دانلود ترجمه مقاله مولفه پنهان در خلق هویت نام تجاری مشتری

عنوان فارسی

حلقه گمشده در ایجاد هویت برند مشتری: نقش جذابیت برند

عنوان انگلیسی

The missing link in building customer brand identification: The role of brand attractiveness

کلمات کلیدی :

  هویت برند مشتری؛ هویت برند؛ جذابیت برند؛ اعتبار برند؛ تمایز برند؛ مزایای اجتماعی برند؛ مدیریت برند؛ خطوط هوایی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 98
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. محدودیت ها و تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هویت نام تجاری مشتری: صنعت گردشگری و مهمان نوازی به طور گسترده استراتژی های نام تجاری را برای مجموعه محصولات و خدمات جدای از رقبا (چوی و چو، 2001؛ سو وکینگ، 2010)، با تاکید بر ارتباط خاص از شناسایی نام تجاری مشتری در بررسی مجدد روابط نام تجاری مشتریان اتخاذ می کنند. با این حال، محققان گردشگری و مهمان نوازی شناسایی نام تجاری مشتری را به عنوان "یک ساختار مهم است، اما در حال استفاده " (مارتینز و رودریگز دل بوسکه، 2013، ص 91)، را برای نشان دادن وابستگی قوی روانی است که به طور بالقوه پایدار و نشان دهنده رفتار آینده می باشد، توصیف کرده اند (سو و همکاران، 2013). ریشه مفهومی شناسایی نام تجاری مشتری در نظریه هویت اجتماعی قرار دارد، که بر آن است که خودپنداره شامل یک هویت شخصی شامل ویژگی های منحصر به فرد مانند توانایی ها و علاقه مندی ها و یک هویت اجتماعی است که شامل طبقه بندی های گروهی برجسته است (آشفورد و میل، 1989؛ تاجفل و ترنر، 1985). شناسایی اساسا یک ساختار ادراکی است که دلالت بر برازش و تناسب هویت و تطبیق هویت، با افراد در حال توسعه یک هویت اجتماعی توسط طبقه بندی خود و دیگران به مقوله های اجتماعی دارد (به عنوان مثال، عضویت سازمانی و باشگاه های ورزشی) (میل و آشفورد، 1992). شناسایی زمانی رخ می دهد که یک فرد صراحتا خودش را از لحاظ روانی با ویژگی های گروه درهم تنیده می بیند. نظریه هویت اجتماعی معتقد است که سه مولفه به طور معمول شناسایی را تشکیل می دهند: یک مؤلفه شناختی (به عنوان مثال، آگاهی شناختی از عضویت)، یک مؤلفه ارزیابی (به عنوان مثال،معانی ارزشی مثبت یا منفی متصل به عضویت)، و یک مؤلفه عاطفی (به عنوان مثال، سرمایه گذاری عاطفی در آگاهی و ارزیابی ها) (تاجفل، 1978). همگام با این تئوری، ما چشم انداز چند بعدی را به دیدگاه مفهومی سازی خود از شناسایی نام تجاری مشتری ادغام می کنیم (لام و همکاران، 2013). مفهوم گسترش خود مفهوم درکار بلک مشهود(1988)، است که از فرض قانع کننده که اجزای ان یکی از عوامل اصلی و بازتابی از، هویت های مشتریان است پشتیبانی می کند. همچنین محققان روابط مصرف کننده قوی شرکت اقتصادی را فرض می کنند که بر اساس شناسایی مصرف کنندگان با شرکت های یا مارک های که به آنها برای تحقق نیازهای مهم خود تعریفی کمک می کند (باتاچاریا و سن، 2003). اگرچه مطالعات گردشگری ومهمان نوازی اخیر مفهوم شناسایی ازدیدگاه نام تجاری را یکپارچه کرده اند (مارتینز و رودریگز دل بوسکه، 2013؛ سو و همکاران، 2013)، جذابیت نام تجاری، یک عامل مهمی است که چنین شناسایی را تحریک می کند، هنوز هم مورد بررسی قرار می گیرد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Customer brand identification: The tourism and hospitality industry has extensively adopted branding strategies to set products and services apart from competitors (Choi & Chu, 2001; So & King, 2010), emphasizing the particular relevance of CBI in examining customer brand relationships. However, tourism and hospitality scholars have described CBI as “an important but underutilized construct” (Martínez & Rodríguez del Bosque, 2013, p. 91), representing a strong psychological attachment that is potentially enduring and indicative of future behavior (So et al., 2013). The conceptual root of CBI lies in social identity theory, which holds that the self-concept consists of a personal identity that includes idiosyncratic characteristics such as abilities and interests and a social identity that encompasses salient group classifications (Ashforth & Mael, 1989; Tajfel & Turner, 1985). Identification is essentially a perceptual construct implying identity fit and identity matching, with individuals developing a social identity by classifying themselves and others into social categories (e.g., organizational membership and sport clubs) (Mael & Ashforth, 1992). Identification occurs when an individual sees him- or herself as psychologically intertwined with the characteristics of the group. Social identity theory posits that three components typically constitute identification: A cognitive component (i.e., cognitive awareness of membership), an evaluative component (i.e., positive or negative value connotations attached to membership), and an emotional component (i.e., affective investment in the awareness and evaluations) (Tajfel, 1978). Consistent with this theory, we integrate the multidimensional perspective into our conceptualization of CBI (Lam et al., 2013). The notion of extending the self-concept is evidenced in Belk's (1988) work, which supports the compelling premise that possessions are a major contributor to, and reflection of, consumers' identities. Scholars also posit that strong consumer company relationships are based on consumers' identification with companies or brands that help them satisfy important self-definitional needs (Bhattacharya & Sen, 2003). Although recent tourism and hospitality studies have integrated the identification concept from a branding perspective (Martínez & Rodríguez del Bosque, 2013; So et al., 2013), brand attractiveness, an important factor that drives such identification, is yet to be examined.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 25 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مولفه پنهان در خلق هویت نام تجاری مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 6 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi