دانلود ترجمه مقاله تحلیل تقسیم بندی مشتریان بر مبنای مولفه های ارزش مشتری
عنوان فارسی |
تحلیل تقسیم بندی مشتریان بر مبنای مولفه های ارزش مشتری (مطالعه موردی : یک بانک خصوصی ) (یادداشت فنی) |
عنوان انگلیسی |
Analyzing Customer Segmentation Based on Customer Value Components (Case Study: A Private Bank) (Technical note) |
کلمات کلیدی : |
  ارزش دوره حیات مشتری؛ بخش بندی مشتری؛ داده کاوی؛ تحلیل RFM؛ قانون تصمیم گیری |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : SID Journal |
سال انتشار : 2011 | تعداد رفرنس مقاله : 37 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1- مقدمه 2- زمینه تئوریک 3- متدولوژی 4- بحث و نتیجه گیری
3. بحث و نتیجه گیری: توجه نکردن به تشخیص میان مشتریان منجر به تخصیص منابع به همه مشتریان، بدون در نظر گرفتن بازگشت روی پژوهش است. بنابراین این برای شرکت ها بسیار مهم و حیاتی است که انواع مختلف مشتریان برای تصمیم گیری مناسب تر شناسایی شوند. این مطالعه دانش جدیدی را درمورد رتبه بندی مشتریان بانک خصوصی بر مبنای سهام آنها یا به عبارت دیگر CLV فراهم میکند. خوشه بندی مشتریان به گروه های مختلف نه تنها منجر به رتبه بندی مشتریان بر اساس پارامترهای سرمایه مشتری می شود بلکه برای تصمیم گیری به تشخیص بخش های بازار به صورت واضح تر کمک میکند و بنابراین استراتژی های موثرتری را بر مبنای داده های مالکیت تولید و تراکنش مشتریان توسعه می دهد. ارزش دوره حیات مشتری (CLV) کاربردهای زیادی در بازاریابی و فیلد CRM دارند. استراتژی بازاریابی می تواند در 3 حوزه در بانک خلاصه شوند، بانک داری خصوصی، بانک داری خرده فروشی و بانک داری مشارکتی. در حوزه بانکداری خرده فروشی، دپارتمان بازاریابی بانک طرح استراتژیکی را تعیین میکند که شامل ارزیابی کارآیی شعبه ها، رتبه بندی خوشه های بانک، مصاحبه با مشتریان طلایی، بازاریابی تولیدات و سرویس های جدید و غیره می باشد. نتیجه این تحقیق می تواند برای همه طرح های ذکر شده استفاده شود، چون تقسیم بندی مشتری بر مبنای ارزش آنها می تواند معیار مناسبی در مقایسه کارآیی شعبه ها باشد. از دیگر سو، رتبه بندی مشتریان بر اساس سهام آنها، یکی از نتایج کنونی تحقیقات است بنابراین تشخیص مشتریان طلاعیی در حوزه بانکداری خرده فروشی کاملا امکان پذیر است. در نهایت دپارتمان بازاریابی باید برای بازاریابی تولیدات و سرویس های جدید بداند که کدام گروه از مشتریان علاقه مند به چه نوع تولیدات و سرویس ها هستند و سپس پیش بینی رتبه CLV مشتری بر اساس مالکیت تولیدات مشتری ،که نتیجه نهایی مطالعه خواهد بود می تواند دیدگاه خوبی برای تصمیم گیری درمورد بازاریابی در حوزه تولید و طراحی سرویس ایجاد کند.
3. Discussion and Conclusion Not respecting to distinguish between customers lead to allocating recourses to all customers without considering returning on investigation. Thus it is so important and vital for firms to know different types of customers to make decision more profitability. This study provides new knowledge about ranking of a private bank customer based on their equity or in the other word CLV. Clustering customers into different groups not only leads to ranking customers based on customer equity parameters but also helps decision-makers identify market segments more clearly and thus develop more effective strategies based on transaction and product ownership data of customers. Customer lifetime value (CLV) has lots of application in marketing and CRM field. The marketing strategy could be summarized in 3 scopes in the bank: private banking, retail banking and corporate banking. In retail banking scope, the bank marketing department determined strategy plan which includes: evaluating of branches performance, ranking of bank customers, interviewing with gold customers, marketing the new products and services and etc. The result of this research could be used for all of the mentioned plans, because customer segmentation based on their value could be an appropriate measure in comparison of branches performance. In the other hand, ranking of customers based on their equity is one of the current research results, thus identifying the gold customer in retail banking scope is completely possible. Finally, for marketing the new products and services, marketing department should know which group of customer interest in which type of products and services, and so prediction of customer CLV rank based on customer products ownership that is the final result of the study, can provide a good insight for making decision in product and service design scope.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 1 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.