دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در دانشگاه علم و فناوری اردن
عنوان فارسی |
مدیریت ارتباط با مشتری در دانشگاه علم و فناوری اردن: مطالعه موردی، مسایل و توصیه ها |
عنوان انگلیسی |
Customer relationship management at Jordan university of science and technology: Case study, issues and recommendations |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت ارتباط با مشتری؛ CRM؛ CRM دانشگاه؛ آموزش |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 15 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. سیستم فعلی 3. نظرسنجی پژوهشی 4. پیشینه ای از CRM 5. چالش های CRM 6. انواع و اقسام CRM 7. فرآیندهای CRM 8. ابزارها برای پشتیبانی CRM 9. ارزش مشتری 10. چارچوب پیشنهادی 11. نتیجه گیری و رهنمودهای اضافی
چکیده – یکی از اهداف سیستم های اطلاعاتی افزایش صمیمیت مشتری و عرضه کننده است. بنابراین، انواع مختلفی از سازمان ها در دستیابی به این هدف برای توانایی رقابت در بازار کار می کنند. به عبارت دیگر، سازمان ها از عبارت "مشتری پیشقدم است" آگاهی دارند. مدیریت ارتباط با مشتری به معنی توانایی ایجاد رابطه قوی و پایدار با مشتریان است. دانشگاه ها نوعی از سازمان هایی هستند که باید رابطه خود با مشتریان را افزایش دهند. بنابراین، دانشگاه ها به شدت در سیستم های اطلاعاتی به این منظور سرمایه گذاری نموده اند. این مقاله پژوهشی، سیستم CRM و اجزای آن را در دانشگاه علم و فناوری اردن معرفی نموده است. این مطالعه CRMدانشگاه علم و فناوری اردن و داده های جمع آوری شده مرتبط را تجزیه و تحلیل می کند. در نهایت، مجموعه ای از توصیه ها به منظور ارتقای CRM در دانشگاه علم و فناوری اردن ارایه می شوند. این تحقیق مجموعه ای از توصیه ها را ارایه می کند که اگر پیگیری شود، اثربخشی CRM را در دانشگاه علم و فناوری اردن افزایش خواهد داد. این مطالعه به خصوص شامل اجزای مختلفی از سیستم CRM دانشگاه علم و فناوری اردن است.
One of the purposes of information systems is to increase the customer and supplier intimacy. Therefore, different types of organizations work on achieving this objective to be able to compete in the market. In other words, the organizations aware of the phrase “Customer comes first”. Customer relationship management means being able to build up a strong, long-lasting relationship with customers. Universities are a form of organizations that need to enhance their relation with customers. Thus, the universities invested heavily in information systems for that purpose. This research paper presented the CRM system and its components in Jordan University of Science and Technology. This study analyzes the JUST's CRM and the related collected data. Eventually, set of recommendations are proposed in order to enhance the CRM at JUST. This research proposes set of recommendations that if followed will increase the effectiveness of the CRM at JUST. Especially, the study involves different components of the JUST's CRM system.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.