دانلود ترجمه مقاله آیا مکانیزم وفاداری به برند مقصد، تغییر ناپذیر است؟

عنوان فارسی

آیا مکانیزم وفاداری به برند مقصد، تغییر ناپذیر است؟ مطالعه تطبیقی در چین

عنوان انگلیسی

Is the destination brand loyalty mechanism invariable? A comparative study from China

کلمات کلیدی :

  چرخه حیات منطقه گردشگری؛ ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری؛ اعتماد؛ وفاداری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی؛ برندینگ
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 177
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه پژوهش و فرضیه ها 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. نتیجه گیری و بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – نظریه چرخه حیات منطقه گردشگری (TALC)، در تحقیقات مقصد به یک موضوع مهم تبدیل شده است؛ با این حال، تعداد کمی از محققان برای توضیح رابطه پویا بین عناصر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (CBBE) از نظریهTALC استفاده کرده اند. این مطالعه به منظور توضیح مکانیزم‌ های وفاداری به برند مقصد، مدلی از CBBE را در مراحل مختلفTALC پیشنهاد و بررسی می کند. یافته‌ ها نشان می ‌دهد که در مرحله مشارکت، تصویر برند و آگاهی از برند، کلیدهای افزایش اعتماد به برند هستند و دلبستگی به برند تا در رابطه اعتماد به برند و وفاداری به برند دخیل است؛ در مرحله تثبیت، کیفیت برند کلید افزایش اعتماد به برند است و دلبستگی به برند کاملاً میانجی تأثیر اعتماد به برند بر وفاداری به برند است. این یافته‌ ها می تواند به تعمیق درک مکانیزم وفاداری به برند مقصد پویا کمک کند و به سازمان ‌های بازاریابی مقصد کمک می کند تا با مراحل مختلف TALC در بهبود وفاداری گردشگران مؤثرتر عمل نمایند. مقدمه: برند هنگام تدوین استراتژی بازاریابی بسیار مهم است (کاساپی و سلا، 2017). برند مقصد به عنوان یک ابزار قدرتمند با توانایی ایجاد جذابیت عاطفی توصیف می شود (لیزن، 2001). در صنعت گردشگری معاصر، مدیریت برندسازی مقصد یک روند رو به افزایش است (ردر و هالبیک، 2020). توسعه برند و مدیریت مقاصد توریستی می تواند مزیت رقابتی یک منطقه را تقویت کند(میلیسیویک، میهالیج و سور، 2017)، ارزش برند را ارتقا بخشد و به توسعه پایدار یک منطقه کمک کند (کومار و کریستودولوپولو، 2014). بنابراین، ایجاد و مدیریت یک برند موفق برای مقصد امری ضروری تلقی می گردد (بو، بوسر و ﺑﺎﻟﻮ ﮔﻠﻮ، 2009).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Tourism area life cycle (TALC) theory has become a major topic in destination research; however, few scholars have used TALC theory to explain the dynamic relationship among customer-based brand equity (CBBE) elements. This study proposes and tests a model of CBBE to explain destination brand loyalty mechanisms at different TALC stages. The findings indicate that at the involvement stage, brand image and brand awareness are the keys to enhancing brand trust, and brand attachment partially mediates the relationship of brand trust on brand loyalty; at the consolidation stage, brand quality is the key to enhancing brand trust, and brand attachment completely mediates the effect of brand trust on brand loyalty. The findings could help deepen the understanding of the dynamic destination brand loyalty mechanism and help destination marketing organizations be more effective at improving tourist loyalty at different TALC stages. Introduction: The brand is crucial when formulating a marketing strategy (Kasapi & Cela, 2017). The destination brand is described as a powerful tool with the ability to create emotional appeal (Leisen, 2001). In the contemporary tourism industry, destination branding management is an increasing trend (Rather & Hollebeek, 2020). Branding development and management of tourist destinations can strengthen the competitive edge of a region (Miliˇcevi´c, Mihaliˇc, & Sever, 2017), promote brand value, and contribute to the sustainable development of a region (Kumar & Christodoulopoulou, 2014). Therefore, building and managing a successful brand are essential for destinations (Boo, Busser, & Baloglu, 2009).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 47 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 43 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 81,600 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله آیا مکانیزم وفاداری به برند مقصد، تغییر ناپذیر است؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi