دانلود ترجمه مقاله نقش طرح های وفاداری در راستای اعتماد، وفاداری و رضایت مشتریان
عنوان فارسی |
نقش طرح های وفاداری در راستای اعتماد، وفاداری و رضایت مشتریان خرده فروشان مد سطح بالا و پایین |
عنوان انگلیسی |
The effects of loyalty programs on customer satisfaction, trust, and loyalty toward high- and low-end fashion retailers |
کلمات کلیدی : |
  مزایای طرح وفاداری؛ رضایت؛ اعتماد؛ وفاداری فروشگاه؛ خرده فروشان مد سطح بالا |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 56 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات و توسعه فرضیات 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی
بحث و بررسی: یافته های تحقیق از این مفهوم که اثربخشی LPها در هردو محیط خرده فروشی لوکس و استاندارد مهم می باشد، حمایت می کنند. بویژه، مزایای نمادین و هدونیک LPها در خرده فروشان سطح بالا بیش از خرده فروشان سطح پایین برای مشتریان مهم می باشد. در مقابل، مزایای سودآوری در فروشگاه های سطح پایین بیش از فروشگاه های سطح بالا برای آنها مهم می باشد. این یافته ها با اثر قبلی در زمینه محصولات لوکس که اهمیت مزایای روانشناسی در مصرف لوکس را بارز می سازند، متناظر می باشند (هنیگز و همکارانش 2012؛ وایدمن و همکارانش 2009). مزایای LP باید همسو با مزایای اصلی مورد انتظار مشتریان از محصولات یا خدمات لوکس باشد. یعنی، برای افزایش رضایت و اعتماد، مزایای LP با پیشنهاد خدمات و محصولات اصلی خرده فروشان سطح بالا باید مطابق باشد. ضمن مزایای هدونیک که باعث افزایش رضایت مشتریان از LP خرده فروشان سطح بالا و پایین شدند، تاثیر سودآوری و مزایای نمادین رضایت بخشی تغییر یافت. مزایای نمادین، رضایت روسا از LP خرده فروشان سطح بالا را افزایش داد، درحالیکه مزایای سودآوری، رضایت روسای خرده فروشان سطح پایین را افزایش داد. این تحقیق موید یافته های تحقیق قبلی برای مشتریان لوکس پسند می باشد که ارزش پولی پیشنهادات نسبت به ارزش نمادین و هدونیک کم اهمیت می باشد (برای مثال، هنینگز و همکارانش 2012؛ شوکلا و پورانی 2012). این یافته نشان می دهد که مزایای LP باید با اهداف مصرفی و نیازهای مشتریان سازگار باشد. در نهایت این تحقیق به بررسی مسئله اهمیت اعتماد مشتریان به LP، بویژه در سایه مسائل اخیر مشتریان LP بعد از افشاء داده های محرمانه می پردازد. این تحقیق براساس نظریه سرمایه گذاری رابهط نشان می دهد که مزایای صحیح باعث ارزشمندی LP شده و این نیز به نوبه خود اضطراب مشتری نسبت به حفظ محرمانه داده های ذخیره شده در پلتفرم LP را کاهش می دهد. افزایش اعتماد مشتری نسبت به کاربرد صحیح اطلاعات، باعث تامین مزایا شده و ارتقاء روابط برای بقا و اثربخشی LP مهم می باشد. این تحقیق نشان می دهد که ارزیابی مثبت مشتری از هر سه مزیت LP (هدونیک، نمادین و سودآوری) باعث افزایش اعتماد به LP در هر دو نوع فروشگاه می شود. قابل ذکر است که مزیت هدونیک بیش از دو مزیت دیگر باعث افزایش اعتماد به LP می شود. اعتماد اعضای LP به برنامه زمانی افزایش می یابد که خرده فروش از اطلاعات شخصی مشتری برای شخصی سایز مزایای هدونیک LP استفاده کند. برای مثال، LPهایی که از تاریخ تولد بعنوان شرط ثبت نام استفاده می کنند، می توانند در روز تولد مشتری پیام تبریک یا کادو به وی ارسال کنند.
Discussion: The study findings lend support to the notion that the effectiveness of LPs is equally important in both standard and luxury fashion retailing settings. In particular, as hypothesized, consumers perceive hedonic and symbolic benefits of LPs as more important in high-end than low-end fashion retailers. In contrast, they perceive utilitarian benefits as more important in low-end than high-end fashion department stores. These findings correspond to previous work in luxury products that highlights the importance of psychological benefits in luxury consumption (Hennigs et al., 2012; Wiedmann et al., 2009). LP benefits should be aligned with the main benefits consumers expect from luxury products or services. That is, to increase satisfaction and trust, LP benefits should be congruent with the main services and product offerings of high-end fashion retailers. However, while hedonic benefits fostered customers' satisfaction with LPs in both high- and low-end fashion retailers, the effects of utilitarian and symbolic benefits on satisfaction varied. Symbolic benefits increased satisfaction with the LP of patrons of the high-end fashion retailer, while utilitarian benefits appealed more to patrons of the low-end fashion retailer. This study confirms prior research findings that for luxury consumers, the monetary value of an offering is less important than the hedonic and symbolic value (e.g., Hennigs et al., 2012; Shukla & Purani, 2012). This finding indicates that LP benefits should be compatible to the consumption goals and needs of customers. Finally, this study addresses the important issue of consumers' trust in LPs, especially in light of recent consumer concerns with LPs after highly publicized privacy data leaks. Building on relationship investment theory, the study shows that the right benefits may make LPs more trustworthy, which in turn may alleviate consumer anxieties about privacy protection of the data stored in LP platforms. Increasing consumers' trust that their personal information is being properly used only to provide benefits and enhance the relationships is critical for the viability and effectiveness of the LP. This research shows that consumers' positive appraisal of all three LP benefits (hedonic, symbolic, and utilitarian) increases trust in the LP for both types of fashion department stores. Of note, hedonic benefits enhanced trust in the LP more than the other two benefits. The LP member's trust in the program increases when the retailer uses the customer's personal information to personalize hedonic benefits of LPs. For example, LPs that capture date of birth as a requirement to enroll could send a surprise gift or a personal message on customers' birthdays.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 12 و 13 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.