دانلود ترجمه مقاله بررسی پژوهش های رابطه برند با مشتری

عنوان فارسی :

بررسی تکامل پژوهش های رابطه برند با مشتری

عنوان انگلیسی :

Evolution of Consumer Brand Relationship Research

کلمات کلیدی :

  برند؛ رابطه برند با مشتری؛ شریک رابطه؛ ارزیابی رابطه برند

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : abacademies
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 62
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
abacademies
قیمت دانلود مقاله
25,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. دوره ظهور مفهوم رابطه برند مشتری در دهه 1980 4. دهه 1980، دهه ریشه انداختن عمیق مفهوم رابطه برند مشتری 5. دهه 2000، گسترش پژوهش رابطه برند مشتری در زمینه های مختلف 6. دهه 2010، مفهوم توسعه، یافتن منابع آن، و دستاورد ها 7. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

The main objective of this paper is to find out the evolution of the consumer brand researches which have passed couple of decades. For this the researchers evaluate the paper published from 1980s to 2010s. The research finds that consumer brand relationship researches have passed different evolution stage. The first decade is considered as emerging period of the concept as metaphor analogous from interpersonal relationship research. The second stage is considered as deeply enrooting the concept through various research findings. The third decade is considering as spreading its branches in different facets. Lastly, in recent time it is found that the concept is generalized from different country and product categories associated with exploring its sources and consequences. The research is unique in its kind as there is lack of research in consumer brand relationship finding out evolutionary trends. The research is significant for the present and future researchers as they will get the overall scenario of consumer brand relationship research, its present status and research trends which will give them future research directions. INTRODUCTION: Consumer brand relationship emerged as a new research field (Fournier, 1998; Keller & Lehmann, 2006) in marketing literature. Refer to the works of Shimp & Maden (1988) idea of the concept consumer brand relationship emerged as a metaphoric concept analogous to person to person relationships. Interpersonal relationship dynamics are drawn to the concept consumer brand relationship e.g. brand as an active relationship partner like human in interpersonal relationship (Aggarwal, 2004; Fournier, 1998; Ghani & Tuhin, 2016), brand possess distinctive personality like human (Aaker, 1997; Fournier, 1998). These relational foundations on which the concept consumer brand relationship stands on is back by different interpersonal relationship theories e.g. interdependency theory (Thibaut & Kelley, 1959), social penetration theory (Altman & Taylor, 1973), investment model (Rusbult, 1980), social exchange theory Homan (1961), resource theory (Foa & Foa, 1974). Consumer brand relationship, therefore, becomes as a distinct area of research in marketing literature from theoretical and conceptual ground.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف این مقاله، ارزیابی پژوهش های مربوط به برند مشتری می باشد که در طی چند دهه گذشته انجام شده است. در مقاله پیش رو، پژوهشگران به ارزیابی مقالات منتشر شده از دهه 1980 تا 2010 خواهند پرداخت. این تحقیق نشان می دهد که پژوهش های مربوط به رابطه برند مشتری، مراحل تکاملی متفاوتی را گذرانده است. دهه اول به عنوان یک دوره در حال ظهور این مفهوم، با عنوان یک تشابه استعاره ای از پژوهش روابط بین فردی در نظر گرفته می شود. مرحله دوم به عنوان ریشه یابی سریع این مفهوم از طریق یافته های تحقیقاتی مختلف مورد توجه قرار می گیرد. دهه سوم با گسترش شاخه های این مفهوم در زمینه های مختلف شناخته می شود. و در نهایت، در سال های اخیر مشخص شد که این مفهوم به کمک کشور های مختلف و دسته بندی های محصول به همراه بررسی منابع و عواقب آن گسترش یافته است. این تحقیق در نوع خود منحصر به فرد است زیرا فقدان تحقیقات در رابطه با برند مشتری نیاز به یافتن گرایش های تکاملی دارد. این تحقیق برای محققان حاضر و آینده مهم است چرا که آن ها یک سناریوی کلی از پژوهش رابطه برند مشتری، وضعیت فعلی و روند های پژوهش به دست خواهند آورد که به آن ها جهت تحقیقات آینده را نشان می دهد. مقدمه: رابطه برند مشتری (مصرف کننده) به عنوان یک حوزه پژوهشی جدید در ادبیات بازاریابی مطرح شده است (فورنیر، 1998؛ کلر و لهمان، 2006). با توجه به تحقیق شیمپ و مادن (1988)، ایده مربوط به مفهوم رابطه برند مشتری به عنوان یک مفهوم استعاره ای مشابه نسبت به روابط فرد به فرد، مطرح شده است. پویایی روابط بین فردی به مفهوم رابطه برند مشتری نسبت داده میشود مانند؛ برند به عنوان یک شریک رابطه فعال مانند انسان در ارتباط بین فردی (آگراوال، 2004؛ فارنیر، 1998؛ قانی و تهین، 2016)، برند مانند انسان دارای ویژگی های متمایزی است (آکر، 1997؛ فورنیر، 1998). این بنیان های رابطه ای که مفهوم رابطه برند مشتری بر آن استوار است به تئوری های روابط بین فردی مختلف مانند تئوری اتکا متقابل (تیبوت و کلی، 1959)، نظریه مبادله اجتماعی هومنز (1961)، و تئوری منبع (فوا و فوا، 1974) باز میگردند. بنابراین رابطه برند مشتری به صورت تئوری و عملی به یک حوزه متمایز تحقیق در ادبیات بازاریابی تبدیل شده است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 25,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بررسی پژوهش های رابطه برند با مشتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.