دانلود ترجمه مقاله بهبود نتایج برندینگ داخلی از طریق خودرهبری کارکنان
عنوان فارسی |
بهبود نتایج برندینگ داخلی از طریق خودرهبری کارکنان |
عنوان انگلیسی |
Improving internal branding outcomes through employees’ self-leadership |
کلمات کلیدی : |
  خودرهبری؛ برندینگ داخلی؛ دانش برند؛ تعهد برند؛ رفتار شهروندی برند؛ هویت نقش |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 71 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و توسعه فرضیات 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی و دلالت ها
چکیده – اینترنال برندینگ (برندسازی داخلی) اولویت اصلی سازمان های مهمان نوازی جهت کسب مزیت رقابتی محسوب می شود. هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر خود رهبری بر نتایج برندسازی داخلی و همچنین تاثیر میانجی گری هویت نقش بر این رابطه می باشد. در این پژوهش از نظرسنجی خودایفا برای جمع آوری داده ها از کارمندان هتل های پنج ستاره در سانیا ، چین استفاده شد و از مدل معادلات ساختاری جهت بررسی مدل فرضیه ای استفاده شد. نتایج نشان می دهد که دانش برند و تعهد نسبت به برند به صورت مثبت بر رفتار شهروندی برند تأثیر گذار است. خود رهبری به طور مثبت بر دانش برند، تعهد نسبت به برند و رفتار شهروندی برند تأثیر گذار است. هویت نقش، تأثیرات خود رهبری بر دانش برند و تعهد برند را میانجیگری می کند. مفاهیم و پیامدهای مدیریتی مورد بحث قرار گرفته است. مقدمه: وظیفه اصلی صنعت مهمان نوازی ایجاد ارزش برتر برای مشتریان از طریق ارائه خدمات برتر است (ونگ، تسای، و تسای 2014). خدمات ارائه شده توسط سازمان های مهمان نوازی در مقایسه با سایر صنایع خدماتی، از ماهیت بالایی برخوردار بوده و تعاملات اساسی بین مشتریان و برند های تجاری را شامل می شود. در سازمان های مهمان نوازی، کارمندان پل ارتباطی برند و مشتریان هستند (ژانگ و بای ، 2018). اصولا، درک مشتری از کیفیت نام تجاری مهمان نوازی به عملکرد کارمندان بستگی دارد. بنابراین، به کارمندان سازمانهای مهمان نوازی "قهرمانان برند" اطلاق می شود که "چشم انداز برند را به واقعیت تجاری تبدیل می کنند" (بری، 2000 ، ص 135 ؛ مورارت ، هرتسوگ و تومچاک ، 2009). از این لحاظ، سازمان های مهمان نوازی ترغیب می شوند که یک چشم انداز برندسازی داخلی را در پیش گرفته و اطمینان حاصل کنند که کارمندان ارزش برند را قبل از خدمت به مشتری درک کرده، درونی می کنند و در نهایت " نام تجاری را زنده می کنند" (بورمان، زپلین، و ریلی، 2009). برندسازی داخلی، "اولویت اصلی مدیریت" برای سازمان های مهمان نوازی محسوب می شود (کلر، 2013).
Internal branding is considered as a top priority for hospitality organizations to gain a competitive advantage. This study aims to investigate the effect of self-leadership on internal branding outcomes, as well as the mediation effect of role identity on this relationship. A self-administered survey was used to collect data from employees at five-star hotels in Sanya, China, and structure equation modeling was used to examine the hypothesized model. The results show that brand knowledge and brand commitment positively affect brand citizenship behavior. Self-leadership has a positive effect on brand knowledge, brand commitment, and brand citizenship behavior. Role identity mediates the effects on self-leadership on brand knowledge and brand commitment. Management implications and limitations are discussed. Introduction: The major task of the hospitality industry is to provide superior value for customers by delivering excellent services (Wang, Tsai, & Tsai, 2014). The services provided by hospitality organizations, compared with other service industries, are high-contact in nature and involve substantial interactions between customers and the brands. Employees in hospitality organizations are bridges connecting the brand and its customers (Zhang & Bai, 2018). Customers’ perception of a hospitality brand quality relies heavily on the performance of employees. Employees in hospitality organizations are therefore called “brand champions” who “transform brand vision into brand reality” (Berry, 2000, p. 135; Morhart, Herzog, & Tomczak, 2009). From this perspective, hospitality organizations are encouraged to adopt an internal branding perspective to make sure that employees understand and internalize the brand value prior to serving customers, and ultimately, “live the brand” (Burmann, Zeplin, & Riley, 2009). Internal branding is considered as “the top priority of management” for hospitality organizations (Keller, 2013).
ترجمه این مقاله در 30 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 14 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
علی میراکرمی –
سلام ترجمه بسیار خوبی بود خیلی ممنون از تیم شما
بنده یه مقاله دیگه با این موضوع دارم که می خوام فقط قسمت هایی از اون ترجمه بشه
می خواستم بدونم به این صورت هم امکان داره؟ و از چه طریقی باید اقدام کنم
با تشکر از شما
bagher –
سلام شما میتونید از طریق لینک زیر سفارش دهید
سفارش ترجمه تخصصی
با تشکر