دانلود ترجمه مقاله نقش باورهای تابعی و بدیعی در حساسیت نام تجاری

عنوان فارسی

نفوذ نسبی باورهای عملکردی در برابر باورهای تجسمی روی حساسیت برند در سرویس های حرفه ای B2B

عنوان انگلیسی

The relative influence of functional versus imagery beliefs on brand sensitivity in B2B professional services

کلمات کلیدی :

  حساسیت برند؛ صلاحیت عملیاتی؛ برندهای خدماتی؛ برندینگ B2B (بنگاه به بنگاه)؛ شرکت های خدماتی حرفه ای؛ شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 86
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه 3. چارچوب مفهومی و فرضیات 4. روش تحقیق 5. تحلیل داده ها و نتایج 6. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

پیامدهای مدیریتی: مدیران و صاحبان شرکت های کوچک و متوسط نقش مهمی در تصمیمات خرید ایفا می کنند چرا که آنها کنترل بیشتری بر انتخاب شرکت های خدمات حرفه ای برای کسب و کار خود دارند. با این حال، با توجه به نشانه های متعدد موجود برای مدیران مالک، فرآیند تصمیم گیری می تواند دلهره آور باشد. نخست ، بینش های کیفی اولیه موجود در مطالعه آزمایشی تأثیرات صلاحیت عملیاتی و حساسیت معتبر بر روی ترجیح برند و به نوبه خود، حساسیت برند را را تأیید می کند . یک نکته قابل توجه این است که با وجود باورهای عملی و تصویری مثبت که بر برند B2B خریداران تاثیر می گذارند، نتایج نشان می دهد که باورهای عملکردی (به عنوان مثال، صلاحیت عملیات ) تأثیر نسبتا قوی بر ترجیح برند در مقایسه با باورهای تصویری دارد. این به ویژه در مواردی صدق می کند که یک شرکت کوچک و متوسط خدمات حرفه ای را با تعامل دانش شرکت های خدماتی درنظر می گیرد مانند کسانی که خدمات حسابداری و مالی، حقوقی و خدمات مشاوره ای IT را ارائه می دهند . در واقع، زابلا و همکاران (2010) دریافتند که اهیمت برند به عنوان مهمترین عامل پنجم در تصمیم گیری خرید رتبه بندی شده است .علاوه بر این، وننوردن فلیشت (2010) سه ویژگی مهم (به عنوان مثال، شدت دانش،شدت سرمایه کم و نیروی کار حرفه ای) را به عنوان منابع کلیدی حرفه ای تمایز شرکت خدماتی شناسایی کرده است. علاوه بر این تعریف فرد محور از شدت دانش (که به صلاحیت مرتبط است) به عنوان ویژگی اصلی و متمایز حرفه ای شرکت های خدماتی در نظر گرفته شده است (بلو ، رادولویچ ، جاولاگی ، شارتر و تیلور ، 2016؛ وون و نودن فلیشت ، 2010) . دوم، به دلیل ماهیت اعتبار خدمات حرفه ای و پیچیدگی های موجود حول چنین خدمات تخصصی (ازسلانژیک - کالاژیک وزابکار ، 2017) ، انتخاب یک سرویس حرفه ای بهینه شرکتی می تواند یک کار چالش انگیز برای شرکت های کوچک و متوسط باشد. این فرآیند تصمیم گیری با توجه به منابع مربوط به اندازه، محدودیت هایی که شرکت های کوچک و متوسط با ان مواجه می شوند را بیشتر تشدید می کند (فلمینگ و همکاران، 2016)؛ از این رو نیاز به دقت بسیار در زمان تعامل یک شرکت خدمات حرفه ای وجود دارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Managerial implications: CEO and owner-managers of small and medium-sized enterprises play a critical role in the buying decision as they have greater control over the choice of professional service firms for their business. However, given the multiple cues available to owner managers, the process of making choices can be daunting. First, the initial qualitative insights found in the pilot study corroborated the effects of both operational competence and prestige sensitivity on brand preference and, in turn, brand sensitivity. A noteworthy finding is that despite both functional and imagery beliefs positively influencing B2B buyers' brand preference, the results show that functional beliefs (i.e., operational competence) have a relatively stronger impact on brand preference when compared to imagery beliefs. This is particularly the case when a small and medium-sized enterprise engages knowledge-intensive professional service firms such as those offering accounting and financial, legal, and IT consultancy services. Indeed, Zablah et al. (2010) found that brand importance was ranked as the fifth most important factor in purchasing decisions. Moreover, Von Nordenflycht (2010) identified three important characteristics (i.e., knowledge intensity, low capital intensity, and a professionalized workforce) as key sources of professional service firm distinctiveness. Further, the person-centric definition of knowledge intensity (which is linked to competence) is regarded as the most fundamental and distinctive characteristic of professional services firms (Bello, Radulovich, Javalgi, Scherer, & Taylor, 2016; Von Nordenflycht, 2010). Second, because of the credence nature of professional services and the complexities surrounding such specialized services (Arslanagic- Kalajdzic & Zabkar, 2017), selecting an optimal professional service firm can be a challenging task for small and medium-sized enterprises. This decision-making process is further exacerbated by size-related resource constraints faced by small and medium-sized enterprises (Fleming et al., 2016); hence the need to exercise careful due diligence when engaging a professional service firm.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 17 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نقش باورهای تابعی و بدیعی در حساسیت نام تجاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi