دانلود ترجمه مقاله ایجاد اعتبار برند: نقش مشارکت و شهرت

عنوان فارسی

ایجاد اعتبار برند: نقش مشارکت، شناسایی، شهرت و دلبستگی

عنوان انگلیسی

Building brand credibility: The role of involvement, identification, reputation and attachment

کلمات کلیدی :

  اعتبار برند مقصد؛ دلبستگی به برند مقصد؛ شناسایی برند مقصد؛ اعتبار برند مقصد؛ مشارکت فرهنگی پایدار

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 92
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. توسعه فرضیه 3. مطالعه اعتبارسنجی در دو کشور: اندونزی و اسپانیا 4. مطالعه 1: اندونزی 5. مطالعه 2: اسپانیا 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری ها پیوست

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف از این مطالعه پیشنهاد یک چارچوب مفهومی برای ایجاد اعتبار برند مقصد است. این پژوهش چارچوبی جدید را برای بررسی مسائل اعتبار برند مقصد بر اساس چهار سازه پیشنهاد می دهد: مشارکت در فرهنگ پایدار، شناسایی برند مقصد، شهرت برند مقصد و دلبستگی برند مقصد. داده های مورد استفاده جهت ارزیابی مدل پژوهش پیشنهادی از طریق نظرسنجی بین فردی انجام شده در اندونزی و اسپانیا جمع آوری شد. این مطالعه نشان داد که اعتبار برند مقصد توسط مشارکت فرهنگی پایدار، شناسایی برند مقصد و اعتبار برند مقصد تحت تاثیر قرار می گیرد. علاوه بر این، دلبستگی به برند مقصد تاحدی ارتباط بین اعتبار برند مقصد و سه پیشینه آن را وساطت می کند. یافته های این مطالعه به منابع مربوطه با بهبود دانش پیشینه دلبستگی برند مقصد و اعتبار برند مقصد کمک می کند. مقدمه: برند سازی به مقاصد کمک کرده تا یک هوبت منحصر به فرد برای متمایز ساختن خود از رقبایبشان به منظور جذب گردشگران و ایجاد وفاداری به آن ها ایجاد و برقراری ارتباط با آن ها ایجاد کنند (مورگان و پریچارد، 2004، سلطانی و همکاران، 2018). اعتبار برند به ویژه در محیط هایی که عدم قطعیت مشتری به واسطه عدم تقارن اطلاعات موجود به وجود می آید، مهم است، چون سازمان ها یا شرکت ها دارای اطلاعات بیشتری برای ارزش گذاری محصولات خود نسبت به مشتریان هستند (رایح و دانیلسون، 2007). در این محیط، بر اساس نظریه پیام رسانی، برندها نقش مهمی در نحوه ارزیابی اطلاعات محصول توسط مصرف کننده (به عنوان مثال ویژگی ها) و انتخاب آن ها ایفاء می کنند (اردم و همکاران، 2002). به همین ترتیب، برند مقصد توسط اعتبار درک شده آن تحت تاثیر قرار می گیرد یعنی تا چه میزانی برند مقصد توانایی و میل به عمل به وعده های خود را دارد (اردم و سوایت، 2004).

نمونه متن انگلیسی مقاله

The aim of this study is to propose a conceptual framework for building destination brand credibility. This research proposes a novel framework to explore the antecedents of destination brand credibility based on four constructs: enduring culture involvement, destination brand identification, destination brand reputation and destination brand attachment. The data used to assess the proposed research model was collected through in-person-administered surveys conducted in Indonesia and Spain. The study shows that destination brand credibility is influenced by enduring cultural involvement, destination brand identification and destination brand reputation. In addition, destination brand attachment partially mediates the relationship between destination credibility and the three antecedents. The findings contribute to the relevant literature by improving the knowledge of the antecedents of destination brand attachment and destination brand credibility. Introduction: Branding helps destinations to build and communicate a unique identification to differentiate themselves from their competitors in order to appeal tourists and engender their loyalty (Morgan and Pritchard, 2004; Soltani et al., 2018). Brand credibility is especially important in environments where consumer uncertainty arises due to the asymmetry of information available as the organizations or firms have more information to value their products than consumers (Rieh and Danielson, 2007). In that environment, according to signalling theory, brands play a crucial role in how the consumer evaluates the product information (e.g., attributes) and makes his/her choice (Erdem et al., 2002). Likewise, the destination brand is influenced by its perceived credibility as the extent to which the destination brand is able and willing to deliver its promises (Erdem and Swait, 2004).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 18 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 7 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 81,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ایجاد اعتبار برند: نقش مشارکت و شهرت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi