دانلود ترجمه مقاله قابلیت CRM برپایه هوش مصنوعی (AI) در زمینه مراقبت از سلامت
عنوان فارسی |
قابلیت CRM برپایه هوش مصنوعی (AI) در زمینه مراقبت از سلامت: تاثیر بر نوآوری در خدمات |
عنوان انگلیسی |
Artificial intelligence (AI)-enabled CRM capability in healthcare: The impact on service innovation |
کلمات کلیدی : |
  هوش مصنوعی (AI)؛ CRM؛ مراقبت از سلامت؛ انعطاف پذیری خدمات مشتری؛ نوآوری در خدمات |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 126 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. طراحی روش مخلوط 4. مطالعه 1. بررسی کیفی و توسعه فرضیه 5. مطالعه 2: بررسی کمیتی 6. بحث در مورد یافته ها 7. نتیجه گیری
چکیده – علیرغم اینکه سیستم های «مدیریت ارتباط مشتری» (CRM) برپایه AI، جهت بهبود عملکرد در مراقبت سلامت، توجه بیشتری به خود جلب کرده اند، اما کمبود چشمگر دانش در مورد نحوه ساخت این قابلیت ها و تاثیر بر نوآوری خدمات، مشاهده می شود. این مطالعه از یک رویکرد روش مخلوط برای بررسی پدیده های ضمنی استفاده کرده اند. این پژوهش نظریه مبتنی بر منابع، نظریه قابلیت دینامیکی و نظریه پارادوکس بهره وری را با هم ترکیب کرده است تا بررسی شود که چگونه مراقبت سلامت در هند از قابلیت های CRM مبتنی بر AI بهره می گیرد و نوآوری در خدمات را ارتقا دهد. در این مقاله، جنبه های قابلیت های CRM مبتنی بر AI را با استفاده از یک مطالعه موردی شناسایی کردیم و چارچوبی برای قابلیت CRM مبتنی بر AI و نوآوری در خدمات را توسعه دادیم. این مطالعه دریافته است که «انعطاف پذیری خدمات مشتری» (CSF) یک پیوند مفقوده در این رابطه است. یافته های مطالعه کیفی که از PLS-SEM استفاده کرده اند، روابط خطی بین قابلیت CRM مبتنی بر AI، CSF و نوآوری در خدمات را آشکار می کنند. این مطالعه، تشکیل قابلیت های CRM مبتنی بر CRM برای پر کردن خلاء پژوهشی و عملکرد نوآورانه مستقیم در مراقبت سلامت را توضیح می دهد، که این یک نیاز فوری برای دوام در یک محیط شدیداً متغیر است. این مطالعه، دلالت های نظری جهت بهبود جریان پژوهشی و دلالت های عملی برای تصمیم گیرندگان فراهم می کند.
Although AI-enabled customer relationship management (CRM) systems have gained momentum in healthcare to enhance performance, there is a striking dearth of knowledge on how such capabilities are formed and affect service innovation. The study adopted a mixed-method approach to investigate the underlying phenomena. This research infused resource-based theory, dynamic capability theory, and theory of productivity paradox to investigate how healthcare in India acquires AI-enabled CRM capabilities and enhances service innovation. We identified the facets of AI-enabled CRM capabilities using a case study and developed a framework for AI-enabled CRM capability and service innovation. This study noticed that customer service flexibility (CSF) is a missing link in this relationship. The findings of the quantitative study employing PLS-SEM reveal the linear relationships between AI-enabled CRM capability, CSF, and service innovation. This study explains the formation of AI-enabled CRM capabilities to fill the research gap and direct innovative performance in healthcare, which is an immediate need to sustain in a volatile environment. This study provides theoretical implications to enhance the research stream and practical implications for decision-makers.
ترجمه این مقاله در 30 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 18 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.