دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه
عنوان فارسی |
مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه |
عنوان انگلیسی |
Customer Relationship Management in the Insurance Industry |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت ارتباط با مشتری؛ مدیریت فروش؛ تکنولوژی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 11 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. مولفه های خاص CRM در صنعت بیمه 5. فرآیندهای کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری 6. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله، پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را شرکت های بیمه ای مورد بررسی قرار داده است. بنابراین، ما چندین مقاله تخصصی را بررسی کرده ایم که راه حل های ملی و بین المللی را برای مدیریت ارتباط با مشتری مورد خطاب قرار داده اند. ما روی استراتژی های مورد استفاده در مدیریت فروش با اشاره به استانداردهای خدمات مشتریان و مدل های مورد استفاده از زمینه مدیریت ارتباط با مشتری، متمرکز شده ایم. هدف نویسندگان، ارائه مزایای ناشی از استفاده از تکنولوژی های جدیدی می باشد، بنابراین، سرعت تغییرات، فرصت های جدید و نیاز به انعطاف پذیری در رابطه با مشتریان نیز برآورد شده است. در کنار مولفه های تکنولوژیکی، مولفه های انسانی نیز به منظور تضمین پیاده سازی یک سیستم CRM موفق، ارائه شده اند.
This paper addresses the implementation of Customer Relationship Management (CRM) in insurance companies. Thus, we reviewed several specialized papers addressing regional and international solutions for customer relationship management. We focus on strategies used in sales management with reference to the standards of customer service and the models used in customer relationship management. The aim of the authors is to present the benefits resulting from the application of new technologies, thus estimating the pace of change, the new opportunities and the need for flexibility in the relationship with customers. Along with the technological component the human component is also present in order to ensure the successful implementation of CRM.
مدیریت ارتباط با مشتری چیست
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اشاره به اصول، شیوه ها و دستورالعمل هایی دارد که یک سازمان در پی تعامل با مشتریانش دنبال می کند. از دیدگاه سازمانی، این رابطه کلی شامل تعاملات مستقیم با مشتریان مانند فرآیندهای مبتنی بر سرویس و فروش، و پیش بینی و آنالیز رفتارها و رویه های مشتریان می باشد. نهایتاً، CRM به منظور بهبود تجربه مشتریان از خرید مورد استفاده قرار می گیرد.
با رشد اینترنت و تکنولوژی های مرتبط با آن، نگرانی مشتریان نسبت به امنیت اطلاعات و حریم خصوصی شان نیز بیشتر می شود. بنابراین، کسب و کارها باید تضمین کنند که ذخیره سازی و تحلیل داده ها و اطلاعات مشتریان شان در بالاترین سطح نسبت به حملات سایبری، سرقت های هویتی و سایر نقض های امنیتی قرار دارد.
المان های CRM از وب سایت شرکت و ایمیل ها تا تماس های تلفنی و ایمیل های گروهی را شامل می گردد. رسانه های اجتماعی یکی از راه هایی است که شرکت ها را در نیل به این موضوع یاری می دهند. هدف اصلی CRM، ایجاد یک تجریه مثبت در میان مشتریان است تا آنها را به مشتریان دائمی شرکت تبدیل کند.
نرم افزار CRM چیست
نرم افزارهای CRM، اطلاعات مشتری را در یک مکان جمع می کند تا امکان دسترسی به این اطلاعات را برای شرکت تسهیل کند، این اطلاعات عبارتند از اطلاعات تماس، تاریخچه خریدها، و هرگونه تماس قبلی با نمایندگان خدمات مشتریان. این اطلاعات به کارکنان شرکت کمک می کنند تا با مشتریان تعامل داشته، نیازهای آنها را پیش بینی کرده، به روز رسانی های مشتریان را تشخیص داده و اهداف عملکردی را در زمان فروش دنبال کنند.
هدف اصلی همه نرم افزارهای CRM، ایجاد تعاملاتی کارآمدتر با مشتریان می باشد. رویه های خودکار در یک ماژول CRM شامل ارسال مواد بازاریابی تیم فروش بر اساس گزینش مشتریان از یک محصول یا خدمات خاص می باشد. این برنامه ها همچنین نیازهای مشتریان را به منظور کاهش زمان پاسخگویی به یک درخواست، ارزیابی می کنند.
راه حل های ابری
سیستم های ابری، داده های زمان واقعی را به عاملان فروش ارائه می دهند، این اطلاعات روی کامپیوترها، گوشی ها، لپ تاپ ها و تبلت های متصل به اینترنت قابل مشاهده هستند. این سیستم ها، عملیات های تجاری و تبادلات را تسهیل می بخشند. بدون این سیستم ها ممکن است دسترسی به اطلاعات مشتریان کار چندان آسانی نباشد. حتی اگر یک شرکت، از انواع مختلف نرم افزارهای CRM نیز استفاده کند ممکن است با مشکلاتی موجه گردد. معمولا نرم افزارهای CRM ابری، هزینه بیشتری از انواع دیگر نرم افزارها در این حوزه دارند.
نقش مدیریت در CRM
همه نرم افزارهایی که در سراسر جهان در زمینه CRM وجود دارند، بدون یک طرح مدیریتی مناسب و تصمیم گیری از طرف انسان، ارزش چندانی نخواهند داشت. علاوه بر این، بهترین برنامه ها نیز داده ها را به گونه ای سازمان دهی می کنند که انسان بتواند آنها را به راحتی تفسیر کرده و از مزایای آنها استفاده کند. به منظور نیل به یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری موفق، شرکت ها باید یاد بگیرند که از اطلاعات مفید استفاده کرده و هرگونه سابقه تکراری یا ناقصی در مورد مشتری که ممکن است کارمندان را به اشتباه بیندازد را حذف کنند.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.