دانلود ترجمه مقاله تاثیر تجربه برند بر ارزش ویژه برند پورتال های خرید آنلاین
عنوان فارسی |
تأثیر تجربه برند بر ارزش ویژه برند پورتال های خرید آنلاین: بررسی سایت های تجارت الکترونیک برگزیده در ایالت جامو و کشمیر |
عنوان انگلیسی |
Impact of Brand Experience on Brand Equity of Online Shopping Portals: A Study of Select E-Commerce Sites in the State of Jammu and Kashmir |
کلمات کلیدی : |
  تجربه برند؛ تجربه مشتری؛ ارزش ویژه برند؛ بازاریابی تجربی؛ خرید آنلاین؛ تجارت الکترونیک |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 | نشریه : SAGE |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 75 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. هدف و دلیل مطالعه 4. چارچوب نظری 5. روش تحقیق 6. داده ها 7. تحلیل داده ها 8. مدل اندازه گیری 9. مدل ساختاری 10. بحث و بررسی 11. نتیجه گیری 12. مفاهیم مدیریتی 13. محدودیت ها
چکیده – ارزش ویژه برند یکی از دارایی های اصلی و استراتژیک اکثر سازمان های تجاری معاصر به شمار می آید. شرکت ها بر روی راه های جدید و نوآورانه برای ایجاد ارزش ویژه برند تمرکز می کنند. تجربه برند یکی از این تعابیر است که می تواند توسط مدیران بازاریابی برای ایجاد و مدیریت ارزش ویژه برند مورد استفاده قرار گیرد. تنها تعداد معدودی از مطالعات رابطه بین تجربه برند و ارزش ویژه برند را به ویژه در صنعت خرید آنلاین، بررسی کرده اند. این مطالعه در ایالت جامو و کشمیر و به منظور بررسی تأثیر تجربه برند بر ارزش ویژه برند انجام شد. در 460 پاسخ دهنده هدف از روش نمونه گیری چند مرحله ای استفاده شد که در نهایت منجر به 403 پاسخ عملکردی شد. هم برای تجربه برند و هم برای ارزش ویژه برند از تجزیه و تحلیل عامل اکتشافی (EFA) و سپس برای اعتبارسنجی مقیاس از تحلیل عامل تاییدی (CFA) استفاده شد. مقیاس اندازه گیری در معرض آزمون های روایی و پایایی قرار گرفت. در نهایت برای آزمون فرضیه های تدوین شده در تحقیق از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) استفاده شد. نتایج نشان داد که چهار بعد تجربه برند (حسی، عاطفی، رفتاری و ذهنی) بر هر چهار بعد ارزش ویژه برند (آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت درک شده، وفاداری به برند) تأثیر مثبت می گذارند. یافته های مطالعه دامنه تحقیق در مورد تجربه برند را تقویت کرده و نشان می دهد ایجاد تجارب منحصر به فرد و خوشایند در مورد برند منجر به بهبود ادراک در بین مشتریان در خرید آنلاین می شود و در نتیجه بر ارزش ویژه برند تأثیر می گذارد. با توجه به اهمیت روزافزون تجربه برند در بازاریابی، این مطالعه کمک قابل توجهی به مقالات موجود می کند. یافته های این مطالعه تحقیقاتی بینش های مفیدی را هم برای دانشگاهیان و هم برای بازاریابان فراهم می کند. محققان آینده می توانند با گنجاندن متغیرهای اضافی بر گسترش این مطالعه در سایر صنایع تمرکز کنند.
Brand equity is one of the prime and strategic assets for most of the contemporary business organizations. Companies are focusing on novel and innovative ways in order to build brand equity. Brand experience is one such construct which can be used by marketing managers in building and managing brand equity. Only a few studies have explored the relationship between brand experience and brand equity, particularly in the online shopping industry. This study was carried out in the State of Jammu and Kashmir to examine the influence of brand experience on brand equity. A multi-stage sampling method was employed to target 460 respondents which finally resulted in 403 functional responses. Exploratory Factor analysis (EFA) was conducted for both brand experience and brand equity followed by confirmatory factor analysis (CFA) for scale validation. The measurement scale was further subject to reliability and validity tests. Finally, structural equation modelling (SEM) was used to test the hypotheses formulated for the study. The results revealed that four dimensions of brand experience (sensory, affective, behavioural and intellectual) have a positive influence on all four dimensions of brand equity (brand awareness, brand association, perceived quality, brand loyalty). The study findings have further reinforced the research domain in brand experience which implies that producing unique and pleasing brand experiences will lead to improved perception amongst online shopping consumers and thus, influence brand equity. In the light of growing importance of brand experience in marketing, this study is a significant contribution to existing literature. The findings from this research study will provide useful insights to both academicians and marketers. Future researchers can focus on extending this study to other industries and by including additional variables.
ترجمه این مقاله در 27 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 20 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.