دانلود ترجمه مقاله پروژه برندینگ شخصی در کلاس بازاریابی ورزشی
عنوان فارسی |
پروژه برندینگ شخصی در یک کلاس بازاریابی ورزشی |
عنوان انگلیسی |
Personal branding project in a sport marketing class |
کلمات کلیدی : |
  برندینگ شخصی؛ پروژه کلاسی؛ بازاریابی ورزشی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 27 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. آموزش برندینگ شخصی به دانشجویان مدیریت ورزشی 3. کاربرد برندینگ شخصی در کلاس های درس 4. تاملاتی در مورد پروژه 5. نتیجه گیری
هدف این مقاله عملی، توصیف یک فرصت یادگیری تجربی است که مدرسان مدیریت ورزشی می توانند بوسیله آن، تکالیف درسی را با هم تلفیق کنند تا درک دانشجویانشان از ساختن یک برند شخصی را افزایش دهند. این پروژه بهترین تناسب را در یک درس متمرکز بر بازاریابی ورزش فراهم می کند و از چهار مولفه تشکیل شده است: 1) ویدئوی برند شخصی، 2) حسابرسی برند شخصی، 3) حسابرسی برند شخصی 4) ارزیابی بحرانی پروژه. پروژه برندسازی شخصی مزیت های بسیاری برای دانشجویان دارد که شامل درک اهمیت ایجاد یک برند شخصی قوی و فرصت کسب بازخورد و مساعدت در فرآیند حسابرسی برند شخصی فعلی خود می باشند. درحالی که این امر برای دانشجویان ارشدی که در حال آماده شدن برای ورود به بازار کار و اشتغال پایدار و مداوم در صنعت ورزش هستند، بسیار حیاتی است، اما این استراتژی را می توان برای دروس دانشجویان تازه ورود و کارشناسی نیز بکار گرفت.
The purpose of this practice paper is to describe an experiential learning opportunity that sport management educators could integrate into coursework to enhance their students’ understanding of building a personal brand. This project best fits into a course focused on sport marketing and consists of four components: 1) Individual brand video, 2) Personal Brand Audit, 3) Personal Brand Audit, 4) Project Critical Assessment. The personal branding project has many benefits for students, which include understanding the importance of developing a strong personal brand and the opportunity to obtain feedback and assistance in the process of auditing their current personal brand. While this is especially vital for senior-level students as they prepare for entry into the job market and a sustained career in the sport industry, this strategy can also be adopted for entry-level and graduate-level courses.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.