دانلود ترجمه مقاله اخلاق برند سازی، روابط مشتری – برند، راهبرد ارزش ویژه – برند
عنوان فارسی |
اخلاق برند سازی، روابط مشتری – برند، راهبرد ارزش ویژه – برند و برند سازی به عنوان یک اقدام اجتماعی |
عنوان انگلیسی |
The ethics of branding, customer-brand relationships, brand-equity strategy, and branding as a societal institution |
کلمات کلیدی : |
  برندینگ؛ ارزش ویژه برند؛ راهبرد برند؛ روابط مشتری- برند؛ اخلاق بازاریابی؛ اخلاق در برند |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 56 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. ماهیت برندینگ و نقش آن در ترویج رقابت 3. غلط بودن برندینگ از نظر اخلاقی 4. نظریه هانت-ویتل اخلاق بازاریابی 5. چارچوب آیین نامه های اخلاقی شخصی 6. بررسی جنبه های اخلاقی برندسازی 7. نتایج پژوهش
چکیده – موضوع برند سازی، روابط مشتری- برند، راهبرد های ارزش ویژه برند و برند سازی به عنوان یک اقدام اجتماعی به عنوان یک مسئله جنجال برانگیز تبدیل شده است به طوری که جنبش های ضد برندینگ در سراسر قاره های دنیا گسترش یافته اند. این جنبش بر این باور است که برندینگ نه تنها مشکل آفرین بوده بلکه از نظر اخلاقی نیز ناروا است. این مقاله از نظریه جنبه های اخلاقی هانت-ویتل جهت ارائه چارچوبی به منظور تشریح منشور اخلاقی افراد استفاده می کند که به ما جهت شناخت جدل های اخلاقی در طی برند سازی کمک می کند. این مقاله (1) بحث مختصری را پیرامون ماهیت برند سازی مطرح کرده (2) بحث های اصلی مرتبط با نگرش غلط بودن برندینگ از نظر اخلاقی را شناسایی کرده (3) نظریه H-V اخلاق بازاریابی را بررسی کرده (4) چارچوب منشور اخلاقی شخصی نظریه H-V را تشریح کرده و (5) در نهایت نقطه شروع را برای کسانی که به دنبال شناخت، ارزیابی و بررسی اخلاق برندینگ هستند، تعیین می کند.
The subject of branding, customer-brand relationships, brand equity strategies, and branding as a societal institution has become so controversial that an anti-branding movement has become widespread across several continents. This movement maintains that branding is not just problematic, but ethically wrong. This article uses the Hunt-Vitell theory of ethics to provide a framework for explicating people's personal moral codes, which in turn, helps us to understand the ethical controversy over branding. The article (1) provides a brief discussion of the nature of branding, (2) identifies major arguments that support the view that branding is morally wrong, (3) overviews the H–V theory of marketing ethics, (4) explicates the H–V theory's “personal moral codes” framework, and (5) shows how it provides a starting point for those who seek to understand, evaluate, and investigate the ethics of branding.
ترجمه این مقاله در 22 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 4 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
احمد –
این مقاله و یه تعداد از مقالات دسته برندینگ رو مطالعه کردم و به نظرم بسیار خوب بودن
ممنون از تیم شما، تونستم چندتا ایده پژوهشی خوب ازشون برای کارهای دانشگاهیم پیدا کنم
bagher –
سلام
مرسی خیلی خوشحالیم که تونستیم کمکتون کرده باشیم
باتشکر