the development of “RCBV” as a framework which shows how SMEs can integrate specific resources and capabilities to achieve sustainable market advantage. This framework offers an integrative view of conventional resource-based view and dynamic capability theory (DCT) which are independently examined in the literature. Originality/value – This current study has proposed an integrated and elaborative approach to the conventional resource-based view and DCT which does not provide a composite understanding in the literature. SMEs may lack the needed resources and capabilities to introduce new products or extant product lines but this paper has demonstrated that how SME can sustain market advantage of existing product(s) by synchronously using specific marketing resources and capabilities. The proposed framework offers a guide for SMEs to integrate their physical resources and capabilities to sustain their market advantage.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نوآوری بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار شرکت های تولیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi