دانلود ترجمه مقاله پیشینه های وفاداری مشتری: یک مدل واسط تعدیل کننده از کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری

عنوان فارسی

پیشینه های وفاداری مشتری: یک مدل واسط تعدیل کننده از کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تصویر برند

عنوان انگلیسی

The antecedents of customer loyalty: A moderated mediation model of customer relationship management quality and brand image

کلمات کلیدی :

  کیفیت خدمات؛ ارزش مشتری؛ مدیریت ارتباط با مشتری؛ تصویر برند؛ وفاداری مشتری؛ نمایندگی های خودرو

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 67
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
31,200 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مدل مفهومی؛ بررسی مقالات و ارائه فرضیات 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها و نتایج 5. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها و زمینه های بیشتر تحقیق: این تحقیق نیز همچون تحقیقات دیگر محدودیت هایی دارد که به هنگام تفسیر نتایج باید مدنظر داشت ولی به فرصت های تحقیقات دیگر نیز اشاره دارد. اولا، درحالیکه می توان نتایج را به کشورهای دیگر تعمیم داد، ساختار اقتصادی، ژئوگرافیکی و فرهنگی آفریقای جنوبی نباید به هنگام تفسیر نتایج نادیده گرفته شود. بعنوان کشور نوظهور می توان انتظار داشت که رفتار مصرف ماشین توسط مشتریان آفریقایی جنوبی در مقایسه با همتایان آنها در کشورهای توسعه یافته متغیر باشد. علت این مسئله، تفاوت در شرایط بازار کلان و رفتار مشتریان کم بین دو بازار است. تحقیقات بیشتر می توانند به بررسی شبکه روابط مشخص در این تحقیق در بازار توسعه یافته پرداخته و نتایج را مقایسه کنند. همچنین بررسی سوابق CRM و تاثیر آن بر وفاداری چندگانه (اونکلز 2003) مشتریان به برند، بویژه در بازارهای توسعه یافته ای که مشتریان دارای چندین برند ماشین خود هستند، مفید خواهد بود. بعلاوه، چشم اندازهای تکنولوژیکی متعدد بین بازارهای نوظهور و توسعه یافته بر شیوه های CRM تاثیر متفاوتی گذاشته و درجه متفاوتی از وفاداری را نشان می دهد. تحقیقات دیگر می توانند به بررسی این مسئله بپردازند که آیا CRM نقش مشابه یا متفاوت با نقش واسط در بازارهای نوظهور و توسعه یافته بازی می کند یا نه. دوما، ما از داده های رابطه کسب و کار با مشتری (B2C) در یک صنعت استفاده کردیم که نشان می دهد نمی توان نتایج را فورا به صنایع دیگر یا زمینه کسب و کار به کسب و کار (B2B) اعمال کرد. بنابراین، برای تامین مدل جامع تر، تحقیقات آینده می توانند مدل مفهومی ما در بازارهای B2B و دیگر بازارهای خرده B2C همچون بیمه یا الکترونیک را تکرار کنند. سوما، ساختارهای ارتباطی همچون اعتماد، تعهد و وفاداری با گذشت زمان تغییر می کنند، با این حاف یافته های ما براساس مطالعات مقطعی بوده و تنها بخشی از اثرات CRM بر وفاداری مشتری را نشان می دهند. طراحی تحقیقات طولی می تواند گام بعدی تحقیقات بیشتر برای درک کامل تاثیر CRM بر تکامل وفاداری باشد. در نهایت، ما به بررسی تاثیر واسط تنها یک میانجیگر پرداختیم (تصویر برند)؛ و دیگر متغیرهای واسط همچون متغیرهای جمعیت شناختی و موقعیتی (تصدی و شدت رقابتی بودن) نیز ارزش بررسی دارند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations and areas for future research: Like any research, this study has some limitations that should be taken into account when interpreting the results, but also point to opportunities for additional research. First, while the results may be generalizable to other countries, the economic, geo-graphical and cultural make-up of South Africa should not be overlooked when interpreting the results. As an emerging nation, one would expect the general South African customers' car consumption behavior to vary when compared to their counterparts in developed countries. This is due to the differences in macro market conditions and micro consumption behavior between the two markets. Future research could examine the network of interrelationships specified in this study in a developed market and compare the results. Also, it would be useful to investigate the antecedents of CRM and its impact on the increasingly polygamous loyalty (Uncles et al., 2003) that customers hold with brands, especially in developed markets where more customers own multiple car brands. Further, the diverse technological landscapes between emerging and developed markets are likely to impact CRM practices differently, thus yielding differing degrees of loyalty. Further research could examine whether CRM plays a similar or different mediating role in emerging and developed markets. Second, we used data from a business-to-consumer (B2C) relationship within a single industry, suggesting the results cannot be immediately applied to other industries and/or to business-to-business (B2B) contexts. Hence, to provide a more comprehensive model, future research can replicate our conceptual model in B2B markets and other B2C retail markets such as insurance or electronics. Third, relational constructs such as trust, commitment and loyalty change with time, yet our findings are based on a cross-sectional study, thereby presenting only a snapshot of CRM effects on customer loyalty. A longitudinal research design can be the next step for further research to fully understand how the impact of CRM on loyalty evolves. Lastly, we examined the moderating influence of only one moderator (brand image); and other moderating variables such as demographics and situational variables (tenure and competitive intensity) can be worth investigating.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 12 و 13 فایل ورد ترجمه)

پروپوزال مربوط به این مقاله نیز آماده شده و جهت دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:

دانلود پروپوزال نقش کانال های توزیع در افزایش ارزش برند و وفاداری مشتری

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 31,200 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله پیشینه های وفاداری مشتری: یک مدل واسط تعدیل کننده از کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi