دانلود ترجمه مقاله اجتماع به عنوان مرکز نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی

عنوان فارسی

اجتماع به عنوان مرکز نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی: یک حوزه نوظهور یا یک تقاطع قدیمی؟

عنوان انگلیسی

The social as the heart of social innovation and social entrepreneurship: An emerging area or an old crossroads?

کلمات کلیدی :

  نوآوری اجتماعی؛ کارآفرینی اجتماعی؛ ارزش آفرینی اجتماعی؛ مدل تجاری؛ نوآوری مسئولانه؛ اجتماع و مرور نظام‌مند مقالات

درسهای مرتبط کارآفرینی اجتماعی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 79
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
76,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مرور مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری و مفاهیم 7. محدودیت ها و تحقیقات آینده ضمیمه

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف این فصل پرداختن به مبحث رابطه بین نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی، با توجه به نقش اجتماع در این رابطه است. این مقاله با کمک مرور نظام‌مند مقالات (SLR)، با تحلیل دقیق 34 مقاله از مجلات پایگاه‌داده اسکوپوس و Web of Science، مشکلات و فرصت‌ها را در مقالات نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی، شناسایی، تحلیل و توصیف می‌کند. درمورد رابطه بین این دو مفهوم و تأثیر «اجتماع» در توسعه و پیاده‌سازی آن‌ها اطلاعات کمی وجود دارد. این مرور نظام‌مند مقالات به‌منظور شناسایی و توصیف تعریف‌ها و الگوها انجام شده‌است. نتایج نشان می‌دهد که کشف رابطه بین نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی در مرحله آغازین است، اما آن هنوز یک حوزه غیرمنسجم است که نظرات بسیار متفاوتی درمورد آن وجود دارد. بنابراین باید بررسی شود که این حوزه به چه سمتی پیش خواهد رفت و این مقاله قصد دارد اولین قدم را برای درک نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی از جنبه‌ی ادغام و تلفیق بردارد و توضیحی درمورد دیدگاه‌های گوناگون در مقالات فراهم سازد. مقدمه: علاقه و توجه جامعه علمی، تجاری و جامعه مدنی به مقالات نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی به سرعت در حال افزایش است (کمپوپیانو و باسانی 2021، ایپلر و شوارتز 2019، مونشی 2010)، زیرا ارزش آفرینی اجتماعی و نوآوری اجتماعی برای پدیده کارآفرینی اجتماعی حیاتی هستند (آستین 2006). طبق این دیدگاه کمپوپیانو و باسانی (2021) بیان کرده‌اند که نوآوری اجتماعی به‌عنوان رابط نوآوری و کارآفرینی اجتماعی، مفهوم‌سازی شده‌است. با این وجود، اگرچه مقالات علمی بسیاری به نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی می‌پردازند، که هدف آن‌ها پاسخ به چالش‌های گوناگون در جهان کنونی است، می‌توان گفت که اتفاق‌نظر کمی در بین محققان وجود دارد در رابطه با این‌که نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی در این حوزه تحقیقاتی نوظهور واقعاً چه هستند (اندرسون و فورد 2016، گارسیا جورادو 2020، وندرهو و رابالکابا 2016). با ظهور سازمان‌هایی که قصد دارند دنیا را تغییر دهند و با ناتوانی آشکار دولت‌ها برای حل مشکلات اجتماعی و زیست محیطی، علاقه به نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی افزایش یافته‌است (آدرو و فرناندس 2021، اندرسون و فورد 2016). این مطلب ممکن‌است این تفکر را به‌وجود آورد که تأثیرات یا دستاوردهای شرکت‌های اجتماعی با حل مشکلات اجتماعی و زیست‌‌محیطی مرتبط هستند. با این وجود، طبق گفته آدرو و فرناندس (2021) تحلیل دقیق این موضوع که چگونه نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی می‌توانند به ارائه پاسخ‌های قوی و پایدار برای رسیدگی به چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی در قرن 21 کمک کنند، دشوار است. این یک مبحث علمی مهم است و تأثیرات فرآیند دست‌یابی به ارزش اقتصادی و اجتماعی باید در نظر گرفته شوند، به‌خصوص هنگامی‌که نوآوری‌های اجتماعی بر حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی یا زیست‌محیطی متمرکز هستند (بونز و لادک فراند 2013، گررو 2020).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper aims to contribute to the conceptual debate on the connection between social innovation and social entrepreneurship, considering the role of the ‘social’ within this connection. Supported by a systematic literature review (SLR) with an in-depth analysis of 34 articles from Scopus-indexed and Web of Science databases journals, this paper identifies, analyzes and describes the difficulties and opportunities in the social innovation and social entrepreneurship literature. Little is known about the link between both concepts and the influence of the ‘social’ in their development and implementation. This SLR was conducted to identify and describe definitions and patterns. Results show that the connection between social innovation and social entrepreneurship is in its take-off phase, but it still is a fragmented field with a huge lack of consensus. Thus, it will be important to see where the field will head, as this paper aims to be a first step in the understanding of social innovation and social entrepreneurship through a collective and integrated perspective, providing an elucidation of the different perspectives of the literature. Introduction: Interest from the academic, business and civil society in social innovation and social entrepreneurship literature is growing rapidly (Campopiano and Bassani, 2021; Eichler and Schwarz, 2019; Munshi, 2010) since social value creation and social innovation were considered vital to the social entrepreneurship phenomenon (Austin et al., 2006). Following this perspective, Campopiano and Bassani (2021) argue that social innovation has been conceptualized as interfacing innovation and social entrepreneurship literature. However, although there has been growing interest in academic publications on social innovation or social entrepreneurship – the aim of which is to respond to various challenges of the current world – it is possible to claim that there is a lack of consensus among researchers on what exactly social innovation and social entrepreneurship really are in this emergent research field (Andersson and Ford, 2016; García-Jurado et al., 2021; van der Have and Rubalcaba, 2016). The advent of organizations with the desire to “change the world” and the apparent inability of governments to solve environmental and social problems increased interest in social innovation and social entrepreneurship (Adro and Fernandes, 2021; Andersson and Ford, 2016). This context may give the idea that social enterprises outcomes or impacts are connected with the idea of fixing social and environmental problems. Nevertheless, according to Adro and Fernandes (2021), it is difficult to analyze the real extension of how social innovation and social entrepreneurship can help develop sustainable, strong responses to meet the economic, social, and environmental challenges arising in the twenty-first-century world. This is an important academic debate if one considers the various effects generated by the process of capturing social and economic value, especially when social innovations are focused on solving ecological, social, or economic problems (Boons and Lüdeke-Freund, 2013; Guerrero et al., 2020).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 27 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 20 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 76,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله اجتماع به عنوان مرکز نوآوری اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 19 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi