دانلود ترجمه مقاله تاثیر مدیر فروشگاه خرده فروشی بر افزایش ارتباط برند پرسنل خط مقدم

عنوان فارسی :

تاثیر مدیر فروشگاه خرده فروشی بر افزایش ارتباط برند پرسنل خط مقدم، بهره وری خدمات و وفاداری مشتری

عنوان انگلیسی :

The influence of a retail store manager in developing frontline employee brand relationship, service performance and customer loyalty

کلمات کلیدی :

  کیفیت تبادل رهبر – عضو؛ ارتباط فروشنده – برند؛ وفاداری مشتری؛ ارزش ویژه برند مشتری؛ دانش برند مدیر

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 73
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
45,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نظریه 3. توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. بحث و بررسی

ترجمه نمونه متن انگلیسی

مفاهیم مدیریتی: یافته های بدست آمده حاکی از آن است که با توجه به نقش کلیدی مدیران فروشگاه در زمینه رشد کارکنان خط مقدم، شرکت ها بایستی بر توسعه موثر مدیریت فروشگاه در زمینه متغیرهای اصلی که در این مطالعه تشریح شده است، متمرکز شوند. به ویژه، اهمیت درک برندی که مدیران نمایندگی می کنند، و همچنین آگاهی بخشی در زمینه اهمیت تسهیل گفتگوی هدفمند بین کارکنان (و مدیریت) فروشگاه بایستی برای مدیران تاکید شود. لازم به ذکر است که در آموزش مدیران بایستی بر توسعه دیدگاه های کلیدی برند تاکید شود و همچنین ساختاری برای اطمینان از اینکه بینش های استراتژیک کلیدی برند/شرکت به موقع در اختیار مدیران قرار می گیرند یا خیر ایجاد شود. شایان ذکر است که برای تکمیل موفقیت ‌آمیز سمینارهای آموزشی برند، دستیابی به چنین راهکارهایی از طریق ماژول‌های آموزشی آنلاین با هدف بدست آوردن اطلاعاتی در زمینه برند و همچنین ارائه مشوق‌ها (نظیر پول نقد، گواهی‌های شناسایی و غیره) تسهیل می شود. آموزش های طراحی شده عبارتند از ماژول های مربوط به انتقال موثر دانش بدست آمده به کارکنان خط مقدم و همچنین ایجاد ماژول هایی که تنها برای کارکنان خط مقدم طراحی شده اند. همین در میان خرده فروشان موفق، آموزش آنلاین مبتنی بر ماژول تا حدودی مرسوم است (فیشر، گالینو و نتسین، 2019). لازم به ذکر است که یافته های فعلی، اهمیت بالقوه چنین شیوه هایی را برجسته می کنند. همچنین، مدیران فروشگاه بایستی از آنچه به یک رابطه هدفمند و با کیفیت بالا در میان کارکنان خط مقدم فروشگاه منجر می شود مطلع باشند (دی اسوان آرونز و همکاران 2014). یافته های بدست آمده حاکی از آن است که القای عناصر اصلی توسعه تبادل رهبر-عضو با کیفیت بالا بایستی به عنوان جزء لاینفک آموزش مدیریتی در نظر گرفته شود. علاوه بر این، چنین آموزش هایی بایستی به صورت پیوسته و مستمر ارائه شوند و مشوق هایی نیز برای تکمیل آموزش و موفقیت نیز در نظر گرفته شوند. شایان ذکر است که یافته های بدست آمده، اهمیت اشتراک گذاری اطلاعات استراتژیک بین کارکنان خط مقدم را برجسته کرده اند. همچنین دانستن این نکته که برخی از خرده فروشان از طریق جلسات فیزیکی و مجازی، یک روز یا هفته را با به اشتراک گذاری اطلاعات مهم با کارکنان خط مقدم آغاز می کنند، تعجب برانگیز نیست. اما گاهی اوقات این اطلاعات تا حدود زیادی به راهکارهای ارائه شده از سوی شرکت و اطلاعات اداری بستگی دارد. همچنین ادغام اطلاعات استراتژیک مهم بایستی به کارکنان خط مقدم نیز منتقل شود (دی سوآن آرونز 2014). برخی از اطلاعات استراتژیک مهم عبارتند از ارائه استدلال هایی در زمینه تبلیغات آتی، اهمیت اقدامات انجام شده توسط رقبا و نحوه جبران اقدامات و همچنین یافتن بهترین شیوه های تعامل با مشتریان.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Managerial implications: Given the important role that store managers play in the development of frontline personnel, firms must focus upon the development of effective store management in relation to key variables that are highlighted in the current research. Specifically, emphasizing to managers the importance of understanding the brand that they represent, as well as instilling an awareness of the importance of facilitating meaningful dialogue among store personnel (and management) is not to be overlooked. Training for managers should focus upon developing key brandinsights, as well as putting a structure in place to ensure that key brand/ firm strategic insights are disseminated to managers in a timely manner. The accomplishment of such directives could be facilitated through online training modules directed at creating brand knowledge, as well as providing incentives (e.g., cash, certificates of recognition, etc.) for successfully completing brand training seminars. Such training also could include modules related to effectively transferring such knowledge to frontline personnel, as well as creating modules that are specifically designed for frontline employees. Module-based online training is fairly common among successful retailers (Fisher, Gallino, &Netessine, 2019), and the current findings demonstrate the potential importance of such practices. Further, store managers should be aware of what constitutes a meaningful, high-quality relationship with store frontline personnel (de SwaanArons et al., 2014). Instilling the core elements of developing high-quality leader-member exchange should be a required component of managerial training, and such training should be offered on a consistent basis, with incentives provided for completing training and demonstrated success. The importance of sharing strategic information among frontline personnel also is apparent from the findings. It is not uncommon for retailers to begin a day or week with the sharing of important information with frontline personnel through physical and virtual meetings, but all too often this information is related more to corporate directives and administrative information. The integration of important strategic information should be transferred to frontline employees, as well (de SwaanArons et al., 2014). Such information can include the logic for upcoming promotions, the importance of actions being taken by competitors and how to offset such actions, as well as communicating best practices in relation to interacting with customers.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 45,500 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر مدیر فروشگاه خرده فروشی بر افزایش ارتباط برند پرسنل خط مقدم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − چهار =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی