دانلود ترجمه مقاله متحول سازی یک سازمان پژوهشی از طریق کارآفرینی دولتی
عنوان فارسی |
متحول سازی یک سازمان پژوهشی سنتی از طریق کارآفرینی دولتی |
عنوان انگلیسی |
Transforming a traditional research organization through public entrepreneurship |
کلمات کلیدی : |
  بخش دولتی؛ کارآفرینی دولتی؛ نوآوری؛ تغییر سازمانی |
درسهای مرتبط | مدیریت کارآفرینی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 34 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. کارآفرینی دولتی چیست؟ 2. کارآفرینی دولتی چه میزان متفاوت است؟ 3. مطالعه موردی تفصیلی: واحد پژوهشی ایالتی سنتی 4. بکار گیری مدلهای کارآفرینی دولتی 5. درس های کلیدی آموخته شده 6. خلاصه
چکیده – کارآفرینی دولتی، به همتای بخش خصوصی خود بسیار شبیه است؛ اما، کارآفرینان دولتی، بخاطر نیروهای رقابتی ضعیف تر در بخش دولتی در مقایسه با بخش خصوصی، با چالش های بیشتری مواجه می شوند، زیرا اغلب موارد، اهداف به نحو ضعیف تعریف می شوند و سنجش عملکرد دشوار است. علیرغم تاثیر بر منفعت جمعی، نحوه اجرای موفق تغییرات در سازمان های بخش دولتی، جهت کارآفرین تر نمودن آنها، به درستی درک نشده است. این مقاله، پژوهش های فعلی در مورد کارآفرینی دولتی را بطور خلاصه بیان می کند و یک مطالعه موردی تفصیلی از تغییرات کارآفرینی موفق در یک سازمان بخش دولتی را ارائه می دهد. یک فرآیند تغییر پنج مرحله ای استفاده شده برای بهبود رفتارهای کارآفرینی در یک سازمان بخش دولتی پیاده سازی شد و نتایج کمیتی و کیفیتی، بهبود عملکرد هنگفتی را در 4 سال نشان دادند (یعنی، عملکرد کیفی در بعضی زمینه ها بیش از 10 برابر بیشتر بود). مراحل کلیدی که پیامدهای موفق را تولید کرد و نحوه اجتناب از چالش های معمول در پیاده سازی رفتارهای کارآفرینی مداوم در زمینه های بخش دولتی را توضیح می دهیم.
Public entrepreneurship is much like its private sector counterpart; however, public entrepreneurs face additional challenges due to weaker competitive forces in the public as compared to private sector, with objectives that often are poorly defined and performance that is difficult to measure. Despite the impact on public good, how to enact changes successfully in public sector organizations to be more entrepreneurial is poorly understood. This article summarizes current research on public entrepreneurship and presents a detailed case study of a successful entrepreneurial change in a public sector organization. A five-step change process used to enhance entrepreneurial behaviors was implemented in a public sector organization and the qualitative and quantitative results demonstrated substantial performance improvements over 4 years (i.e., quantitative performance in some areas was more than 10 times greater). We explain key steps that produced successful outcomes and how to avoid common challenges in the implementation of ongoing entrepreneurial behaviors in public sector contexts.
کارآفرینی دولتی چیست؟
اصطلاح کارآفرینی دولتی، می تواند تصویر اقدامات انجام شده توسط یک سازمان دولتی برای ترویج منفعت عمومی، که به زندگی اجتماعی منتقل می شود، را در ذهن ایجاد کند؛ گرچه، بطور همزمان، این اصطلاح می تواند تصاویر یک جدال بیهوده و بی پایان برای رسیدن به «آزادی در مدیریت» و در عین حال تلاش برای به روز سازی موسسات دولتی راکد که اهمیت و پاسخگوی خود را از دست داده اند، نیز در ذهن ایجاد نماید. کارآفرینی دولتی به میزان زیادی شبیه با همتای بخش خصوصی خود، با توجه به مشخصات هوشیاری و چابکی برای فرصت طلبی، قضاوت در مورد سرمایه گذاری تحت عدم قطعیت و نوآوری محصول، فرآیندی و یا بازاری، می باشد. اما، کارآفرینان دولتی، بخاطر نیروهای رقابتی ضعیف تر در بخش دولتی – در مقایسه با بخش خصوصی – و همچنین بخاطر اینکه اهداف اغلب به صورت ضعیف تعریف می شوند و سنجش عملکرد دشوار است، با چالش های بیشتری مواجه هستند. بخصوص اینکه، سازمان های دولتی اغلب بر رسالت تمرکز دارند و نه سودآوری، و همچنین در اهداف سازمانی بخاطر تقاضاهای رقابتی متعدد، به هم وابستگی و به هم بستگی در چندین گروه ذینفعان، دچار عدم شفافیت می باشد. در واقع، محققین بیان کرده اند که برای سازمان های قدیمی و منسوخ، «نوآوری، هم از لحاظ فنی و هم سازمانی، لازم است، اما رسیدن به آن بخاطر تعارض بین عملکرد کوتاه مدت و بلند مدت، دشوار است. سنگربندی، در عمق مسائل نمایندگی و عدم شفافیت در مورد منافع عمومی، نفوذ پیدا کرده است».
نوآوری قسمت اصلی رفتارهای کارآفرینی می باشد که باعث تحول سازمانی و توسعه مدل های تجاری جدید می شود؛ نوآوری برای موفقیت سازمان های بخش دولتی به اندازه شرکت های خصوصی انتفاعی، مهم است. در واقع، نوآوری می تواند به متحول سازی سازمان های بخش دولتی با افزایش انعطاف پذیری آنها، پاسخگو بودن و بازده در خدمت رسانی به مردم، کمک کند. علوه بر آن، نوآوری در سازمان های بخش دولتی، نیاز به توسعه یک سازمان جدید ندارد، بلکه در برگیرنده ایجاد روش جدید سازمان دهی، مدیریت و یا تحویل خدمات می باشد.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.