دانلود ترجمه مقاله رابطه بین هویت برند مصرف کننده، جوامع برند و وفاداری به برند

عنوان فارسی :

رابطه بین هویت برند مصرف کننده، جوامع برند و وفاداری به برند

عنوان انگلیسی :

On the relationship between consumer-brand identification, brand community, and brand loyalty

کلمات کلیدی :

  هویت برند مصرف کننده؛ مشارکت مصرف کننده؛ رسانه اجتماعی؛ وفاداری به برند؛ هویت برند

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 76
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
29,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی 3. روش تحقیق 4. یافته های پژوهشی 5. بحث و بررسی 6. مفاهیم مدیریتی 7. محدودیت های تحقیق و جهت گیری برای تحقیقات بیشتر

ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت های تحقیق و جهت گیری های بررسی بیشتر: محدودیت های تحقیق به ماهیت مطالعات کیفی مربوط بوده و نشان می دهد که نمی توان نتایج را تعمیم داد. اطلاعات جمع آوری شده، دیدگاه 9 متخصص از نمایندگیهای ارتباطی و 8 متخصص از بین مالکین برند شرکتها در پنج زمینه صنعتی را نشان می دهد. اگرچه اشباع اطلاعاتی بدست آمد، ولی شاید مطلب جدیدی از دیگر شرکت کنندگان حاصل شود. محدودیت مشابه را می توان به شرکت کنندگان در بحث گروه هدف اعمال کرد. بعلاوه، این دیدگاه چشم انداز متخصصین و مشتریان پرتغالی را منعکس می سازد که احتمالا نتوان مستقیما در دیگر کشورها و فرهنگها اعمال کرد. همچنین این تحقیق نیازمند تایید ازطریق تحلیل کمّی است. برای مثال، تحقیق کمّی بیشتر باید بطور مجزا و توسط صنایع، بخش سلامت شخصی، خرده فروشی، غذا و مشروبات، پوشاک و لوازم زینتی و الکترونیک اجرا شود. این تحلیل به محققین اجازه خواهد داد تا به بررسی انواع محرک های تعهد مشتریان در هر صنعت، نوع وفاداری به برند مورد انتظار آنها و رابطه بین دو مفهوم، ارائه چشم انداز مفید در درک نقش برندهای مختلف به یک صنعت بپردازند. تحلیل های کمّی با استفاده از ماهیت برند و شناسایی برند- مشتری بعنوان روش ارزیابی درک مشتریان از برند، به شفاف سازی نقش این ساختارها در مدلهای پیشنهادی می پردازند. بررسی مدل با استفاده از پروفایل های مختلف مشتریان باعث درک عمیق از پدیده ها خواهد شد چون مشتریان دارای شخصیت متفاوت بوده و عملکردهای مختلفی را به رسانه های اجتماعی نسبت می دهند. آنها انتظار منافع بیشتری داشته و در سطوح مختلف از پوستر (تولیدکنندگان محتوا) گرفته تا لورکر (مشتریان محتوا) شرکت می کنند (هینونن، 2011؛ پارک و همکارانش، 2009؛ شائو 2009). در نهایت، مدل به بررسی مکانیسم های مختلف تعهد مشتری به جامعه و برند اجازه خواهد داد که مسئله مهمی برای درک شرکتها است تا تعهد مشتری به برند را افزایش دهند. این تحقیق هیچ امتیاز خاصی از آژانسهای تامین مالی بخشهای خصوصی، تجاری یا غیرانتفاعی دریافت نمی کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations of the study and further research directions: The study limitations concern the nature of qualitative studies, implying that one cannot generalize results. The information gathered represents the vision of nine professionals of communication agencies and eight professionals from company brand owners in five different industries. Although saturation of information was generally achieved, something new may have emerged from other participants. The same limitation could be applied to participants of the focus group discussion. Furthermore, this vision reflects the perspective of Portuguese professionals and consumers, which might not be directly applicable to other countries or cultures. Furthermore, this research needs confirmation by a quantitative analysis. The future quantitative analysis should be carried out separately by industry, for example, personal care, retailing, food and beverage, apparel and accessories, and electronics. This analysis will allow researchers and practitioners to explore the drivers of consumers’ engagement, within each industry, the kind of brand loyalty they can expect and the relationship between the two concepts, bringing useful insights to understanding the role of different brands in the same industry. By using brand identity and consumer-brand identification as a way of measuring consumers’ perception of brands, quantitative analyses will clarify the role of these constructs in the proposed models. Exploring the model using different consumer profiles will bring a deeper understanding of the phenomena, as consumers have different personalities and attribute different functionalities to social media in general. They expect different benefits and participate at different intensity levels, from posters (content producers) to lurkers (content consumers) (Heinonen, 2011; Park et al., 2009; Shao, 2009). Finally, the model will also allow for the exploration of different mechanisms of consumer engagement in the community and with the brand, which is an important issue for firms to understand in order to enhance consumers’ brand attachment. This research did not receive any specific grant from funding agencies in the public, commercial, or not-for-profit sectors.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروپوزال این مقاله نیز آماده شده و جهت دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:

دانلود پروپوزال تاثیر مشخصه های شخصیتی مشتری بر هویت برند و وفاداری به برند

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 29,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله رابطه بین هویت برند مصرف کننده، جوامع برند و وفاداری به برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − سیزده =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی