دانلود ترجمه مقاله ارزیابی تجربه جاری در جوامع برند

عنوان فارسی

ارزیابی تجربه جاری در جوامع برند مبتنی بر شبکه های اجتماعی

عنوان انگلیسی

Assessing flow experience in social networking site based brand communities

کلمات کلیدی :

  تجربه جاری؛ جامعه برند؛ استفاده مستمر؛ فن پیج های فیس بوک؛ اندازه گیری؛ شبکه های اجتماعی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 91
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
28,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی پیشینه مقالات 3. روش تحقیق و داده ها 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. محدودیت ها و تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

دلالت های نظری: تحقیق حاضر چندین دلالت نظری دارد. اول اینکه خلاء موجود در تحقیقات فعلی درباره تجربه شیفتگی را برطرف می کند. حوزه تحقیقات تجربه شیفتگی از نظر تجربی و مفهومی متحول شده است. با این حال، هنوز شناخت محدودی از مفهوم تجربه شیفتگی در مقایسه با مفهوم مورد نظر اصلی آن وجود دارد. بیشتر تحقیقات موجود سطحی انتزاعی از شناخت درباره چارچوب تجربه شیفتگی فراهم می کنند. با این حال، محققان و متخصصان به ساختارها و مفاهیمی برای ارزیابی، سنجش، و ارزشیابی تجربه شیفتگی در تحقیقات خود نیاز دارند. علاوه بر مفهوم سازی بالا، چارچوب تئوری شیفتگی فاقد شفافیت و ابزارهای اندازه گیری راحت است. تحقیقات قبلی در رابطه با چارچوب های تجربه شیفتگی با محدودیت عمده نبود شفافیت از نظر ابعادی بودن مواجه هستند. برخی محققان تجربه شیفتگی غیرابعادی می دانند در حالیکه برخی دیگر آن را مفهومی چند بعدی توصیف کرده اند (فینران و زانگ، 2002؛ هافمن و نواک، 2009). با این حال، نظریه اصلی تجربه شیفتگی را مفهومی چند بعدی عنوان می کند (سیزنترمالی، 1990). بعلاوه، تحقیقاتی که تجربه شیفتگی را مفهومی چند بعدی می دانند ساختارهایی را از تحقیقات قبلی گلچین کرده اند. انتخاب ساختار براساس تعداد مواردی است که یک ساختار در تحقیقات قبلی در نظر گرفته شده است. در برخی موارد، ساختارهای دیگری نیز براساس زمینه تحقیق افزوده شده است (وو و وانگ، 2011). بعلاوه، باید ابزارهای جدیدی ساخته شود و ابزارهای موجود نیز در زمینه های جدید ارزیابی شوند (مثل مشارکت کاربر، زمینه های جامعه برند مبتنی بر (SNS).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Theoretical implications: The present study has several theoretical implications. To begin with, it bridges the existing gap in the existing flow experience research. The research field of flow experience has evolved empirically and conceptually. However, the flow experience concept still faces limited understanding when compared with its original conceptualization. The majority of the existing literature provides an abstract level of understanding regarding the flow experience framework. However, researchers and practitioners need constructs and concepts to assess, measure, and evaluate flow experience in their studies. In addition to high-level conceptualization, the flow theory framework suffers from a lack of clarity and conventional measurement instruments. Prior research involving flow experience frameworks is subject to the major limitation of lack of clarity regarding dimensionality. Some researchers have conceived flow experience to be unidimensional, while others have regarded it as a multidimensional concept (Finneran & Zhang, 2002; Hoffman & Novak, 2009). However, the original theory conceptualizes flow experience to be a multidimensional concept (Csikszentmihalyi, 1990). Moreover, the studies that have regarded flow experience as a multidimensional concept have cherry-picked constructs from earlier studies. The choice of constructs is based on the number of times the constructs have been considered in prior research. In some cases, additional constructs have also been added based on the context of the research (Wu & Wang, 2011). Additionally, there is also a need to make new instruments and validate existing instruments in the new contexts (e.g., user participation, SNS-based brand community contexts).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 28,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ارزیابی تجربه جاری در جوامع برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi