دانلود ترجمه مقاله تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن با واکنش مشتریان در شرکت ال جی

عنوان فارسی :

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن با واکنش مشتریان در شرکت ال جی

عنوان انگلیسی :

The effect of customer relationship management and its significant relationship by customers’ reactions in LG Company

کلمات کلیدی :

  مدیریت ارتباط با مشتری؛ پاسخ به مشتری؛ ال جی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 10
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
11,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بیان مسأله 3. پیش زمینه 4. مدل مفهومی 5. فرضیه های پژوهش 6. روش تحقیق 7. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abundant and diverse channels providing customers access to information and distribution of goods to choose a product competitive space, reduce their loyalty to the supplier. For this reason, the question of how to communicate effectively with customers and their survival, including the most important issues affecting the durability and stability of the company's competitiveness and profitability in them. The main objective of this study was to examine the relationship between customer relationship management and customer response among customers in Tehran LG Company. The method used in this study is a descriptive survey. Also, due to the potential application of the research results in the area of Tehran's research group. In this Survey we used questionnaire. In order to Analysis the validity of the survey instrument used structural equation modeling approach. After confirming the validity of the study is to Analysis the assumptions of regression. The analysis results showed that Internet service and customer response, brand development, and the customer support and response to price, brand development, brand preference, purchase castle and finally the reaction to price support and marketing, brand development, brand preference and intend to buy a significant relationship was observed.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – کانال های فراوانی که دسترسی مشتریان به اطلاعات و توزیع کالاها را به منظور انتخاب فضایی رقابتی فراهم می کنند، باعث کاهش وقاداری شان به تأمین کننده می گردند. به این دلیل، نحوه ارتباط مؤثر با مشتریان و بقای آنها، شامل مهم ترین موضوعاتی است که دوام و ثبات رقابتی پذیری و سود آوری شرکت را تحت تأثیر قرار می دهد. هدف اصلی این مقاله، بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و واکنش مشتریان در شرکت ال جی تهران می باشد. همچنین، کاربردهای بالقوه نتایج پژوهشی در زمینه تحقیقاتی تهران مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقاله، ما از یک پرسش نامه استفاده کرده ایم. به منظور آنالیز اعتبار این بررسی، از روش مدل سازی ساختاری استفاده شده است. نتایج آنالیز نشان می دهند که سرویس اینترنت و پاسخ به مشتری، توسعه برند، و پشتیبانی از مشتری و واکنش به قیمت ها، اولویت دادن به برند، نوع خرید و نهایتاً واکنش به حمایت قیمتی و بازاریابی می تواند سهم قابل توجهی در این زمینه داشته باشد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 11,000 تومان

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن با واکنش مشتریان در شرکت ال جی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفت =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.