دانلود ترجمه مقاله تکنولوژی اطلاعات (IT) به عنوان ابزاری برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

عنوان فارسی

تکنولوژی اطلاعات (IT) به عنوان ابزاری برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

عنوان انگلیسی

Information Technology (IT) as An Improvement Tool For Customer Relationship Management (CRM)

کلمات کلیدی :

  مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ تکنولوژی اطلاعات (IT)؛ تجارت

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 27
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
26,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تکنولوژی اطلاعات (IT) 3. مدیریت ارتباط با مشتری 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

با توجه به ارزیابی تاثیرات کاربرد تکنولوژی اطلاعات در شرکت ها، ایجاد سیاست خاصی در هر بخش از تجارت الزامی است. مثلا اگر لازم باشد تا روی توسعه زیرساخت هایی شامل مهارت ها و استانداردها و نیز موارد حقوقی و قانونی تاکید شود، باید شرایط آن ایجاد شود. توسعه تکنولوژی اطلاعات به بهبود ارتباط شرکت با مشتریانش از راه های مختلف کمک می کند که شامل شناخت سریع و توسعه تجارت الکترونیکی بین شرکت ها و سازمان هاست که امر مهمی تلقی می گردد. مثلا، شرکت ها می توانند با مشتریان شان به وسیله ارائه تولیدات آنها در پورتال تکنولوژی شان همکاری و ارتباط داشته باشند. جمع آوری و تحلیل داده های الگوهای مشتریان، تفسیر رفتار مشتری، تحویل تولیدات و خدمات به مشتریان خاص و ایجاد و توسعه مدل های سطح سرویس، نتایج دیگری هستند که می تواند با نوآوری و خلاقیت در حوزه فناوری اطلاعات و استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری به آنها دست یافت. با این حال پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری نیازمند توسعه عظیمی در بخش فناوری اطلاعات است اما انتظار می رود که موجب خروجی یا نتایج سودآور شوند. پشتیبانی از توسعه ارتباطات بازاریابی به سمت مشتریان، به این بستگی دارد که چگونه بتوان این بازاریابی را با استفاده از فناوری اطلاعات انجام داد. شرکت ها می توانند تولیداتشان را بر مبنای نیازها و انتظارات مشتریان و با استفاده از تکنولوژی اطلاعات و ذخیره اطلاعات و نیز تحلیل پیشرفته این اطلاعات کسب کنند. مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یکی از سیستم های آگاهی دهنده در سازمانها قادر به پوشش اطلاعاتی و نیازهای ارتباطی سازمان، در ترکیب با فناوری اطلاعات، بازاریابی و خدمات می باشد. اما نرخ شکست 70 درصدی پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری هشداری برای اجتناب از تصمیم گیری شتاب زده به منظور توسعه این سیستم ها و تهیه زیرساخت های مورد نیاز فناوری اطلاعات، پیش از پیاده سازی این ابزارهاست.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Based on what is inferable from assessment of using IT effects in companies, necessity of setting special policy in each section of this business can be concluded. For instance, it should be emphasized on infrastructure development including skills and standards and also appropriate legal and lawful conditions have to be furnished. Development of IT helps to improvement relationship of company with its customers by different ways. Including understanding of rapidity and development of e-commerce between companies and organization is very important. For instance, companies can communicate with their customers by providing their products in technology portals. Collecting and analyzing data about customer patterns, customer behavior interpretation, delivery of products and services to special customers and creation and development of service-level increase models are other results that can be acquired by innovation and creativity in IT area and CRM utilization. Implement of CRM, however, requires huge investment in IT but it is expected that lead to profitable output as result. Support to expand marketing communications toward customers depend on how marketing is capable to be done based IT. Companies can produce products according needs and expectation of customers by using information technology and storage of customer information and also by advanced analyzing of this information. CRM as one of information systems in organizations is able to cover and fulfill informative and communicative needs of an organization by combining IT, marketing and services. But 70 percent failure rate for CRM projects is an alarm for organizations to avoid from hasty decision making to invest in this system and provide needed infrastructures including IT before implement of this tool.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 26,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تکنولوژی اطلاعات (IT) به عنوان ابزاری برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دوازده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi