دانلود ترجمه مقاله بهبود نتایج برندینگ داخلی از طریق خودرهبری کارکنان

عنوان فارسی :

بهبود نتایج برندینگ داخلی از طریق خودرهبری کارکنان

عنوان انگلیسی :

Improving internal branding outcomes through employees’ self-leadership

کلمات کلیدی :

  خودرهبری؛ برندینگ داخلی؛ دانش برند؛ تعهد برند؛ رفتار شهروندی برند؛ هویت نقش

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 71
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و توسعه فرضیات 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی و دلالت ها

نمونه متن انگلیسی مقاله

Internal branding is considered as a top priority for hospitality organizations to gain a competitive advantage. This study aims to investigate the effect of self-leadership on internal branding outcomes, as well as the mediation effect of role identity on this relationship. A self-administered survey was used to collect data from employees at five-star hotels in Sanya, China, and structure equation modeling was used to examine the hypothesized model. The results show that brand knowledge and brand commitment positively affect brand citizenship behavior. Self-leadership has a positive effect on brand knowledge, brand commitment, and brand citizenship behavior. Role identity mediates the effects on self-leadership on brand knowledge and brand commitment. Management implications and limitations are discussed. Introduction: The major task of the hospitality industry is to provide superior value for customers by delivering excellent services (Wang, Tsai, & Tsai, 2014). The services provided by hospitality organizations, compared with other service industries, are high-contact in nature and involve substantial interactions between customers and the brands. Employees in hospitality organizations are bridges connecting the brand and its customers (Zhang & Bai, 2018). Customers’ perception of a hospitality brand quality relies heavily on the performance of employees. Employees in hospitality organizations are therefore called “brand champions” who “transform brand vision into brand reality” (Berry, 2000, p. 135; Morhart, Herzog, & Tomczak, 2009). From this perspective, hospitality organizations are encouraged to adopt an internal branding perspective to make sure that employees understand and internalize the brand value prior to serving customers, and ultimately, “live the brand” (Burmann, Zeplin, & Riley, 2009). Internal branding is considered as “the top priority of management” for hospitality organizations (Keller, 2013).

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اینترنال برندینگ (برندسازی داخلی) اولویت اصلی سازمان های مهمان نوازی جهت کسب مزیت رقابتی محسوب می شود. هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر خود رهبری بر نتایج برندسازی داخلی و همچنین تاثیر میانجی گری هویت نقش بر این رابطه می باشد. در این پژوهش از نظرسنجی خودایفا برای جمع آوری داده ها از کارمندان هتل های پنج ستاره در سانیا ، چین استفاده شد و از مدل معادلات ساختاری جهت بررسی مدل فرضیه ای استفاده شد. نتایج نشان می دهد که دانش برند و تعهد نسبت به برند به صورت مثبت بر رفتار شهروندی برند تأثیر گذار است. خود رهبری به طور مثبت بر دانش برند، تعهد نسبت به برند و رفتار شهروندی برند تأثیر گذار است. هویت نقش، تأثیرات خود رهبری بر دانش برند و تعهد برند را میانجیگری می کند. مفاهیم و پیامدهای مدیریتی مورد بحث قرار گرفته است. مقدمه: وظیفه اصلی صنعت مهمان نوازی ایجاد ارزش برتر برای مشتریان از طریق ارائه خدمات برتر است (ونگ، تسای، و تسای 2014). خدمات ارائه شده توسط سازمان های مهمان نوازی در مقایسه با سایر صنایع خدماتی، از ماهیت بالایی برخوردار بوده و تعاملات اساسی بین مشتریان و برند های تجاری را شامل می شود. در سازمان های مهمان نوازی، کارمندان پل ارتباطی برند و مشتریان هستند (ژانگ و بای ، 2018). اصولا، درک مشتری از کیفیت نام تجاری مهمان نوازی به عملکرد کارمندان بستگی دارد. بنابراین، به کارمندان سازمانهای مهمان نوازی "قهرمانان برند" اطلاق می شود که "چشم انداز برند را به واقعیت تجاری تبدیل می کنند" (بری، 2000 ، ص 135 ؛ مورارت ، هرتسوگ و تومچاک ، 2009). از این لحاظ، سازمان های مهمان نوازی ترغیب می شوند که یک چشم انداز برندسازی داخلی را در پیش گرفته و اطمینان حاصل کنند که کارمندان ارزش برند را قبل از خدمت به مشتری درک کرده، درونی می کنند و در نهایت " نام تجاری را زنده می کنند" (بورمان، زپلین، و ریلی، 2009). برندسازی داخلی، "اولویت اصلی مدیریت" برای سازمان های مهمان نوازی محسوب می شود (کلر، 2013).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بهبود نتایج برندینگ داخلی از طریق خودرهبری کارکنان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 3 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.