دانلود ترجمه مقاله زمانیکه دیگران با برند من، خود نمایی می کنند
عنوان فارسی |
زمانیکه دیگران با برند من، خود نمایی می کنند: وابستگی برندگذاری شخصی و مصرف گرایی خود نمایانه |
عنوان انگلیسی |
When others show off my brand: self-brand association and conspicuous consumption |
کلمات کلیدی : |
  طبقه اجتماعی؛ برندهای تجملی؛ مصرف گرایی خودنمایانه؛ وابستگی برندسازی شخصی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 48 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. توسعه مفهومی 3. روش تحقیق 4. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – هدف. هدف این مقاله، بررسی تاثیر مصرف گرایی خود نمایانه بر نگرشها نسبت به برند در زمینه بازار برندهای تجملاتی در چین است. طراحی/ روش تحقیق/ رویکرد- دو مطالعه برای محک زدن سه فرضیه اجرا شد. در مطالعه 1، مولفین تاثیر میانجی وابستگی برندسازی شخصی (SBA) بر رابطه بین مصرف گرایی خودنمایانه و طبقه اجتماعی را بررسی می کنند (فرضیه 1 و 2). در مطالعه 2، مولفین تاثیر مشاهده مصرف گرایی خود نمایانه دیگران بر SBA مشاهده گر را ارزیابی می نمایند (فرضیه 3). یافته ها- نتایج نشان می دهند SBA به طور منفی، رابطه بین طبقه اجتماعی و مصرف گرایی خودنمایانه را میانجیگری می نماید. به علاوه، تاثیر منفی بر SBA مشاهده مصرف برند خودنمایانه، بر حسب طبقه اجتماعی فرق می کند. محدودیت های تحقیقاتی/ مضامین. مطالعه کنونی بر ارتباط اصلی بین طبقه اجتماعی، SBA و خود نمایانگری، تمرکز نموده است و تحقیقات آتی می توانند، تاثیر صفات شخصیتی مختلف بر مصرف تجملی یا وجود زیر گونه ها یا انواع مصرف کنندگان برند خود نمایانه را ارزیابی نمایند. اصالت/ ارزش- مطالعه کنونی، دارای مضامین مهمی برای مدیریت برند تجملی هستند و بینش های غنی را برای انگیزه های مصرف کنندگانی ارائه می دهند که منجر به رفتارهای مصرف تجملی متمایز می شود.
Purpose: The purpose of this paper is to investigate the effect of conspicuous consumption on brand attitudes in the context of luxury brands market in China. Design/methodology/approach: Two studies are conducted to test three hypotheses. In Study 1, the authors examine the mediating effect of self-brand association (SBA) on the relationship between social class and conspicuous consumption (H1 and H2); In Study 2, the authors examine the effect of observing others’ conspicuous consumption on the observer’s SBA (H3). Findings: Results show that SBA negatively mediates the relationship between social class and conspicuous consumption. Moreover, the negative effect on SBA of observing conspicuous brand usage varies by social class. Research limitations/implications: The current study focused on the principal linkage between social class, SBA and conspicuousness, and future research could examine the influence of different personality traits on luxury consumption or the existence of sub-types or variants of conspicuous brand users. Originality/value: The present study has important implications for luxury brand management, and provides rich insights to consumers’ motivations that lead to distinctive luxury consumption behaviors.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.