دانلود ترجمه مقاله تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب برند در میان مصرف کنندگان

عنوان فارسی

مطالعه ای بر تاثیر سرمایه اجتماعی بر انتخاب برند در میان مصرف کنندگان لوازم خانگی اسنوا (SNOWA) در شهر چالوس

عنوان انگلیسی

A Study on the Effect of Social Capital on Brand Selection among Consumers of SNOWA Home Appliances in Chaloos City

کلمات کلیدی :

  سرمایه اجتماعی؛ انتخاب برند؛ دیدگاه ساختاری؛ دیدگاه رابطه ای؛ دیدگاه عملکردی

درسهای مرتبط برندینگ؛ رفتار مصرف کننده
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 30
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه 3. فرضیات 4. روش تحقیق 5. یافته ها 6. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف مقاله حاضر، بررسی اثر سرمایه اجتماعی بر انتخاب برند در مصرف کنندگان مارک SNOWA در شهر چالوس، بود. نظریه سرمایه اجتماعی شبکه ولمن، مبنای نظری پژوهش می باشد. داده های لازم برای انجام این پژوهش توصیفی بوسیله یک پرسشنامه استاندارد، گردآوری شدند. جامعه پژوهشی از همه مصرف کنندگان برند SNOWA در شهر چالوش، بود. بخاطر جمعیت نامحدود، انتخاب تصادفی و فرمول کوکران استفاده شد تا 228 نفر به عنوان نمونه انتخاب شوند. داده های بدست آمده از طریق روش SEM در AMOS22 تحلیل شد و آزمون تی یک نمونه ای در SPSS21 برای بررسی میانگین متغیرها، استفاده شد. یافته ها نشان دادند که سرمایه اجتماعی، بر انتخاب برند موثر است. بنابراین توصیه شد که برند SNOWA از مزیت رقابتی استفاده کند، زیرا از طریق ساختار ارتباطاتی و سرمایه اجتماعی میان مشتریان بهره مند شود و استراتژی های لازم را برای بهبود حیطه های فعالیت شرکت و گسترش شبکه اجتماعی از طریق مشتریانش، بکار ببندد. مقدمه: مسئله انتخاب یا تصمیم گیری در خریدهای روزمره یا عادی، یک چالش اصلی است که پیش روی مردم در شرایط مختلف می باشد. در حقیقت، همه اشخاص، نوعی مصرف کننده هستند (امیرشاهی و عباسیان، 2007). یکی از جنبه های معمول در همه ما، صرفنظر از تحصیلات، سیاست ها یا تعهدات، این است که همه ما مصرف کننده هستیم (محی الدین، 2012). از این جنبه، افراد به روش های مختلف برای دست یابی به اهداف خود و بدست آوردن اطلاعات در مورد برند ها و محصولات و خدماتشان، عمل می کنند. یکی از روش های اصلی که مردم معمولاً برای خرید محصول یا برند خود مورد ملاحظه قرار می دهند، توصیه های دیگران، یا به بیان گسترده تر، روابط اجتماعی فرد با دوستان، خانواده و بستگان در واقعیت یا از طریق شبکه های مجازی می باشد. همچنین، به آن «سرمایه اجتماعی» گفته می شود (لین و وانگ، 2012). در واقع، استفاده از سرمایه اجتماعی به عنوان یک عامل سهیم در انتخاب برند و یک عامل بیرونی می تواند ارزش مند باشد (کلوپتون، 2011؛ هیوایو، 2013).

نمونه متن انگلیسی مقاله

The present paper aims at investigating the effect of social capital on brand selection among consumers of SNOWA trademark in Chaloos city. Wellman's theory of network social capital is the theoretical base of the research. Required data to perform this descriptive research was collected by a standard questionnaire. Research population was composed of all consumers of SNOWA brand in Chaloos city. Because of unlimited population, random sampling and Cochran's formula were used to 228 individuals were selected as the sample. Obtained data was analyzed through SEM method in AMOS22 and one-sample t-test in SPSS21 was used to examine variable means. Findings demonstrated that social capital is effective on brand selection. Hence the SNOWA brand is suggested to use the competitive advantage it gains via communication structure and social capital among customers and to conduct and adopt required strategies to improve and enhance company's scopes of activity and expand the social network through its customers. Introduction: The issue of selection or making decision on daily or general purchases is a main challenge facing people in different circumstances. In fact, all individuals are a kind of consumer (Amirshahi and Abbasian, 2007). A common aspect among all of us, irrespective of education, policies or commitments, is that we are all consumers (Mohaidin, 2012). In this respect, individuals act in different ways to achieve their goals and obtain information on trademarks and their products and services. A main way people usually use to purchase their considered product or brand is others’ recommendations, or in a wider sense, social relations one has with friends, family and relatives in reality or through virtual networks. This is, also, called “social capital” (Lin & Wang, 2012). Indeed, the use of social capital as a contributing factor to trademark (brand) selection and an external factor maybe valuable and debated (Clopton, 2011; Huayo, 2013).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

  1. محمد

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi