دانلود ترجمه مقاله تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن با واکنش مشتریان در شرکت ال جی
عنوان فارسی |
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری و ارتباط آن با واکنش مشتریان در شرکت ال جی |
عنوان انگلیسی |
The effect of customer relationship management and its significant relationship by customers’ reactions in LG Company |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت ارتباط با مشتری؛ پاسخ به مشتری؛ ال جی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 10 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بیان مسأله 3. پیش زمینه 4. مدل مفهومی 5. فرضیه های پژوهش 6. روش تحقیق 7. نتیجه گیری
چکیده – کانال های فراوانی که دسترسی مشتریان به اطلاعات و توزیع کالاها را به منظور انتخاب فضایی رقابتی فراهم می کنند، باعث کاهش وقاداری شان به تأمین کننده می گردند. به این دلیل، نحوه ارتباط مؤثر با مشتریان و بقای آنها، شامل مهم ترین موضوعاتی است که دوام و ثبات رقابتی پذیری و سود آوری شرکت را تحت تأثیر قرار می دهد. هدف اصلی این مقاله، بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و واکنش مشتریان در شرکت ال جی تهران می باشد. همچنین، کاربردهای بالقوه نتایج پژوهشی در زمینه تحقیقاتی تهران مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقاله، ما از یک پرسش نامه استفاده کرده ایم. به منظور آنالیز اعتبار این بررسی، از روش مدل سازی ساختاری استفاده شده است. نتایج آنالیز نشان می دهند که سرویس اینترنت و پاسخ به مشتری، توسعه برند، و پشتیبانی از مشتری و واکنش به قیمت ها، اولویت دادن به برند، نوع خرید و نهایتاً واکنش به حمایت قیمتی و بازاریابی می تواند سهم قابل توجهی در این زمینه داشته باشد.
Abundant and diverse channels providing customers access to information and distribution of goods to choose a product competitive space, reduce their loyalty to the supplier. For this reason, the question of how to communicate effectively with customers and their survival, including the most important issues affecting the durability and stability of the company's competitiveness and profitability in them. The main objective of this study was to examine the relationship between customer relationship management and customer response among customers in Tehran LG Company. The method used in this study is a descriptive survey. Also, due to the potential application of the research results in the area of Tehran's research group. In this Survey we used questionnaire. In order to Analysis the validity of the survey instrument used structural equation modeling approach. After confirming the validity of the study is to Analysis the assumptions of regression. The analysis results showed that Internet service and customer response, brand development, and the customer support and response to price, brand development, brand preference, purchase castle and finally the reaction to price support and marketing, brand development, brand preference and intend to buy a significant relationship was observed.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.