دانلود ترجمه مقاله بررسی دو مدل ارزش دوره حیات مشتری از دیدگاه بخش بندی
عنوان فارسی |
بررسی دو مدل ارزش دوره حیات مشتری از دیدگاه بخش بندی |
عنوان انگلیسی |
Investigating two customer lifetime value models from segmentation perspective |
کلمات کلیدی : |
  ارزش دوره حیات مشتری؛ مدیریت ارتباط با مشتری؛ بخش بندی مشتریان؛ مدل ارزش دوره حیات مشتری |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2012 | تعداد رفرنس مقاله : 17 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج عملی 5. نتیجه گیری
چکیده – ارزش دوره حیات مشتری طی سالهای گذشته موضوع مورد توجهی بوده است به طوریکه بسیاری از مدیران آکادمیک و بازاریابی آن را مد نظر قرار داده اند. این موضوع یک نقش کلیدی در مدیریت ارتباط با مشتری دارد و در بخش های مختلفی به کار رفته است. هدف اصلی ارزش دوره حیات مشتری مشخص کردن اهمیت هر مشتتری برای شرکت است. سوالاتی مانند کدام نوع از استراتژی های بازاریابی باید برای هر مشتری به کار رود یا چقدر باید برای آنها تبلیغ کرد یا کدام کمپین های بازاریابی باید محاسبه ارزش دوره حیات مشتری را دنبال کنند، می تواند با ارزش دوره حیات مشتری مشخص شود. تحقیقات زیادی، انواع مختلف مدل ها محاسبه ارزش دوره حیات مشتری را ارائه کرده اند. هنوز، اسناد مرتبط دارای کمبود تحقیقات مقایسه ای در ارزیابی مدلهای موجود است بخصوص در حوزه بخش بندی. هدف این مقاله ایجاد یک طبقه بندی برای مدل های کنونی بیان شده در مکتوبات گذشته و ویژگی های اساسی آنها و مقایسه میان در مدل از کلاس های مختلف با استفاده از پایگاه داده های یکسان است. یک ارزیابی از دیدگاه بخش بندی انجام شده است و نتایج نشان می دهند که مدلی که با عنوان رفتار مشتری در آینده و گذشته ارائه شده ، بهتر از روشهای مشابهی سات که از پایگاه داده و متغیرهای یکسانی استفاده میکنند.
Abstract Customer lifetime value has been a topic of interest for some years upon which plenty of academics and marketing managers have been dwelling. The topic plays a key role in customer relationship management and has been implemented in variety of sectors. The main goal of customer lifetime value is to specify the importance level of each customer for a company. Such questions as what sort of marketing strategies should be preferred for which customers, how much investments should be made for them and which marketing campaigns should be followed can all be determined by calculating lifetime value of customers. Many researchers have proposed different types of models for calculating customer lifetime value. Yet, the related literature lacks of comparative research on assessing the existing models, especially within the scope of segmentation. This paper aims at providing a classification for the current models in the literature based on their basic characteristics and making a comparison between two representative models from different classes using the same database. An evaluation from segmentation perspective was done and the results indicated that the model that represented the future-past customer behaviour model class was found to be superior than its peer using the the same database and variables.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 10 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.