دانلود ترجمه مقاله اثرات فرمت چرخشی بر حمایت از فروشگاه
عنوان فارسی |
اثرات فرمت چرخشی بر حمایت از فروشگاه: دیدگاه ایتالیایی |
عنوان انگلیسی |
The effects of circular format on store patronage: An Italian perspective |
کلمات کلیدی : |
  فرمت چرخشی؛ حمایت از فروشگاه؛ تصویر فروشگاه؛ خودپنداره؛ تجربه برند خرده فروشی؛ مصرف کننده / خرده فروش ایتالیایی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 56 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری: از استراتژی فروشگاه در فروشگاه تا استراتژی فروشگاه خارج از فروشگاه: فرمت چرخشی 3. مطالعه 1: اثرات کلی فرمت چرخشی 4. مطالعه 2: اثرات واسطه ای خودپنداره و تجربه برند خرده فروشی از طریق تصویر فروشگاه 5. مطالعه 3: تاثیر واسطه ای ارزش خرید 6. بحث کلی 7. نتیجه گیری
چکیده – فرمت چرخشی مجموعه ای از فروشگاه های ناهمگن تحت یک برند مشابه در مرکز شهر از طریق استراتژی فروشگاه خارج از فروشگاست. هدف نشان دادن این مساله است که فرمت چرخشی دارای تاثیر مثبتی بر تصویر فروشگاه، خود پنداره، تجربه برند خرده فروشی و حمایت از فروشگاست. ارزش خرید نیز به عنوان واسطه در نظر گرفته می شود. سه مطالعه انجام شده در ایتالیا نشان داد که: a. مشتریان فرمت چرخشی حمایت بالاتری از فروشگاه نسبت به مشتریان فرمت سنتی انجام می دهند، b. چنین حمایتی توسط ارزش خرید لذت بخش وساطت می شود و c. ارتباط بین فرمت چرخشی و حمایت از فروشگاه توسط خودپنداره و تجربه برند خرده فروشی از طریق تصویر فروشگاه وساطت می شود. مقدمه: به طور کلی، فرمت خرده فروشی، بسته فروشگاهی آنلاین یا آفلاین بوده که خرده فروشان به خریداران ارائه می کنند و فروشندگان و مشتریان در نقاط تماس از پیش تعیین شده در تعامل با هم هستند (اندرس و جالاسی، 2000). ذکر این نکته ضروری است که منابع خرده فروشی به فرمت خرده فروشی به عنوان فرمت تجمع، تجمع خرده فروشی یا فرمت تجمع خرده فروشی خوانده می شود و همه چنین فرمت هایی به عنوان تجمعات مورد اشاره قرار می گیرد (تلر، 2008، تلر و روتر، 2008، تلر و همکاران، 2016). با این حال، از آنجا که کلمه تجمع به معنای مجموعه یا کلکسیون است (از اشیاء، به ویژه فروشگاه های خرده فروشی در این حوزه پژوهشی) و فرمت خرده فروشی اشاره به مجموعه ای از فروشگاه های خرده فروشی که به یک شیوه خاص چیده شده اند، اطلاق می شود، به نظر می رسد "تجمع" غیرضروری است، چون اصطلاح فرمت در حوزه خرده فروشی ضمنی است. به عبارت دیگر، در این مقاله، به منظور سادگی و وضوع، از افزودن این اصطلاحات خودداری کرده و بنابراین اصطلاح "فرمت تجمع خرده فروشی" را به "فرمت خرده فروشی" کوتاه می کنیم.
The circular format is a cluster of heterogeneous stores under the same brand within the city center through the store-outside-a-store strategy. The purpose is to demonstrate that the circular format has a positive impact on store image, self-congruity, retail brand experience, and store patronage. Shopping values were also considered as moderators. Three studies conducted in Italy reveal that: a. the consumers of the circular format have higher store patronage than those of the traditional format; b. such patronage is moderated by hedonic shopping value; and c. the relationship between the circular format and store patronage is mediated by self-congruity and retail brand experience through store image. Introduction: Broadly put, the retail format is the offline or online “store package” that the retailer presents to shoppers and where vendors and customers interact along predetermined touchpoints (Enders & Jelassi, 2000). It would be relevant to mention that the retail literature has referred to the retail format as an agglomeration format, retail agglomeration, or retail agglomeration format, and all such formats as agglomerations (e.g., Teller, 2008; Teller & Reutterer, 2008; Teller et al., 2016). However, since the word agglomeration means an assemblage or a collection (of things; specifically, retail stores in the context of this research) and the retail format refers to a collection of retail stores arranged in a certain manner, the qualification “agglomeration” seems unnecessary as it is implicit in the term format in the context of retailing. In other words, in this paper, in the interest of simplicity and clarity, we will refrain from adding this qualification and thereby shorten the term “retail agglomeration format” to the pithy “retail format”.
ترجمه این مقاله در 19 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 13 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.