دانلود ترجمه مقاله آنالیز وفاداری و رضایت مشتری با الگوریتم های طبقه بندی و مدل سازی معادلات ساختاری
عنوان فارسی |
آنالیز وفاداری و رضایت مشتری با الگوریتم های طبقه بندی و مدل سازی معادلات ساختاری |
عنوان انگلیسی |
Customer satisfaction and loyalty analysis with classification algorithms and Structural Equation Modeling |
کلمات کلیدی : |
  الگوریتم طبقه بندی، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، مدلسازی معادلات ساختاری، WEKA، LISREL |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 42 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. گستره و هدف مطالعه 3. روش تحلیل رضایت مشتری ـ وفاداری مشتری: توسعه روش ماتریس CS-CL با الگوریتم های طبقه بندی و مدل معادلات ساختاری (SEM) 3.1. گام اول: تحلیل فاکتور تأییدی 3.2. گام دوم: الگوریتم های طبقه بندی و انتخاب بهترین الگوریتم عملکردی 3.3. گام سوم: یافتن نقاط شکست (bcl و bcs) در ماتریس وفاداری و رضایت مشتری 3.4. گام چهارم: ایجاد گروه 3.5. گام پنجم: قرارگیری مبانی رضایت مشتری ـ وفاداری مشتری در ماتریکس رضایت ـ وفاداری مشتری با امتیاز وفاداری و رضایت متوسط های مشتری و تهیه ماتریس مبتنی بر رضایت مشتری ـ وفاداری مشتری 3.6. ایجاد ماتریکس نهایی رضایت ـ وفاداری مشتری با نتایج مدلسازی ساختار معادلاتی (SEM) 4. استفاده از روش ماتریکس رضایت مشتری ـ وفاداری مشتری 4.1. جمع آوری داده ها 4.1.1. پروفایل نمونه 4.1.2. طراحی پرسشنامه 4.2. نتایج کاربرد 4.2.1. استفاده از گام 1) نتایج تحلیل فاکتور تأییدی 4.2.2. کاربرد گام 2) استفاده از الگوریتم های طبقه بندی و انتخاب بهترین الگوریتم عملیاتی 4.2.3. استفاده از گام 3) پیدا کردن نقاط شکست ( bcl و bcs) در ماتریکس رضایت مشتری ـ وفاداری مشتری. 4.2.4. استفاده از گام 4: تشکیل گروه های مشتری و ماتریکس مشتری محور رضایت مشتری ـ وفاداری مشتری 4.2.5. کاربرد گام 5: قرار دادن مبانی رضایت مشتری و رفتار مشتری در ماتریکس رضایت ـ وفاداری مشتری با میانگین امتیاز وفاداری و رضایتمندی 4.2.6. کاربرد گام 6: ایجاد ماتریکس نهایی رضایت مشتری ـ وفاداری مشتری با مدلسازی معادلات ساختاری 5. نتیجه گیری و بررسی ها
چکیده – شرکت ها تا زمانی که مشتریان وفادار و راضی داشته باشند، می توانند اثربخشی خود را حفظ نمایند. مدیریت ارتباط با مشتری، مزایای چشمگیری برای شرکتها، بویژه در زمینه رقابتی، دارد. برای رسیدن به این اهداف، شرکتها در وهله اول باید مشتریان خود را بشناسند. در این رابطه، ارتباط مؤثر و تعهد به مشتریان و تغییر شرایط بازار برای افزایش سطح رضایتمندی و وفاداری بسیار مهم است. برای ارزیابی این شرایط، میزان رضایتمندی و وفاداری مشتری باید بصورت دقیق و درست و با یک روند جامع اندازه گیری و معیارسنجی شود. در این مطالعه، مشتریان بر اساس سطح رضایتمندی و وفاداریشان در 4 گروه اصلی با یک مبنا و تحلیل گروه محور و با یک روش جدید مورد تحقیق و مطالعه قرار گرفتند. ما از الگوریتم های طبقه بندی در نرم افزار برنامه نویسی WEKA و مدل معادلات ساختاری (SEM) با ابزار LISREL با هم استفاده کردیم تا اثر هر یک از مبانی وفاداری و رضایتمندی را در یک ماتریکس رضایتمندی ـ وفاداری تحلیل نموده و تحقیقات پس از ارزیابی رضایتمندی و وفاداری مشتری که شکاف موجود در این زمینه را پر می کند؛ گسترش دهیم. برای تبدیل تفکرات ذهنی پیشرفته به مطالعات تجربی، صنعت کالای سفید بعنوان نمونه انتخاب شد. از 15 مبانی برای ارزیابی 4 گروه مشتریان استفاده شد و کارشناسان مطالعه رضایتمندی ـ وفاداری انجام دادند که در آن با 200 نفر مصاحبه حضوری (بصورت رو در رو) انجام شد. در نتیجه این مطالعه، یک روش گروه بندی مبانی و مشتری با روشهای طبقه بندی بالای عملکردی و مدل های ساختاری مناسب ایجاد شد. بعلاوه، با در نظر گرفتن بروندادهای این روش، نتایج برای تهیه و ارتقاء ابزار بهبود استراتژی مشتری مورد ارزیابی قرار گرفت.
Businesses can maintain their effectiveness as long as they have satisfied and loyal customers. Customer relationship management provides significant advantages for companies especially in gaining competitiveness. In order to reach these objectives primarily companies need to identify and analyze their customers. In this respect, effective communication and commitment to customers and changing market conditions is of great importance to increase the level of satisfaction and loyalty. To evaluate this situation, level of customer satisfaction and loyalty should be measured correctly with a comprehensive approach. In this study, customers are investigated in 4 main groups according to their level of satisfaction and loyalty with a criteria and group based analysis with a new method. We use classification algorithms in WEKA programming software and Structural Equation Modeling (SEM) with LISREL tools together to analyze the effect of each satisfaction and loyalty criteria in a satisfaction–loyalty matrix and extend the customer satisfaction and loyalty post-analysis research bridging the gap in this field of research. To convert developed conceptual thought to experimental study, white goods industry is exemplified. 15 criteria are used for evaluation in 4 customer groups and a satisfaction–loyalty survey developed by experts is applied to 200 customers with face-to-face interviews. As a result of the study, a customer and criteria grouping method is created with high performance classification methods and good fit structural models. In addition, results are evaluated for developing a customer strategy improvement tool considering method outcomes.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.