دانلود ترجمه مقاله تأثیر تعصب مذهبی بر استفاده از محصولات لوکس
عنوان فارسی |
تأثیر تعصب مذهبی بر استفاده از محصولات لوکس: پژوهشی درمورد مصرفکنندگان در عربستان سعودی |
عنوان انگلیسی |
The impact of religiosity on luxury brand consumption: the case of Saudi consumers |
کلمات کلیدی : |
  عربستان سعودی؛ تعصب مذهبی؛ گرایش؛ مصرف برندهای لوکس |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 45 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. چارچوب نظری 4. ایجاد فرضیه 5. چارچوب روش تحقیق 6. نتایج 7. بحث و بررسی 8. دلالت های مدیریتی 9. محدودیتها و تحقیقات آینده
چکیده – هدف: هدف این پژوهش بررسی تأثیر تعصب مذهبی بر استفاده از برندهای لوکس در بین زنان مسلمان است. طرح و روش کار: به طور کلی نظرسنجی با 322 زن صورت گرفت. دادهها در شهر پایتخت عربستان سعودی جمعآوری شدند و با استفاده از SEM ارزیابی شدند. یافتهها: یافتهها نشان داد که مذهب بر گرایش مصرفکنندگان نسبت به استفاده از برندهای لوکس تأثیر میگذارد. همچنین یافتهها رابطهای مثبت بین گرایش نسبت به کالاهای لوکس و مصرف کالاهای لوکس را نشان داد. همچنین گرایش به مصرف کالاهای لوکس منجر به رابطهی بین تعصب مذهبی و مصرف کالاهای لوکس شد. کاربرد و ارزش: یافتههای این پژوهش به خردهفروشان در کشورهای اسلامی یادآوری میکند تا اهمیت مذهب در اولویتها و انتخابهای مصرفکنندگان را در نظر گیرند. مقدمه: مذهب نقش مهمی در زندگی ما ایفا میکند. مذهب عقاید و دانش ما را شکل میدهد و بر گرایشها و تصمیمات ما در هر دو سطح فردی و اجتماعی تأثیر میگذارد (ماکلیس 2009). همچنین مذهب، ارزشها، باورها و مسائل اجتماعی را شکل میدهد و بر آنها تأثیر میگذارد. کاتلر (2000) مذهب را به عنوان بخشی ضروری از فرهنگ تعریف کرده است که رفتار مردم را شکل میدهد. براساس این تعریف، مذهب میتواند بر تصمیمات و رفتار مشتریان تأثیر بگذارد. همچنین مذهب برای مثال در رابطه با مواد غذایی، نوشیدنیها و لباس رهنمودهایی فراهم میسازد درمورد آنچه که مصرف آن مجاز و یا ممنوع است (تیمورپور و هانزی 2011).
Purpose: The purpose of this study was to examine the impact of religiosity on luxury brand consumption among Muslim women. Design/methodology/approach: A total of 322 women were surveyed. Data was collected in the capital city of Saudi Arabia and assessed using SEM. Findings: The findings revealed that religion impacts consumers’ attitudes towards luxury brand consumption. A positive relationship was found between attitude towards luxury and luxury consumption. Also, attitude towards luxury mediated the relation between religiosity and luxury consumption. Originality/value: The study’s findings serve to remind the retailers in Islamic countries to keep in mind the importance of religion in consumers’ preferences and selections. Introduction: Religion plays an essential role in our lives. It shapes our beliefs and knowledge and affects our attitudes and decisions at both individual and societal levels (Mokhlis, 2009). Religion also influences and shapes values, public opinions and social issues. Kotler (2000) defined religion as an essential part of the culture that shapes people’s behaviour. Based on this definition, religion can impact consumers’ buying behaviour and decisions. It also provides guidelines for what is allowed and forbidden for consumption, including food, drink and clothes (Teimourpour and Hanzaee, 2011).
ترجمه این مقاله در 19 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 7 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.