دانلود ترجمه مقاله اتخاذ سیستم CRM ادغام شده با هوش مصنوعی در سازمان چابک
عنوان فارسی |
اتخاذ سیستم های CRM ادغام شده با هوش مصنوعی در سازمان های چابک در هند |
عنوان انگلیسی |
Adoption of artificial intelligence-integrated CRM systems in agile organizations in India |
کلمات کلیدی : |
  هوش مصنوعی (AI)؛ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ دیجیتالی شدن؛ اتخاذ سیستم ها؛ چابکی |
درسهای مرتبط | مدیریت ارتباط با مشتری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 155 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه – پیشینه تحقیق، شکاف و هدف 2. مبانی نظری و زمینه سازی 3. توسعه و مفهوم سازی فرضیات 4. روش تحقیق و نتایج 5. یافته ها و دلالت ها 6. نتیجه گیری، محدودیت ها و مسیرهای پژوهشی آتی
هوش مصنوعی تلفیق شده با سیستم های «مدیریت ارتباط با مشتری» (CRM)، انقلابی در روش های تحلیل حجم هنگفتی از داده های مشتری توسط سازمان ها بوجود آورده است. جهت واکنش موثر و مدیریت فرصت ها و چالش های بوجود آمده از آن، سازمان ها در حال توسعه شایستگی ها و فرآیندهایی هستند که چابکی آنها را تکامل می بخشد و در نتیجه آنها را بدقت تنظیم می کند تا مناسب «سیستم خدمات مشتری هوشمند مصنوعی» (AICS) و زمینه دیجیتالی سازی گسترده تر، شوند. در این زمینه، این مطالعه، عوامل موثر بر بکارگیری یک سیستم CRM مبتنی بر AI (AICS) در سازمان های چابک، را به عنوان قسمتی از استراتژی دیجیتالی سازی خود، مشخص می کند. از لحاظ روش تحقیق، این پژوهش، مبنای نظری خود را براساس کارهای متنوع انجام شده ایجاد می کند تا فرضیه ها و یک مدل مفهومی متناظر را مطرح کند. این مدل به صورت کمیتی از طریق یک مطالعه پیمایشی در طیفی از شرکت های هندی، پس از آن پیش آزمون توسط خبرگان و آزمون مقدماتی، اعتبار یابی می شود و سپس به صورت آماری با استفاده از روش «مدل سازی معادله ساختاری حداقل مربعات جزئی» (PLS-SEM)، مورد آزمون قرار می گیرد. نتایج، با زمینه چابکی سازمانی مقایسه شدند و سپس رابطه بین ذینفعان و ارزش و سهولت ادراک شده AICS بین اعتماد و نگرش کارکنان و تاثیر نگرش و قصد رفتاری به عنوان میانجیگرهای کلیدی بکارگیری AICS، شناسایی شدند. در آخر، یافته ها به دلالت های ملموس جهت اجرا و مسیرهای پژوهش های آتی صریح، تفسیر و تبدیل شدند.
Artificial intelligence integrated with customer relationship management (CRM) systems has revolutionized organizations’ means of analyzing their huge volumes of customer data. To effectively respond to and manage the opportunities and challenges that arise from this, organizations are developing competencies and processes that evolve their agility, fine-tuning them to the artificial intelligence customer service system (AICS) and wider digitalization setting. In this context, this study identifies the factors impacting the adoption of an AI-integrated CRM system (AICS) in agile organizations as a part of their digitalization strategy. Methodologically, the research builds its theoretical foundation on extant works to develop hypotheses and a corresponding conceptual model. The model is quantitatively validated through a survey across the spectrum of Indian companies, following expert-based pretesting and pilot testing, and subsequently it is statistically tested using the partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM) technique. The results, contextualized against the backdrop of organizational agility, identify and elucidate the relationship between stakeholders and perceived value and easiness of AICS, between employee trust and attitude, and the influence of attitude and behavioral intention as key mediators towards AICS adoption. The findings are conclusively transcribed into tangible implications for practice and explicit avenues for future research.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.