دانلود ترجمه مقاله اندازه گیری ارزش آتی مشتری از بخش های مختلف مشتریان بر مبنای مدل RFM سازگار در زمینه بانکداری

عنوان فارسی :

اندازه گیری ارزش آتی مشتری از بخش های مختلف مشتریان بر مبنای مدل RFM سازگار در زمینه بانکداری خرده فروشی

عنوان انگلیسی :

Estimating customer future value of different customer segments based on adapted RFM model in retail banking context

کلمات کلیدی :

  ارزش طول حیات مشتری؛ تقسیم بندی مشتری؛ داده کاوی؛ آنالیز RFM؛ سری های زمانی؛ مدل ARIMA

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2011 تعداد رفرنس مقاله : 10
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
12,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب اندازه گیری ارزش آتی بخش های مختلف مشتری 3. نتایج تجربی 4. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract - One of the important challenges in customer-based organizations is customer cognition, understanding difference between them, and ranking them. Customer need-based segmentation was common in past years, but recently customer value as a quantifiable parameter could be used for customer segmentation. In this regard, customer segmentation based on customer lifetime value (CLV) and estimating the value of each segment would be useful for making decision in marketing and customer relationship management (CRM) program which can be adapted with the characteristics of each segment. Customer future value as a part of customer lifetime value can be estimated based on customer segmentation. In this regard, this study provide a framework for estimating customer future value based on adapted weighted RFM analysis which is a CLV calculating model, for each segment of customer in retail banking scope.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – یکی از چالش های مهم در سازماندهی مبتنی بر مشتری، شناخت آنها و شناخت تفاوت میان آنها و رتبه بندی آنهاست. بخش بندی مبتنی بر نیاز مشتریان در سال های گذشته رایج بوداما اخیرا ارزش مشتری مانند یک کمیت کمی می تواند برای بخش بندی مشتریان استفاده شود. در این زمینه ، بخش بندی مشتریان بر مبنای ارزش دوره حیات مشتری (CLV) و اندازه گیری ارزش هر مشتری ، برای تصمیم گیری های بازاریابی و برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) که می توانند با ویژگی های هر بخش منطبق شوند مفید خواهد بود. ارزش آتی مشتری می تواند بعنوان یک قسمت از ارزش دوره حیات مشتری اندازه گیری شود. در این زمینه، این مطالعه یک چارچوب برای اندازه گیری ارزش آتی مشتری بر مبنای تحلیل RFM وزن دار و سازگار شده که یک مدل محاسبه CLV است، برای هر بخش از مشتری در حوزه بانکداری خرده فروشی ارائه شده است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 3 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 12,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله اندازه گیری ارزش آتی مشتری از بخش های مختلف مشتریان بر مبنای مدل RFM سازگار در زمینه بانکداری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.