دانلود ترجمه مقاله بازاریابی در عصر متاورس

عنوان فارسی

بازاریابی در عصر متاورس: به سوی یک رویکرد کانال یکپارچه

عنوان انگلیسی

Marketing in the metaverse era: toward an integrative channel approach

کلمات کلیدی :

  متاورس؛ اومنی چنل؛ مولتی چنل؛ واقعیت مجازی؛ پلتفرم

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : Springer
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس مقاله : 105
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. دلالت ها 6. نتیجه گیری و پژوهش های آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در دهه گذشته بخصوص در زمان همه گیری کرونا، سرعت رشد اجتماعی شدن دیجیتال افزایش هنگفتی داشته است. از طریق آن تحول دیجیتال مداوم، ایده متاورس، که یک دنیای موازی مجازی است که می تواند زندگی مردم را به صورت دیجیتال تقلید کند، از طریق اعلامیه شرکت متا (که قبلاً به فیس بوک معروف بود)، در اکتبر 2021 اعلام شده بود که سرمایه گذاری قابل توجهی به آن اختصاص خواهد داد. درحالی که متاورس فرصت های عالی برای برندها فراهم می کند، اما نگرانی اصلی این خواهد بود که چگونه آنرا با رسانه های فعلی و کانال های خرده فروشی حاضر تلفیق کنیم، چه آفلاین باشند چه آنلاین. بر این اساس، با استفاده از یک رویکرد کیفی اکتشافی، این مطالعه مسیرهای بازاریابی مبتنی بر کانال استراتژیک بالقوه ای که شرکت ها در حضور متاورس با آنها مواجه می شوند را بررسی کرده است. یافته ها نشان می دهند که مسیر به سمت بازار با توجه به راه اندازی خود پلتفرم متاورس، بسیار پیچیده تر خواهد شد. مسیرهای چندکانالی و کانال فراگیر استراتژیک از طریق یک چارچوب پیشنهادی بررسی می شوند که تکامل پیش بینی شده پلتفرم متاورس را مورد ملاحظه قرار می دهد. مقدمه: گام توسعه اجتماعی شدن دیجیتال در دهه گذشته شتاب چشمگیری پیدا کرده است. این امر عمدتاً از طریق استفاده شدید از پلتفرم های رسانه های اجتماعی و گسترش رو به رشد استفاده از گوشی های هوشمند در سطح جهان، ممکن شده است. همه گیری کرونا، استفاده از پلتفرم های دیجیتال را بیشتر تسریع کرد و در نتیجه مسیر برای یک واقعیت دیجیتال جدید هموار شد به نحوی که مصرف کنندگان شروع به پذیرش و تلفیق آن در زندگی روزمره خود کردند (اسلام و همکاران، 2020؛ فایزنبک و همکاران، 2022). درحالی که برندها، تلفیق کانال فراگیر نقاط اتصال دیجیتال و آفلاین را شتاب دادند تا برای مصرف کنندگان تجربیات عالی در عصر پساکرونا فراهم کنند (آبوسدرا و همکاران، 2021)، اما شرکت هایی مانند متا (که قبلاً به فیس بوک معروف بوده) و مایکروسافت تلاش می کنند تا از تغییرات رفتاری دیجیتال جدید مصرف کنندگان برای شتاب دادن به توسعه متاورس استفاده کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The development pace of digital socialization has accelerated drastically in the past decade, especially with the COVID-19 pandemic. Through that continuing digital shift, the idea of the metaverse, a virtual parallel world that can digitally replicate people’s lives, is developing fast through Meta’s (previously known as Facebook) announcement in October 2021 that it will dedicate sizeable investments in it. While the metaverse provides immense opportunities to brands, the primary concern will be on how integrate it with current media and retail channels, whether they are offline or online. Accordingly, using an exploratory qualitative approach, this study examined the potential strategic channel-based marketing routes that companies would face in the presence of the metaverse. The findings show that the route to market will become much more complex given the metaverse’s own platform setup. Strategic multichannel and omnichannel routes are examined through a proposed framework that takes into consideration the expected evolution of the metaverse platform. Introduction: The development pace of digital socialization has accelerated drastically in the past decade. This was made possible mainly through the vigorous usage of social media platforms and an ever-increasing worldwide diffusion of smartphones. The COVID-19 pandemic has further accentuated the use of digital platforms while paving the way for a new digital reality that consumers started to accept and integrate into their daily lives (Islam et al. 2020; Eisenbeck et al. 2022). While brands accelerated their omnichannel integrations of digital and offline touchpoints to provide consumers with seamless experiences in the post-pandemic era (Abosedra et al. 2021), companies such as Meta (previously known as Facebook) and Microsoft were aiming to use recent consumers’ digital behavioral shifts to accelerate the development of the metaverse.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

قیمت :

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی در عصر متاورس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi