دانلود ترجمه مقاله کارآفرینان به چه صورتی می توانند از مدیریت شکست بهره مند گردند؟
عنوان فارسی |
کارآفرینان به چه صورتی می توانند از مدیریت شکست بهره مند گردند؟ |
عنوان انگلیسی |
How entrepreneurs can benefit from failure management |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت شکست؛ مدیریت کارآفرینی؛ ایده ها |
درسهای مرتبط | مدیریت کارآفرینی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 10 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. بهره مند شدن از شکست های تجاری 2. در راستای مدیریت شکست 3. چارچوبی برای مدیریت شکست 4. مدیریت شکست در برابر ابزارهای دیگر مدیریتی 5. نتیجه گیری
نتیجه گیری: با در نظر گرفتن ریسک در حال حاضر و در آینده، کارآفرینان چه کارهایی می توانند انجام دهند؟ آنها می توانند در راستای کاهش احتمال وقوع شکست تلاش کرده و یا از فرصت های جدید ایجاد شده به واسطه این شکست ها بیشترین بهره را ببرند. با این حال، چنین رویکردی در زمینه شکست به طور مبهمی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. بدون داشتن درکی از الگوهای سیستماتیکی مرتبط با مزایای شکست، تاثیرات پارادوکسیکی آن هنوز هم تحت مفاهیم و موضوعات مدیریتی قرار خواهد گرفت. بنابراین، این مقاله به بسط ایده های موجود استفاده های آینده نگرانه از شکست پرداخته و چارچوبی را برای سازمان ها در بهره گیری از این شکست ها ارائه داده است. با این حال، ما همیشه نمی توانیم از این شکست ها بهره مند شویم. البته که ما بیشتر با شکست های سر و کار داریم و آشنا هستیم که هیچ مزیتی برای ما ندارند. به همین دلیل لست که هر 16 گزاره مدیریت شکست که در این مقاله ارائه داده ایم با عبارت "می تواند کمک کند" همراه بوده است. به عبارت دیگر، شکست، تنها شرط کافی برای استفاده از مزایای پاردوکسی نمی باشد. مشاهده یک فرصت یک چیز است و بهره برداری از آن چیزی دیگر. شکست ها تنها زمانی می توانند مفید و کارآمد باشند که به روشی خاص با آنها برخورد گردد. بنابراین، گزاره های مدیریت شکست تنها مجموعه ای اقدامات لازم بوده و شرطی کافی برای استفاده از مزایای شکست نمی باشند. ما امیدواریم که گزارها و چارچوب های ارائه شده در این مقاله، پایه هایی برای تحقیقات آتی بوده و به بررسی این موضوع بپردازد که مدیریت شکست چگونه می تواند در محیط های سازمانی واقعی مورد استفاده قرار گیرد. در این راستا، ما پرسش های تحقیقاتی را برای مطالعات آتی در مورد محرک ها، گزینه های راهبردی و شیوه های مدیریت شکست ارائه داده ایم.
CONCLUSION: Given risk now or in the future, what can entrepreneurs do? They can try to either reduce the possibility of failure retro- spectively or capture new opportunities created by failure prospectively. But such a prospective approach to failure has been vaguely dealt with. Without an understanding of the systematic patterns of the benefits of failure, its paradoxical impacts would still be managed impromptu. So, this paper extends existing ideas of the prospective use of failures and thereby presents a framework for organizations to benefit from failure more reliably. However, we cannot always benefit from failure. Of course, we are more familiar with failures that have no benefit. That is why each of the 16 propositions of failure management we propose in this paper were expressed with the words ‘can help’. In other words, failure alone is not a sufficient condition for the corresponding paradoxical benefits. Seeing an opportunity is one thing, but actually exploiting it is another. Failures can be beneficial only when they are treated in a certain way. So the failure management propositions are at least the collections of the necessary but insufficient conditions for the benefits of failure. We hope that the propositions and frameworks presented in this paper become the bases of future studies that will explore whether and how failure management can be practically used in actual organizational settings. In this spirit, we suggest the research questions for such future studies be about the drivers, strategic options, procedures, and preparedness of failure management.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.