دانلود ترجمه مقاله تاثیر ارزش برند بر رقابت پذیری برند
عنوان فارسی |
تاثیر ارزش برند بر رقابت پذیری برند |
عنوان انگلیسی |
The impact of brand value on brand competitiveness |
کلمات کلیدی : |
  ارزش برند؛ جهت گیری بازاریابی؛ جهت گیری استراتژیک؛ رقابت پذیری برند؛ تمایز برند |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 102 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. ارزش برند 4. جهت گیری بازاریابی ارزش برند 5. جهت گیری استراتژیک ارزش برند 6. رقابت پذیری برند 7. تمایز برند، ارزش برند، رقابت پذیری برند، جهت گیری عملیات بازاریابی، و جهت گیری عملیات استراتژی 8. روش ها 9. معیارها 10. نتایج 11. بحث و بررسی و دلالت ها
چکیده – اخیراً، نقش ارزش برند در ایجاد رقابت پذیری برند مورد توجه محققان بازاریابی از قبیل وینزار، باومان و چو (2018) قرار گرفته است. از منظر بازاریابی و جهت گیری استراتژیک، چارچوبی را پیشنهاد و بررسی می کنیم که تأثیر این متغیرها بر رقابت پذیری برند را نشان می دهد. توسعه این چارچوب با تلفیق تحقیقات موجود در مورد جریان های بازاریابی و مدیریت به دست آمده است. نمونه ای در دسترس از 374 خرده فروش که به عنوان مشتریان تجاری بر روی برند کار می کردند، پرسشنامه نظرسنجی را تکمیل کردند. برای آزمایش مدل پیشنهادی از مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شد. ما دریافتیم که ارزش برند که برای مشتریان تجاری ایجاد شده، رقابت پذیری برند را به طور غیرمستقیم، از طریق جهت گیری بازار افزایش می دهد. علاوه بر این، تمایز برند علاوه بر ایجاد ارزش برند، به طور مستقیم و مثبت بر رقابت پذیری تجاری نیز تأثیر می گذارد. مطالعه ما یکی از اولین تلاش ها برای کشف توانایی ارزش برند برای گرد هم آوردن جهت گیری بازار و جهت گیری استراتژیک رقابت پذیری برند و همچنین گسترش پیرامون دانش فعلی در مورد متغیرهایی می باشد که باعث ایجاد رقابت پذیری در یک برند می شوند. مقدمه: ارزش برند به شیوه ای توانایی های یک برند را برای انجام فعالیت های تجاری نشان می دهد که مدیران می توانند به اهداف تجاری شرکت دست یابند(سریوا ستاوا، شروانی و فاهی، 1998). در عوض، رقابت پذیری برند، توانایی برند برای ایجاد بازاری بهتر نسبت به رقبای بازار را منعکس می نماید (مونیز و گوین، 2001؛ وینزار، باومان و چو، 2018؛ تانگ و وانگ، 2011). رقابت در بازار از طریق مشتریان تجاری، مدیران برند را ملزم می نماید تا بمنظور ایجاد تمایز میان ارزش خود نسبت به رقبایش، از برند استفاده مفید کنند (لئونی و همکاران،2006 ؛ وبستر، 2000). شرکت های دارای مشتری تجاری به دنبال منافع منطقی از ارزش برند می باشند و به نوبه خود، می توانند یک برند را در بازار مصرفی رقابتی کنند (وبستر، 1992). ارائه ارزش در قالب مورد نظر بواسطه مشتریان تجاری به آنها اجازه می دهد تا از شیوه یکسانی برای دستیابی به اهداف تجاری خود استفاده کنند (آمیت و زوت، 2001؛ کانون و پریالت، 1999).
The role of brand value in driving brand competitiveness has recently received attention from marketing scholars like Winzar, Baumann, and Chu (2018). From the perspectives of marketing and strategic orientation, we propose and test a framework that depicts the effects of these variables on brand competitiveness. Development of the framework was achieved by synthesising existing research from the marketing and management streams. A convenience sample of 374 retailers who worked with the brand as its business customers completed a survey questionnaire. Structural Equation Modelling (SEM) was employed to test the proposed model. We found that brand value, created for business customers, indirectly enhances brand competitiveness through marketing orientation, albeit not directly. Moreover, brand differentiation directly and positively influences brand competitiveness in addition to building brand value. Our study is one of the initial attempts to explore the capability of brand value to bring together market orientation and strategic orientation for brand competitiveness and also extend the periphery of current knowledge about the variables that drive the competitiveness of a brand. Introduction: Brand value demonstrates the capabilities of a brand to conduct its business activities in a way that permits managers to achieve a company’s business objectives (Srivastava, Shervani, & Fahey, 1998). Brand competitiveness, instead, reflects upon the ability of the brand to drive the market better than competitors in a marketplace (Muniz & Guinn, 2001; Winzar, Baumann, & Chu, 2018; Tong & Wang, 2011). Competing in a marketplace through business customers requires brand managers to make efficient use of the brand in order to differentiate the value they offer to business customers from that of their competitors (Leone et al., 2006; Webster, 2000). Business customer firms seek rational benefits from brand value and, in turn, they enable a brand to become competitive in the consumer market (Webster, 1992). Delivery of value in a format desired by business customers allows them to utilise the same for achieving their business objectives too (Amit & Zott, 2001; Cannon & Perreault, 1999).
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 25 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.