دانلود ترجمه مقاله تقویت کارآفرینی شرکتی با استفاده از رسانه اجتماعی

عنوان فارسی :

تقویت کارآفرینی شرکتی با استفاده از ابزارهای رسانه اجتماعی

عنوان انگلیسی :

Fostering Corporate Entrepreneurship with the use of social media tools

کلمات کلیدی :

  رسانه اجتماعی؛ کارآفرینی شرکتی؛ عملکرد سازمانی؛ بخش فناوری

درسهای مرتبط : مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 17
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری و فرضیات تحقیق 3. روش تحقیق و نتایج 4. تحلیل داده ها 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری، دلالت ها و تحقیقات آتی

نمونه متن انگلیسی مقاله

The strategic use of Social Media can leverage innovation, relationships with customers, and the entrepreneurial orientation of the firm, as it provides useful knowledge to find new opportunities for innovation. Despite the relevance of this phenomenon to current hyper-competitive environments, empirical research on the topic remains scarce. To advance knowledge of this issue, the main purpose of the paper is to examine how Social Media use impacts the different dimensions of Corporate Entrepreneurship. Building on a sample of 201 technological firms, findings confirm that the use of Social Media tools impacted all dimensions of Corporate Entrepreneurship and enhanced firm performance. This paper contributes to the literature by empirically confirming how Social Media use helps to create business value. The study results also have important implications for managers, as they show the pathway managers must follow to harness the benefits of Social Media use to become more entrepreneurial. Introduction: The advent of Social Media technologies has completely changed the manner in which people and organizations communicate and interact (Ngai, Tao, & Moon, 2015). Social Media use has revolutionized the business world and represents one of the most transformative impacts of information technology in business, both within and outside firm boundaries (Aral, Dellarocas, & Godes, 2013). Social Media encompass a wide variety of tools and platforms (Social Networks, Blogs, Online communities…) with the common denominator of connecting users in ways that enable bridging of distance, networking, and other interactions (Olanrewaju, Hossain, Whiteside, & Mercieca, 2020). Social media have been defined as “a group of Internet-based applications that build on the ideological and technological foundations of Web 2.0, and that allow the creation and exchange of user generated content” (Kaplan & Haenlin, 2010, p. 61). The arrival of Social Media has not only transformed the way firms relate to customers; it is also changing internal processes and thus becoming an important strategic tool.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

استفاده استراتژیک از رسانه های اجتماعی می تواند باعث بهره برداری از نوآوری، ارتباط با مصرف کننده و گرایش کارآفرینانه شرکت شود زیرا دانش مفید را برای یافتن فرصت های جدید، برای نوآوری ارائه می دهد. برخلاف اعمال پذیری این پدیده، برای محیط های فرارقابتی کنونی، پژوهش های تجربی، درباره این موضوع هنوز هم آنقدر زیاد نیست. تا آن جایی که ما از این مسئله می دانیم، هدف اصلی مقاله در دست، بررسی نحوه تاثیر گذاری استفاده از رسانه های اجتماعی، بر ابعاد مختلف کارآفرینی شرکتی است. بر پایه نمونه ای از 201 شرکت فناورانه، یافته ها تائید می کند که استفاده از ابزارهای رسانه اجتماعی، در تمامی حوزه های کارآفرینی شرکتی تاثیر گذاشته و باعث بهبودبخشی عملکرد شرکت می شود. مقاله در دست، از طریق تائید تجربی نحوه کمک به خلق ارزش کسب و کار، توسط استفاده از رسانه های اجتماعی، در مقالات موجود، مشارکت می کند. نتایج این مطالعه هم چنین دلالت های مهمی برای مدیران دارند به دلیل اینکه مسیری که مدیران، برای استفاده از منافع رسانه های اجتماعی باید طی کنند تا کارآفرین تر شوند را نشان می دهد. مقدمه: اختراع فناوری های رسانه اجتماعی، به طور کامل، روش برقراری ارتباط و تعامل میان افراد و سازمان ها را تغییر داده است (نگا، تائو و مون 2015). استفاده از رسانه های اجتماعی، جهان کسب و کار را دچار انقلاب کرده و یکی از تغییردهنده ترین تاثیرات فناوری اطلاعات، در کسب و کار (هم داخل کران های شرکت و هم خارج از آن) را نشان می دهد (آرال، دلاروکاس و گودس 2013). رسانه های اجتماعی، مجموعه ای از ابزارها و پلتفرم ها را در بر می گیرد (شبکه های اجتماعی، بلاگ ها، جامعه های آنلاین و ...) که شاخصه مشترک متصل کردن کاربران را دارد. اتصالی که می تواند باعث نزدیک تر کردن فاصله ها، شبکه بندی و سایر تعاملات شود (اولانرواجو، حوساین، وایت ساید و مرسیگا 2020). رسانه اجتماعی، به عنوان گروهی از کاربردهای مبتنی بر اینترنت تعریف می شود که بر پایه فناوری و ایدئولوژی وب 2.0 ساخته شده و توانایی خلق و تبادل محتوای تولید شده توسط کاربر را دارد (کاپلان و هاینلی 2010، p61). فرا رسیدن رسانه های اجتماعی، نه تنها روش ارتباط شرکت، با مصرف کننده را دستخوش تغییرات کرده است بلکه فرآیند درونی را نیز تغییر داده و بنابراین تبدیل به یک ابزار استراتژی مهم شده است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تقویت کارآفرینی شرکتی با استفاده از رسانه اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 7 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.