دانلود ترجمه مقاله عوامل حیاتی موفقیت برای پیاده سازی CRM
عنوان فارسی |
عوامل حیاتی موفقیت برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری |
عنوان انگلیسی |
Critical Success Factors for Customer Relationship Management Implementations |
کلمات کلیدی : |
  CRM؛ عوامل حیاتی موفقیت؛ پیاده سازی موفق CRM |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | نشریه : Semantic Scholar |
سال انتشار : 2010 | تعداد رفرنس مقاله : 38 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. تاریخچه و تعریف عوامل حیاتی موفقیت 3. مطالعات قبلی درباره اجرای CRM 4. تجزیه و تحلیل مطالعات قبلی 5. طبقه بندی پیشنهادی CSFها به هنگام اجرای CRM 6. نتیجه گیری
چکیده – نیروهای روز افزون ناشی از افزایش رقابت جهانی، تداوم نیازهای مشتریان، و تحول قابل توجه در راه حل های تجاری از قبل آماده فروش COTS به ویژه مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر چندین سازمان در زمینه اجرای راه حلهای CRM و تغییر فرایندهای سازمانی آنها، از محصول محوری به مشتری محوری فشار وارد می کند. ابتکار CRM نه تنهای فناوری است، بلکه استراتژی کسب و کار می باشد که مورد حمایت فناوری می باشد که فرایند مربوط به مدیریت ارتباط با مشتری را خودکار ساخته و ارتقاء می بخشد. تا پایان سال 2010، پیش بینی می شود که شرکت ها سالانه 11 میلیارد دلار برای راه حلهای CRM صرف کنند. با این حال، مطالعات نشان می دهند که 70 درصد پروژه های CRM با شکست مواجه شده اند. درک عواملی که به موفقیت CRM کمک می کنند، حیاتی است. تحقیقات ویژه کمی در زمینه عوامل حیاتی موفقیت CSF در اجرای CRM وجود دارد و هیچ چشم انداز جامعی وجود ندارد که تمام جنبه های اجرای CRM موفق و روابط درونی آنها را مدنظر داشته باشند. بنابراین، هدف این مقاله، بررسی پایه CSFهای اجرای CRM در آثار موجود و پیشنهاد طبقه بندی آنهاست. تحقیقات آینده به بررسی عمیق این عوامل از طریق بررسی روابط پیچیده سیستم بین CSFها با استفاده از تکنیک های تفکر سیستم همچون نقشه های علّیت ادامه خواهند داد تا به بررسی شبکه های پیچیده و سیستماتیک CSFها در سازمان بپردازند که خود به اثرات نوظهوری منجر می شود و بر شکست یا موفقیت CRM تاثیر دارند.
The growing forces of increasing global competition, continuing customer demands, and the significant revolution in Commercial Off The Shelf (COTS) solutions, especially Customer Relationship Management (CRM) applications, have together put pressure upon many organisations to implement CRM solutions and to switch their organisational processes from being product-centric to being customer-centric. A CRM initiative is not only technology; it is a business strategy supported by technology which automates and enhances the processes associated with managing customer relationships. By the end of 2010, it is predicted that companies will be spending almost $11 billion yearly on CRM solutions. However, studies have found that 70% of CRM projects have failed. Understanding the factors that enable success of CRM is vital. There is very few existing specific research into Critical Success Factors (CSFs) of CRM implementations, and there is no comprehensive view that captures all the aspects for successful CRM implementation and their inter-relationships. Therefore, the aim of this paper is to explore the current literature base of CSFs for CRM implementations and proposes a taxonomy for them. Future research work will continue to investigate in depth these factors by exploring the complex system links between CSFs using systems thinking techniques such as causal maps to investigate the complex, systemic networks of CSFs in organisations which result in emergent effects which themselves influence the failure or success of a CRM.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.