دانلود ترجمه مقاله آنالیز خوشه با استفاده از رویکرد داده کاوی به منظور توسعه روش مدیریت ارتباط با مشتری
عنوان فارسی |
آنالیز خوشه با استفاده از رویکرد داده کاوی به منظور توسعه روش مدیریت ارتباط با مشتری برای رسیدن به وفاداری مشتری |
عنوان انگلیسی |
Cluster analysis using data mining approach to develop CRM methodology to assess the customer loyalty |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت ارتباط با مشتری؛ وفاداری مشتری؛ الگوریتم ابزار K؛ مدل RFM |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2010 | تعداد رفرنس مقاله : 14 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 1.1. مدیریت ارتباط با مشتری 1.2. پایداری مشتری 1.3. تحلیل RFM 1.4. الگوریتم K ابزار 2. مدل ارزیابی وفاداری مشتری 3. مطالعه تجربی 4. بحث و یافته ها 5. نتیجه گیری
5. نتیجه گیری رویه پیشنهادی نشان داده است که با هدف خوشه بندی ، زمانی که ما مدل WRFM را در الگوریتم K ابزار ادغام میکنیم ، یک بهبود قابل توجهی در طبقه بندی دقت از نظر رسیدن به CRM بهینه ملاحظه میکنیم. چون فاصله و نرخ یکپارچه هر خوشه معمولا توسط بسیاری از محققان به عنوان پارامتر مستقل و جداگانه استفاده شده است، در این مطالعه، ترکیب این دو پارامتر در خوشه بندی و تحلیل طبقه بندی استفاده شده است. نتایج تست آماری برای معتبر سازی مدل نشان داده است که متدولوژی توسعه داده شده برای CRM یک نتیجه قابل قبول با اطمینان سطح بالا در مقایسه با دیگر متد های رایج استفاده شده توسط محققان است. متدولوژی CRM می تواند توسط صنایع و نیز بخش خداماتی در ارزیابی وفاداری مشتریانشان در موثرترین و اثرگذار ترین حالت استفاده شود
5. Conclusions The proposed procedure has shown that for the purpose of clustering, when we combine the expanded WRFM model into K-means algorithm, we can see a tremendous improvement in classifying accuracy in order to reach to an excellent CRM. As the distance and the integrated rate of each cluster commonly used by many researchers as a separate and independent parameters, in this study the combination of these two parameters has been considered in clustering and classification analysis. The result of statistical test for model validation has shown that the developed methodology for CRM has an acceptable result with a high level of confidence in comparing with other commonly used models by researchers. The proposed CRM methodology can be used by industries as well as service sectors in evaluating their customers loyalty in a most efficient and effective manners.
بخشی از ترجمه مقاله
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.