دانلود ترجمه مقاله تاثیر درک قیمت و ظاهر قیمت بر قصد خرید مجدد

عنوان فارسی

تاثیر درک قیمت و ظاهر قیمت بر قصد خرید مجدد Gen Y: آیا تجربه برند و ترجیح برند، نقش میانجی دارند؟

عنوان انگلیسی

Price perception and price appearance on repurchase intention of Gen Y: do brand experience and brand preference mediate?

کلمات کلیدی :

  درک قیمت؛ ظاهر؛ ترجیح برند؛ تجربه؛ خرید مجدد؛ مدیریت؛ مدیریت صنعت؛ بازاریابی؛ نگرش مصرف کننده؛ کسب و کار خانوادگی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 80
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
69,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری و فرضیه ها 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی و دلالت ها 6. نتیجه گیری ها

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مطالعه فعلی به بررسی اثر درک قیمت، و ظاهر قیمت بر نیت خرید مجدد شهروندان نسل Y، نسبت به محصولات اسنک تولید شده توسط کسب و کارهای کوچک و متوسط (SME) اختصاص دارد. همچنین نقش میانجی تجربه و ترجیح مصرف کننده از برند هم مورد بررسی قرار می گیرند. در این مطالعه، برای گردآوری داده ها از روش نظرسنجی استفاده شده است. یک پرسشنامه ساختاریافته بکار گرفته شده است. در این پرسشنامه، از پاسخ دهندگان خواسته شده است تا پاسخ های خود نسبت به آزمایش انجام شده روی محصولات اسنک اختصاصی محلی تولید شده توسط شرکت های SME را ارائه بدهند. مدلسازی معادلات ساختاری مبتنی بر کواریانس (CB-SEM)، برای تجزیه و تحلیل روابط فرضیه محور مدنظر مدل تحقیق بکار گرفته شده است. یافته ها نشان می دهند که تمامی آثار مستقیم در مدل پیشنهادی ، در زمره آثار معنادار هستند ، جز رابطه بین درک قیمت و ترجیح برند ، که فاقد اثر معناداری است. به طریق مشابه ، نقش های میانجی تجربه برند مصرف کننده، و ترجیح برند مصرف کننده، در سطح معناداری قرار دارند. در نهایت، دلالت های مطالعه فعلی به صورت مفصل تر به بحث گذاشته می شوند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The study examines the effect of price perception and price appearance on Gen Y's repurchase intention towards snack products of small and medium-sized enterprises (SMEs), along with the mediating roles of consumers' brand experience and preference. A survey method for data collection in the study used with a structured questionnaire, in which the respondents were requested to give their responses to the experiment conducted on local specialty snack products produced by SMEs. Covariance-based structural equation modeling (CB-SEM) was used to analyze the hypothesized relationships in the research model. The findings show that all the direct effects in the proposed model have a significant effect, except for the relationship between price perception and brand preference that there is no significant effect. Similarly, the mediating roles of consumer brand experience and consumer-based brand preference proved to have a significant effect. Finally, the implications of this study will be discussed further.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 15 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 8 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 69,600 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر درک قیمت و ظاهر قیمت بر قصد خرید مجدد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 7 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi