دانلود ترجمه مقاله اخلاق و کارآفرینی: مروری بر مقالات

عنوان فارسی

اخلاق و کارآفرینی: مطالعه کتاب سنجی و مروری بر مقالات

عنوان انگلیسی

Ethics and entrepreneurship: A bibliometric study and literature review

کلمات کلیدی :

  اخلاق؛ کارآفرینی؛ تحلیل کتاب سنجی؛ مروری بر مقالات

درسهای مرتبط مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 93
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
44,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. اخلاق کارآفرینی 3. روش تحقیق: رویکرد روش شناختی دو مرحله ای 4. برجسته سازی زمینه کارآفرینی اخلاقی و شناسایی تحقیقات در سطوح تحلیلی فردی، سازمانی و اجتماعی 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری: از اینجا به کجا می رویم؟

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مقالات کارآفرینی، توجه روز افزونی را به جنبه های اخلاقی این زمینه منعطف کرده اند. اما، درک کاملی از اینکه زمینه چه تاثیری بر قضاوت اخلاقی کارآفرینان می گذارد، وجود ندارد. استدلال می کنیم که زمینه اجتماعی-فرهنگی فردی، زمینه سازمانی و اجتماعی، قضاوت اخلاقی کارآفرینی را شکل می دهند. در مقاله ما، با بررسی اشتراکات بین اخلاق و کارآفرینی، به ادبیات (موضوعه) امروزی می پردازیم. ما این کار را با بکارگیری یک رویکرد پژوهشی دو مرحله ای انجام می دهیم: 1) ما از فنون کتاب شناسی برای تحلیل 719 اثر پژوهشی در زمینه های تجارت و اقتصاد استفاده می کنیم و یک تصویر زمینه ای جامع از اخلاق در پژوهش کارآفرینی با تحلیل 30 مورد از مرتبط ترین مقالات اساسی، ارائه می دهیم. 2) سپس تحلیل محتوایی از 50 مورد از مرتبط ترین مشارکت های آکادمیک با یک پایگاه داده بزرگ برای تقویت این یافته ها، بیان تفصیلی اخلاق و پژوهش های کارآفرینی در مورد سطح فردی، سازمانی و اجتماعی تحلیل ها، انجام شد. با مقایسه این دو تحلیل، این مقاله با تشریح مسیرهای ممکن برای پژوهش های بعدی، نتیجه گیری می کند. مقدمه: آنچه که در زمینه پویای محیط جهانی امروز نهفته است، این است که هرگونه فعالیت کارآفرینی نیز ممکن است به مسائل و پرسشهای اخلاقی بپردازند. برای پاسخ به این موارد، پژوهش در مورد اشتراک بین اخلاق و کارآفرینی، یک جریان پژوهشی نسبتاً جدید ایجاد کرد که به دنبال شفاف سازی مسائل پیچیده محیط بر این زمینه می باشد. کارآفرینان، غالباً با یک مجموعه از وضعیت ها مواجه می شوند که می توانند قضاوت های اخلاقی و معنوی خودشان را بدتر کند (موریس، شیندلهوت، والتون و آلن، 2002). اغلب هنگام بررسی مسائل اخلاقی، یک پرسش معمول که اخلاق بوجود می آورد این است که «چه کاری باید انجام دهم؟» . اما، اصول اخلاقی به هنجار استخراج شده برای پاسخ به این پرسش، اجباری نیستند و هیچ قانونی را مشخص نکرده است (توکارسکی، 2009). ممکن است اینها به شناسایی رفتار صحیح در یک وضعیت خاص کمک کنند، و افراد را قادر به ایجاد توانایی قضاوت در مورد مسائل اخلاقی، و بررسی این مسائل، بسازد (فرانکنا، 2016).

نمونه متن انگلیسی مقاله

The entrepreneurship literature pays increasing attention to the ethical aspects of the field. However, only a fragmented understanding is known about how the context influences the ethical judgment of entrepreneurs. We argue that individual socio-cultural background, organizational and societal context shape entrepreneurial ethical judgment. In our article, we contribute to contemporary literature by carving out the intersections between Ethics and Entrepreneurship. We do this by employing a two-step research approach: 1) We use bibliometric techniques to analyze 719 contributions in Business and Economics research and present a comprehensive contextual picture of ethics in entrepreneurship research by a analyzing the 30 most relevant foundation articles. 2) A subsequent content analysis of the 50 most relevant academic contributions was carried with an enlarged database out to augment these findings, detailing ethics and entrepreneurship research on an individual, organizational and societal level of analyses. By comparing the two analyses, this paper concludes by outlining possible avenues for future research. Introduction: Embedded in the dynamic context of today's global environment, any kind of entrepreneurial activity might also tackle ethical questions. In order to answer these, research at the intersection of ethics and entrepreneurship has established a fairly young stream that seeks to shed light on the complex issues surrounding this field. Entrepreneurs are frequently confronted with an array of situations that may compromise their own ethical and moral judgements (Morris, Schindehutte, Walton, & Allen, 2002). Often, when assessing moral issues, a typical question ethics raises is “What should I/we do?” However, the normative ethical principles that are derived to answer this question are not compulsory and are no set rules (Tokarski, 2009). They might help identify the right behavior in a particular situation, sensitizing individuals in building up an ability to judge and handle moral issues (Frankena, 2016).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 26 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 44,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله اخلاق و کارآفرینی: مروری بر مقالات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهارده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi