دانلود ترجمه مقاله ایجاد و حفظ وفاداری مشتری سودآور در قرن بیست و یکم
عنوان فارسی |
ایجاد و حفظ وفاداری مشتری سودآور در قرن بیست و یکم |
عنوان انگلیسی |
Building and sustaining profitable customer loyalty for the 21st century |
کلمات کلیدی : |
  وفاداری مشتری؛ سرمایه گذاری؛ CRM |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2004 | تعداد رفرنس مقاله : 58 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مفهوم وفاداری مشتری 3. ایجاد و حفظ وفاداری: چارچوبی مفهومی 4. عملیاتی سازی چارچوب 5. دلالت های راهبردی چارچوب ما 6. تحول برنامه های وفاداری – به سوی یک منطق غالب جدید 7. بحث و بررسی های کلی و پیشنهادات برای تحقیقات آینده
چکیده – مفهوم وفاداری مشتری را می توان در همه جا دید. بنابراین تعجبی نیست که این مفهوم یکی از حوزه هایی است که محققان تحقیقات گسترده ای در آن انجام داده اند و افراد مبتکر در حوزه بازاریابی به طور گسترده آن را پیاده کرده اند. این مقاله مروری دارد بر تحقیقات گذشته تا یافته های آنها را در رابطه با رفتار و نگرش مشتری در زمینه وفاداری مشتری مورد بررسی قرار دهد. بعلاوه، تحقیقات مربوط به سنجه سودآوری و آینده نگری مثل ارزش عمر مشتری بررسی شده است تا چارچوبی مفهومی برای ایجاد و حفظ همزمان وفاداری مشتری و سودآوری در سطح مشتری فردی پیشنهاد شود. ساختار پاداش دو لایه به عنوان راهی برای عملیاتی سازی این چارچوب برای بازاریاب ها پیشنهاد شده است. امیدواریم این چارچوب مفهومی پلتفرمی برای درک و شناخت برنامه ها و منطق غالب در حال تحول وفاداری برای ایجاد و حفظ وفاداری مشتری در قرن بیست و یکم فراهم کند و انگیزه ای برای تحقیقات بیشتر در این حوزه باشد.
The concept of customer loyalty is conspicuous by it's ubiquity. Therefore, there is no surprise that it is one of the most widely studied areas by researchers and one of the most widely implemented marketing initiatives by practitioners. This article draws upon past research to review important findings related to customer behavior and attitude in the context of customer loyalty. Further, research related to linking loyalty to profitability and forward looking metric such as the customer lifetime value is reviewed to propose a conceptual framework for building and sustaining loyalty and profitability simultaneously at individual customer level. A two-tiered rewards structure is presented as a means for marketers to operationalize the framework. The conceptual framework hopes to serve as a platform to understand the evolving dominant logic of loyalty programs for building and sustaining loyalty in the twenty first century as well as induce further research in that direction.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 19 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.