دانلود ترجمه مقاله ادغام مدیریت ارتباط با مشتری با انبار داده
عنوان فارسی |
ارزیابی و ادغام مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با مفهوم انبار کردن داده |
عنوان انگلیسی |
Integration between Customer Relationship Management (CRM) and Data Warehousing |
کلمات کلیدی : |
  CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)؛ انبار کردن داده؛ ETL؛ داده کیفی |
درسهای مرتبط | مدیریت ارتباط با مشتری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2012 | تعداد رفرنس مقاله : 11 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. چارچوب انبارسازی داده 5. معماری انبار داده 6. استفاده از انبار داده برای پردازش اطلاعات مشتری 7. پردازش تقلیل یافته ETL 8. داده های زمانبر و با کیفیت 9. کاهش هزینه عملیاتی و افزایش عایدی 10. بهبود خدمات مشتری و حفظ مشتری 11. نتیجه گیری 12. پیشنهادات
مقدمه: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دربرگیرنده راهنمایی ها، رویه ها، فرآیندها و استراتژی هاییست که به سازمانها توانایی نمایش تعاملات مشتری ونیز ردیابی همه اطلاعات مرتبط با مشتری را می دهد. از تکنولوژی برای جذب مشتریان جدید و سودآور و نیز حفظ وتحکیم رابطه با مشتریان کنونی استفاده می شود. مدیریت ارتباط با مشتری حول مفهوم ارتباطات ارزشمند طولانی مدت با مشتری عمل میکند. هنگامی که سازمانی مشتریانش را به خوبی بشناسد این کار ساده تر می شود. هدف مدیریت ارتباط با مشتری، سرمایه گذاری بر ارتباط با مشتری به منظور ایجاد و حفظ ارتباط در گذر زمان و همچنین نظارت برهمه حوزه های تجاری مانند بازاریابی، فروش، عملیات، خدمات، تولیدات و HR می باشد. همه این موارد با ایجاد یک دید یکپارچه از هر مشتری بدست می آید. انبارهای داده شامل داده های عملیاتی، داده های پشتیبانی تصمیم و داده های خروجی برای واحدهای تجاری سازمان است تا سبب ایجاد هوش تجاری قابل اطمینان و دقیق شود. با وجود توسعه، نگهداری و مدیریت محیط انبار داده، مسئولین انبارها نیز کارهای تحلیل و تغییر شکل داده را انجام می دهند. انبارهای داده ای که نیازهای پایه ای مدیریت ارتباط با مشتری را از داده های گرانول معاملات مشتری را فراهم میکنند مخازن داده مشتری (CDR) نامیده می شوند. مدیریت موثر ارتباط با مشتری ، داده های تعاملات هر مشتری را جمع آوری کرده و برای بهبود های آتی تحلیل می نماید. انبارهای داده تبدیل به مخازنی برای اطلاعات همه مشتریان از همه منابع می شود که شامل سیستم های عامل، داده های تعاملات (درخواست ها، مراکز تماس) ، داده های دموگرافی، داده های رفتاری و داده های ارائه شده توسط مشتری می باشد. تمرکز کلیدی انبارهای داده بر پشتیبانی از سیستم تصمیم گیری شرکت است و محدود به LOB (اهداف تجاری) نیست.
Introduction: Customer relationship management (CRM) consists of guidelines, procedures, processes and strategies which provide organizations the ability to merge customer interactions and also keep track of all customer related information. Technologies are utilized to attract new and profitable customers, retain and strengthen ties with current ones. CRM revolves around the concept of maintaining long-lasting, valuable relationships with customers. This becomes easier when an organization knows its customers very well. It aims at capitalizing on customer relationships to establish and sustain them over time, and also monitoring all business areas such as marketing, sales, operations, services, production and HR. This all can be accomplished by maintaining one integrated view of each customer. Data warehouses consist of operational data, decision support data, and data external to organization‘s business units to offer reliable and submissive business intelligence. In spite of developing, maintaining and managing the warehouse environment, warehouse administrators also perform the tasks of analyzing and transforming the data. Data warehouses which fulfil CRM’s basic requirements of granular customer transaction data are termed as customer data repositories (CDR). Effective CRM collect data at every customer interaction and then analyze it for future improvements. The data warehouse becomes the repository for all customer information from all sources including operational systems, interaction data (solicitations, call centres), demographic data, behavioural data and customer- provided bio data. The key focus of a data warehouse is to support enterprise decision support system and is not restricted to a specific LOB (Line of Business).
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.