دانلود ترجمه مقاله عوامل کلیدی موفقیت برای پیاده سازی CRM
عنوان فارسی |
عوامل کلیدی موفقیت برای پیاده سازی CRM در بخش دولتی |
عنوان انگلیسی |
The Critical Success Factors for Public Sector CRM Implementation |
کلمات کلیدی : |
  پياده سازي CRM؛ عوامل محيطي؛ عوامل سازماني؛ عوامل فردي |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2011 | تعداد رفرنس مقاله : 31 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. زمینه تحقیقاتی 3. عوامل زمینه ای 4. عوامل سازمانی 5. عوامل فردی 6. پیش زمینه موردی 7. چرخه برهم کنش ها 8. زیرساخت فن آوری CRM در SBDCایالتی 9. روند و طراحی پژوهش 10. تجزیه و تحلیل 11. یافته ها 12. بحث و بررسی 13. نتیجه گیری
چکیده – در بخش کسب و کار خصوصی، محققان از تئوری رفتار برنامه ریزی شده (TPB) برای تئوریزه کردن عوامل پیاده سازی فناوری اطلاعات در سه گروه مختلف استفاده می کنند: عوامل محیطی، عوامل سازمانی و عوامل فردی. با این حال، تاکنون تنها تحقیقات معدودی در مورد به کارگیری این عوامل برای مطالعات پیاده سازی CRM در بخش دولتی صورت گرفته است. هدف از این تحقیق، شناسایی عوامل اجرایی IT و CRM برای پیاده سازی CRM در موسسات دولتی است. بدین منظور داده ها از طریق مصاحبه با 19 مشاور از مرکز توسعه کسب و کار دولتی ایالات متحده (SBDC) که اخیرا سیستم CRM را اجرا کرده بودند، جمع آوری شد. پس از استفاده از رویکرد تئوری داده بنیاد برای ایجاد فاکتورهای پیاده سازی CRM از داده ها، به این نتیجه دست یافتیم که عوامل زمینه ای با SBA-EDMIS، فشار محیطی، گزینه های تکنولوژی و تصمیمات برون سپاری سازگاری دارند. عوامل سازمانی شامل حجم زیاد داده ها، تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، هزینه بهره وری از تکنولوژی CRM و پشتیبانی از مدیریت در سطوح بالا بودند. بعضی از عواملی که در پیشینه تحقیقاتی طبقه بندی شده اند، در برخی موارد سازمانی و در بعضی موارد به صورت فردی نیز شناخته می شوند. این عوامل ترکیبی از عوامل فردی و یا سازمانی هستند: فعالیت های آموزشی و پذیرش کاربر CRM. برخی از عوامل فردی مورد انتظار یافت نشدند.
In the private business sector, researchers have used the theory of planned behavior (TPB) to theorize IT implementation factors in three groups: contextual factors, organizational factors and individual factors. However, little research has been conducted regarding the use of these factors to study CRM implementation in the public institution sector. The objective of this study is to identify which private business IT and CRM implementation factors best fit to the CRM implementation at a public institution. For this purpose, data was collected through interviews involving 19 consultants of a US state small-business development center (SBDC) which recently implemented a CRM system. After using the grounded theory approach to generate CRM implementation factors from data, the contextual factors found were compatibility with SBA-EDMIS, environmental pressure, choice of technology, and outsourcing decision. The organizational factors found were high volume of data, investment decision, cost-effectiveness of CRM technology, and top management support. Some factors which are classified in the literature in some cases as organizational and in some cases as individual were also found. They are hybrid individual-organizational factors: training activities and CRM user acceptance. Some of the expected individual factors were not found.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.