دانلود ترجمه مقاله تأثیر سلبریتی بر آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تصویر برند و وفاداری به برند

عنوان فارسی

تأثیر سلبریتی بر آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تصویر برند، وفاداری به برند و وابستگی به مقصد در یک جشنواره ادبی

عنوان انگلیسی

The effect of celebrity on brand awareness, perceived quality, brand image, brand loyalty, and destination attachment to a literary festival

کلمات کلیدی :

  سلبریتی؛ برند؛ جشنواره؛ وفاداری؛ تصویر؛ وابستگی به مقصد؛ کشور کره

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 98
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. مفهوم سازی و فرضیه ها 4. روش ها 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری و پیشنهاداتی برای مطالعه آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه ارزیابی کرد که آیا تأیید نویسنده سلبریتی بر ارزش ویژه برند و وابستگی به هدف جشنواره تأثیر گذار است یا خیر. افراد شرکت کننده در جشنواره ادبی محلی غیر مقیم بودند. در میان ویژگی های سلبریتی ، تخصص بیشتر مربوط به ارزش ویژه برند و وابستگی به هدف بود. علاوه بر این ، مشخص شد که وفاداری به جشنواره بر وابستگی به هدف جشنواره تأثیر گذار است ، در حالی که آگاهی از برند جشنواره تأثیر مثبتی بر وفاداری به برند جشنواره دارد. نتایج حاوی پیامدهای نظری مربوط به نحوه تأثیر تاییدیه های افراد سلبریتی بر برند هدف و وابستگی انجمن جشنواره است. نتایج این مطالعه همچنین دارای پیامدهای عملی در خصوص این موضوع است که چطور برگزارکنندگان جشنواره می توانند به طور موثرتری بازدید از هدف ( موارد موردنظر) میزبان را ارتقا دهد. همچنین اعتقاد بر این است که نتایج به طور قابل توجهی به درک تاثیر تأییدات در زمینه یک رویداد کمک می کنند. مقدمه: جشنواره های موفق به اقتصاد محلی کمک کرده و فرصت های شغلی را ایجاد می کنند. درآمد حاصل از میزبانی جشنواره ها می تواند صرف مناطق همسایه و کل کشور شود (کیم، هان، و چن، 2008؛ کیم، پریدکس، و چن، 2010). به طور خاص ، جشنواره ها می توانند طیف وسیعی از مزایای غیر بازاری نظیر تصاویر مثبت از جامعه میزبان ، غرور جامعه و افزایش کیفیت زندگی جامعه را ایجاد کنند (کیم و موریسون، 2005). جشنواره ها همچنین می توانند از طریق درآمدی که ایجاد می کنند به حفظ منابع میراث محلی کمک کنند (پرنتیس و اندرسون، 2003). بنابراین ، جشنواره ها / رویدادهای محلی به عنوان ابزاری برای افزایش ارزش ها و تصاویر برند محلی پیشنهاد شده اند (جاقو، چالیپ، براون ، مایلز ، و علی ، 2003 ؛ مانتیو، کانگ ، و شریر ، 2014).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study assessed whether a celebrity writer endorsement affects festival brand equity and attachment to a festival destination. Subjects were non-residents who attended a local literary festival. Among celebrity attributes, expertise was revealed to be most related to brand equity and destination attachment. Additionally, loyalty to the festival was found to affect attachment to the festival destination, while festival brand awareness had a positive impact on festival brand loyalty. Results provide theoretical implications related to how celebrity endorsements influence destination brand, and festival community attachment. The results of this study also have practical implications related to how festival organizers can more efficiently promote visitation to the host destination. It is also believed results significantly contribute to understanding the efficacy of endorsements in an event context. Introduction: Successful festivals contribute to the local economy and create job opportunities. The revenue from hosting festivals can overflow to neighboring regions and across an entire country (Kim, Han, & Chon, 2008; Kim, Prideaux, & Chon, 2010). More specifically, festivals can generate a range of non-market benefits, including positive images of the host community, community pride, and enhancement of the community’s quality of life (Kim & Morrison, 2005). Festivals may also help to preserve local heritage resources through the income they generate (Prentice & Andersen, 2003). Therefore, local festivals/events have been suggested as tools to enhance local brand values and images (Jago, Chalip, Brown, Mules, & Ali, 2003; Manthiou, Kang, & Schrier, 2014).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 20 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تأثیر سلبریتی بر آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تصویر برند و وفاداری به برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi