دانلود ترجمه مقاله ارزش های دولتی به عنوان ضوابط اساسی در کارآفرینی دولتی
عنوان فارسی |
ارزش های دولتی به عنوان ضوابط اساسی در کارآفرینی دولتی: مدیریت آب در فرانسه |
عنوان انگلیسی |
Public values as essential criteria for public entrepreneurship: Water management in France |
کلمات کلیدی : |
  ارزشهای دولتی؛ کارآفرینی دولتی؛ مدیریت آب |
درسهای مرتبط | مدیریت کارآفرینی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 46 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. تغییر نگرش ها در مدیریت آب در فرانسه و تقاضا برای «دولتی شدن» 3. بحث در مورد دولتی بودن 4. فعالیت پژوهشی: شناسایی ارزش های دولتی آب 5. نتایج: شناسایی و نگاشت ارزش های دولتی مرتبط با آب 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
چکیده – در گذشته، شرکت های خصوصی بزرگ، بازیگران غالب و اصلی در تامین آب شهری فرانسه بودند. اما، عصر جدیدی از بازسازی تامین آب در حال بوجود آمده است و در نتیجه رسماً شرکت های آب خصوصی، در حال دولتی شدن هستند. با توجه به اینکه بسیاری از چنین شرکت های آب دولتی، از شیوه های مرتبط با نهادهای خصوصی استفاده می کنند، شناسایی آنچه که از نهادهای «دولتی» انتظار می رود، براساس این حقیقت که دیگر دولتی شده اند، بسیار مهم است. در این مقاله، ایده های بنیادی نهفته در علت وجودی نهادهای دولتی، که اولویت های متفاوت با همتایان بخش خصوصی شان را ایجاد می کنند، را مورد بررسی قرار می دهیم. با استفاده از یک روش پژوهش-اقدام، مدیریت شرکت های آب، از پرسنل و مصرف کنندگان «شهر نانت بزرگ»، درخواست شد تا معنای «دولتی» را مشخص کنند و در مورد نهادهای دولتی، چگونه باید اجرایی شوند، سوالهایی پرسیده شد. این پژوهش نشان می دهد که دستیابی به ارزش های دولتی، چیزی است که نیاز به مشروعیت برای شرکت های دولتی مسئول فراهم کردن خدمات اساسی، دارد. در این مطالعه موردی، حتی در زمینه حاکمیت نئولیبرال، جایی که ارزش های خصوصی با یک ماهیت اقتصادی با اهداف عمومی و دولتی در تعارض هستند؛ ارزشهای دولتی در مدیریت و نظارت بر خدمات، اولویت پیدا می کنند.
Historically, major private companies were the dominant players in urban water supply in France. However, a new era of water supply restructuring is underway, whereby formally private water corporations are being made public. Given that many such public water corporations adopt practices associated with private entities, it is essential to identify what is expected of “public” entities by virtue of the fact that they are public. In this article, we examine the foundational ideas behind the raison d'être of public entities, which engender priorities that differ from their private sector counterparts. Using a research-action methodology, water utility management, staff and consumers of Greater Nantes were asked to specify the meaning of “public” and how it should be operationalized in the case of publicly owned utilities. The research shows that the attainment of public values is what lends legitimacy to a public utility charged with the provision of essential services. In this case, even in a context of neoliberal governance, where private values of an economic nature conflict with public goals; public values take precedence in the management and the regulation of the service.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 14 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.