دانلود ترجمه مقاله تعامل بین ارتباطات رسانه های اجتماعی، ارزش ویژه برند و تعامل با برند

عنوان فارسی

تعامل بین ارتباطات رسانه های اجتماعی، ارزش ویژه برند و تعامل با برند در مقاصد گردشگری: تحلیلی بر اقتصاد نوظهور

عنوان انگلیسی

The interplay between social media communication, brand equity and brand engagement in tourist destinations: An analysis in an emerging economy

کلمات کلیدی :

  ارزش ویژه برند مقصد مبتنی بر مصرف کننده؛ ارتباطات رسانه های اجتماعی؛ تعامل با برند؛ مقصد گردشگری؛ اقتصاد نوظهور

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 51
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
69,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری و توسعه فرضیه ها 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – تلفیق وب 2.0، نحوه ارتباط و تعامل مردم با گردشگران را اصلاح کرده است. ارتباطات رسانه های اجتماعی تولید شده توسط کاربر همچنان در حال افزایش است: که به ضرر کانال های رسانه های سنتی می باشد که در آن پیام توسط سازمان های بازاریابی مقصد کنترل شده است. علاوه بر این، ارتباطات کنترل نشده تولید شده توسط کاربر، به طور فزاینده ای قابل اعتماد تر از ارتباط کنترل شده سنتی است. همه این ها به طور قابل ملاحظه ای دیدگاه گردشگران در مورد تصویر مقصد و ارزش ویژه برند را اصلاح کرده اند. از دیدگاه کسب و کار، یک خط فکری برای پرداختن به روابط متقابل در مطالعات پدید آمده است و تا حدی تأثیر آنها در تعامل با نام تجاری را در نظر می گیرد. علی رغم رواج و رابطه فعلی ارتباطات رسانه های اجتماعی با ایجاد وفاداری در زمینه گردشگری، همچنان مطالعات نسبتاً کمی به سناریوهای نوظهور مقصد گردشگری پرداخته اند. از این رو، مقاله حاضر تجزیه و تحلیلی ارائه می دهد که ارتباطات رسانه های اجتماعی، چه ارتباطات کنترل شده و چه ارتباطات کنترل نشده توسط سازمان مقصد، چگونه -و چه میزان- بر ارزش ویژه برند مقصد و تعامل با برند مقصد تأثیر دارند. به طور ویژه، این مطالعه آن را در یک سناریوی اقتصاد نوظهور اعمال می کند: متروپولیتن لیما، پرو. پیامدهای تحقیق ما، که در پایان مقاله ارائه شده است، -هم به عنوان کمک به مطالعات انجام شده و هم از منظر مدیریت مقصد گردشگری - مورد توجه قرار گرفته است و می تواند به توسعه اقتصادی و اجتماعی اقتصادهای نوظهور کمک کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The consolidation of Web 2.0 has modified the way people communicate and interact with tourists. User-generated social media communication continues to increase: to the detriment of traditional media channels, where the message is controlled by destination marketing organizations. Moreover, uncontrolled user-generated communication is increasingly considered more reliable than traditional, controlled communication. All this has considerably modified tourist perceptions regarding destination image and brand equity. From a business perspective, a line of thought addressing the study of these interrelationships has emerged in the literature, going so far as to consider their impact on brand engagement. Despite the current prevalence and relevance of social media communication as a loyalty-building factor in a context as competitive as the tourism sector, relatively little literature has addressed it in emerging tourist destination scenarios. Hence, the present paper presents an analysis of how – and to what extent – social media communication, both controlled and uncontrolled by the destination organization, has an impact on destination brand equity and destination brand engagement. More specifically, this study applies it to an emerging economy scenario: Metropolitan Lima, Peru. The implications of our research, presented at the end of the paper, are of interest – both as a contribution to the literature and from the perspective of tourist destination management – and can serve to aid the economic and social development of emerging economies.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 36 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 16 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 69,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تعامل بین ارتباطات رسانه های اجتماعی، ارزش ویژه برند و تعامل با برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi