دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در دانشگاه علم و فناوری اردن

عنوان فارسی :

مدیریت ارتباط با مشتری در دانشگاه علم و فناوری اردن: مطالعه موردی، مسایل و توصیه ها

عنوان انگلیسی :

Customer relationship management at Jordan university of science and technology: Case study, issues and recommendations

کلمات کلیدی :

  مدیریت ارتباط با مشتری؛ CRM؛ CRM دانشگاه؛ آموزش

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 15
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود مقاله
24,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. سیستم فعلی 3. نظرسنجی پژوهشی 4. پیشینه ای از CRM 5. چالش های CRM 6. انواع و اقسام CRM 7. فرآیندهای CRM 8. ابزارها برای پشتیبانی CRM 9. ارزش مشتری 10. چارچوب پیشنهادی 11. نتیجه گیری و رهنمودهای اضافی

نمونه متن انگلیسی مقاله

One of the purposes of information systems is to increase the customer and supplier intimacy. Therefore, different types of organizations work on achieving this objective to be able to compete in the market. In other words, the organizations aware of the phrase “Customer comes first”. Customer relationship management means being able to build up a strong, long-lasting relationship with customers. Universities are a form of organizations that need to enhance their relation with customers. Thus, the universities invested heavily in information systems for that purpose. This research paper presented the CRM system and its components in Jordan University of Science and Technology. This study analyzes the JUST's CRM and the related collected data. Eventually, set of recommendations are proposed in order to enhance the CRM at JUST. This research proposes set of recommendations that if followed will increase the effectiveness of the CRM at JUST. Especially, the study involves different components of the JUST's CRM system.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – یکی از اهداف سیستم‌ های اطلاعاتی افزایش صمیمیت مشتری و عرضه کننده است. بنابراین، انواع مختلفی از سازمان‌ ها در دستیابی به این هدف برای توانایی رقابت در بازار کار می ‌کنند. به عبارت دیگر، سازمان ‌ها از عبارت "مشتری پیشقدم است" آگاهی دارند. مدیریت ارتباط با مشتری به معنی توانایی ایجاد رابطه قوی و پایدار با مشتریان است. دانشگاه‌ ها نوعی از سازمان ‌هایی هستند که باید رابطه خود با مشتریان را افزایش دهند. بنابراین، دانشگاه‌ ها به شدت در سیستم‌ های اطلاعاتی به این منظور سرمایه‌ گذاری نموده اند. این مقاله پژوهشی، سیستم CRM و اجزای آن را در دانشگاه علم و فناوری اردن معرفی نموده است. این مطالعه CRMدانشگاه علم و فناوری اردن و داده‌ های جمع ‌آوری‌ شده مرتبط را تجزیه و تحلیل می‌ کند. در نهایت، مجموعه ‌ای از توصیه ها به منظور ارتقای CRM در دانشگاه علم و فناوری اردن ارایه می‌ شوند. این تحقیق مجموعه ‌ای از توصیه ها را ارایه می ‌کند که اگر پیگیری شود، اثربخشی CRM را در دانشگاه علم و فناوری اردن افزایش خواهد داد. این مطالعه به خصوص شامل اجزای مختلفی از سیستم CRM دانشگاه علم و فناوری اردن است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 24,000 تومان

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در دانشگاه علم و فناوری اردن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سه =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.