دانلود ترجمه مقاله تحلیل کاربرد ارزش دوره حیات مشتری (CLV) برمبنای تقسیم بندی سود

عنوان فارسی

تحلیل کاربرد ارزش دوره حیات مشتری (CLV) برمبنای تقسیم بندی سود برای بخش بانکداری

عنوان انگلیسی

Analyzing the applications of customer lifetime value (CLV) based on benefit segmentation for the banking sector

کلمات کلیدی :

  تقسیم مزایا؛ مدیریت ارتباط با مشتری؛ ارزش دوره حیات مشتری؛ استراتژی؛ بخش بانکی

درسهای مرتبط مدیریت ارتباط با مشتری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 27
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
16,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بخش بندی مشتریان 3. ارزش دوره حیات مشتری 4. روش تحقیق 5. یافته ها 6. نتیجه گیری و کارهای آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – بخش بندی ، از اصول استراتژی بازاریابی است چون وجود گروه های مختلف مشتریان دلالت بر نیاز به شکل های مختلف بازاریابی دارد. تکنیک بخش بندی یک بازار نیز نشان دهنده فرصت های سود آوری و موضوعات استراتژیک برای رقابت های جدید برای به چالش کشیدن مدیران استخدام شده برای بازاریابی می باشد. با توسعه یک بازار، بخش های جدیدی اضافه شده وبخش های قدیمی مایل به بسته شدن هستند. بنابراین بدست آوردن یک روش قابل اطمینان و معتبر برای بخش بندی بازار برای هر فعالیت مبتنی بر فعالیت، لازم است. هدف این مطالعه یافتن روش خوبی برای بخش بندی بازار به نام های بخش بندی بازار بر مبنای ارزش دوره حیات مشتری است. بخش بندی سود روشی برای بخش بندی بازار است که به موجب آن تشخیص بخشهای بازار به وسیله عوامل بیان کننده علت، بیشتر از فاکتورهای توصیفی است. از دیگر سو یک ابزار ارزشمند برای اندازه گیری ارزش حقیقی مشتریان، ارزش دوره حیات مشتری یا CLV است. چیزی که یک پارادایم بازاریابی را تشکیل می دهد، ارتباط طولانی مدت با مشتریان برای شناخت موارد مهم برای آن مششتری است. هدف CLV اندازه گیری مقدار حقیقی مشتریان بخش خاصی از بازار است. بنابراین CLV یک ابزار ارزشمند پایه ای برای اندازه گیری استراتژی بخش بندی است. هدف این مقاله پیشنهاد چارچوبی برای اندازه گیری ارزش هر بخش از مشتریان ، بر مبنای محاسبات CLV با تمرکز بر بخش بانکداریست.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Abstract Segmentation is central to marketing strategy because different customer groups imply the need for different marketing mixes. The technique of segmenting a market also reveals profit opportunities and strategic matter for new competitors to challenge established market leaders. As a market develops, new segments open up and older ones tend to decline. So, achieving a reliable and valid approach to segment the market for any activity-based markets is necessary. This study aims to understand a good approach to segment the market namely benefit segmentation based on customer lifetime value. Benefit segmentation is an approach to market segmentation whereby it is possible to identify market segments by causal factors rather than descriptive factors. On the other hand a valuable tool for measuring the real values of customers is customer lifetime value or CLV. The more a marketing paradigm evolves, the more long-term relationship with customers gains its importance. CLV aims to measure a just real value of customers of special part of market. Thus CLV is a basic valuable tool to understanding the benefits segmentation strategy. This paper aims to propose a framework to measure the value of each segment of customers based on the CLV calculation with focus on banking sector.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 4 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 16,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تحلیل کاربرد ارزش دوره حیات مشتری (CLV) برمبنای تقسیم بندی سود”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi