دانلود ترجمه مقاله تکامل تدریجی شبکههایی که از ماندگاری کسب و کارهای نوپا پشتیبانی میکنند
عنوان فارسی |
تکامل تدریجی شبکههای تعاملی که از ماندگاری کسب و کارهای نوپا پشتیبانی میکنند: شواهدی از شرکتهای دیجیتالی |
عنوان انگلیسی |
Evolution of Collaborative Networks Supporting Startup Sustainability: Evidences from Digital Firms |
کلمات کلیدی : |
  شرکت های نوپا؛ نوآوری؛ شبکه ی کارآفرینی؛ چرخه حیات؛ موردپژوهی؛ ایتالیا |
درسهای مرتبط | مدیریت کارآفرینی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 | نشریه : MDPI |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 65 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. فضای کارآفرینی، شبکههای تعاملی و چرخههای حیات شرکتهای نوپا 3. روش تحقیق و جمعآوری دادهها 4. تجزیه و تحلیل دادهها و نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجهگیری 7. دلالتها و محدودیتها
چکیده – هدف این مقاله بررسی این موضوع است که آیا تکامل تدریجی شرکت های نوپا میتواند در یک مدل چرخه حیات مفهومسازی شود که شامل زنجیرهای غیرقابل پیشبینی از مراحل است و در آن شرکت های نوپا باید عواملی را بیابند که به منظور کسب دانش و منابع برای پشتیبانی از نتیجه بخشی و ماندگاری مأموریت خود با آنها همکاری کنند. ساخت و اجرای شبکههای تعاملی برای فضای کارآفرینی از منظر رویکرد کلنگر بررسی شده است که هدف آن، ساخت پلهایی بین عوامل گوناگون توسط ایجاد مجموعهای از بهترین تکنیکها یا شبکههای کارآفرینی است. ایجاد یک فضای معین به منظور تسهیل کسب سطح مناسبی از دانش، مهارت، امکانات مالی و فرهنگ کارآفرینی برای نسل جدید کارآفرینی دیجیتالی پیشنهاد شده است. طبق تجزیه و تحلیل چند مورد پژوهی براساس 9 شرکت دیجیتالی موفق در ایتالیا، به نظر میرسد شواهد تجربی تأیید میکنند که شرکتها در مراحل گوناگون با عوامل گوناگون همکاری میکنند، زیرا شبکههای منابع و دانش نقشی مهم در حمایت از تکامل و موفقیت شرکتهای جدید ایفا میکنند. مقدمه: مقالات پیشین (به عنوان مثال، [1-5]) معتقد هستند که شرکت های نوپا، کانالهای اصلی برای توسعهی اقتصادی و اجتماعی، تغییرات صنعتی و نوسازی هستند. به واسطهی نوآوری و فنآوریهای جدید، این شرکتهای نوپا از طریق تحولات صنعتی، قابلیت توانمندسازی و پشتیبانی از تحولات محلی و گاهی کل اقتصاد به سمت پیشرفت، رقابتطلبی و کسب دانش را دارند. مطابق یکی از مشهورترین تعریفها [6]، شرکتهای نوپا سازمانهای موقتی هستند، زیرا با استفادهی مؤثر از فرصتهای نوآوری محور در بازار، میتوانند یک مدل تجاری قابل تکرار و قابل ارتقاء ارائه دهند و سریعاً از لحاظ مقیاس، ارزش تولید و تعداد کارمندان رشد کنند. از طرفی دیگر سرنوشت آنها این است با شرکتهای دیگر چه به طور کلی و چه برای یک ایدهی تجاری ادغام نشوند.
The aim of this paper is to investigate whether startup evolution can be conceptualized in a life cycle model intended as an unpredictable sequence of stages, where startups need to find actors with whom to collaborate to acquire knowledge and resources supporting the effectiveness and the sustainability of their mission. The creation and implementation of collaborative networks is observed through the lens of the holistic approach to the entrepreneurial ecosystem, whose purpose is to build “bridges” between different actors through the creation of communities of best practices or entrepreneurial networks. The creation of a specific ecosystem is suggested to ease the new digital entrepreneurship generation toward acquiring an appropriate level of knowledge, skills, financial facilitations, and entrepreneurial culture. Following a multiple case study analysis based on nine successful Italian digital firms, the empirical evidence seems to confirm that firms collaborate with different actors in different stages, as knowledge and resource networks play a critical role in sustaining the evolution and success of new firms. Introduction The literature (e.g., [1-5]) increasingly maintains that startups are priority channels for social and economic development, industrial change, and renewal. These newly born firms exhibit the potential to enable and support the transition of local areas, and sometimes of whole economies, toward progress, competitiveness, and borderline knowledge by allowing industrial transformations through innovations and new technologies. Consistent with one of the most famous definitions [6], startups are temporary organizations because, by exploiting an innovation-oriented market opportunity, they can propose a repeatable and scalable business model and grow quickly in terms of sales, the value of production, and/or the number of employees. On the other hand, their destiny is in the failure of being taken over by other companies, either entirely or as a business idea.
ترجمه این مقاله در 31 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 12 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.