دانلود ترجمه مقاله اهمیت رسانه های اجتماعی به عنوان یک استراتژی برای پیشبرد CRM

عنوان فارسی

رسانه های اجتماعی – یک استراتژی برای پیشبرد مدیریت ارتباط با مشتری

عنوان انگلیسی

Social Media – A Strategy in Developing Customer Relationship Management

کلمات کلیدی :

  مدیریت ارتباط با مشتری؛ رسانه اجتماعی؛ بازاریابی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 14
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
27,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. گذار از CRM سنتی به CRM اجتماعی (SCRM) 3. رسانه اجتماعی – یک ضرورت 4. استراتژی رسانه اجتماعی در برابر SCRM 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

رسانه های اجتماعی- یک ضرورت: رسانه های اجتماعی پدیده جمعی برای مشتریان شده است. اعداد درباره رسانه های اجتماعی صحبت می کنند: فیس بوک، پرکاربردترین شبکه اجتماعی بیش از 950 میلیون عضو دارد که روزانه وارد این برنامه می شوند (منبع: فیس بوک، آوریل 2015). در سپتامبر- اکتبر 2015، به اجرای پژوهشی پرداختم که توسط 87 مدیر/ مجری کسب و کار رمانی تکمیل شد. مجریان نمایندگان شرکتهایی از صنایع مختلف همچون موارد زیر بودند: خدمات مالی، توزیع، ارتباط و گردشگری. بعلاوه، 3 مصاحبه با افراد مسئول پلتفرم های رسانه اجتماعی سازمان انجام دادم. درصد شرکتهایی که از رسانه اجتماعی بعنوان بخشی از استراتژیهای بازاریابی خود استفاده می کنند: 90درصد شرکتها از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، درحالیکه 10 درصد تا کنون پروفایلی نداشته اند، 40 درصد سازمانها از سایت های مشترک رسانه ای استفاده می کنند، درحالیکه 60 درصد تا کنون پروفایلی نداشته اند، 70 درصد از سایت های وبلاگ نویسی استفاده می کنند، درحالیکه 30 درصد چنین استفاده ای نداشته اند، 30 درصد از دیگر ابزارهای رسانه اجتماعی استفاده می کنند، درحالیکه 70 درصد از دیگر ابزارهای رسانه اجتماعی استفاده نمی کنند. پژوهش انجام شده نشان داد مردمی که از رسانه های اجتماعی رمانی استفاده می کنند اغلب بین 34 و 18 سال دارند. نتایج رمانی متفاوت از کل پژوهش صورت گرفته در اینترنت می باشد چون افراد مسن محتاط می باشند. آنها بخش اعظم زندگی خود را بصورت زندگی مشترک داشته اند و تحول فناوری به سختی مورد قبول آنهاست. دلیل دیگر می تواند سطح تحصیلات و استاندارد زندگی باشد. ولی این گفته به ما می گوید که رسانه های اجتماعی آینده ارتقاء یافته و مورد استفاده افراد زیادی در رمانی قرار خواهند گرفت و ابزار مهمی برای شرکتهایی خواهند بود که خواستار رقابتی ماندن در بازار، رشد سود و کسب سهم بازار می باشند. روند رمانی این است که شرکتها از سایت های شبکه اجتماعی بیشتری نسبت به دیگر رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. سوال دیگری که بدنبال پاسخ آن هستم این است: شرکتها از رسانه های اجتماعی چه استفاده ای می کنند؟ چگونه از پلتفرم ها استفاده می کنند؟ هدف از بکارگیری رسانه اجتماعی چیست؟

نمونه متن انگلیسی مقاله

Social Media – a necessity: Social media became a mass phenomenon for customers. The numbers are talking about social media: Facebook, the most used social network, has more than 950 million people that log on daily (source: Facebook, April, 2015). In September-October 2015 I conducted one survey and was completed by 87 business executives/managers from Romania. The executives represented companies from different industries such as: financial services, distribution, communication and tourism. Moreover, I conducted 3 interviews with people responsible for the social media platform of the organization. The percentage of companies that applied social medias as part of their marketing strategies: 90% of the companies use social networks, while 10% do not have a profile yet, 40% of the organizations use media sharing sites, while 60% don’t have a profile yet, 70% use blogging sites, 30% have never used one, 30% use other social media tools, while other 70% don’t use other social media tools. The survey conducted shows that people who use social medias in Romania are mostly aged between 18-34. The results in Romania are different from the general surveys found on the internet maybe because the elders are reticent. They lived most of their lives in communism and this transition to technology is hardly accepted. Another reason could be the level of education and the standard of living. But this tells us that in the future social media will raise and will be used by more and more people in Romania and will definitely be an important tool for companies that will want to stay competitive on the market, grow profit and gain market share. The trend in Romania is that companies use more social networking sites than other types of social media. Another question I tried to find an answer is: What are the companies doing with social media? How are they using the platforms? What is the purpose of using social media?

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 27,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله اهمیت رسانه های اجتماعی به عنوان یک استراتژی برای پیشبرد CRM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi