استراتژی بازاریابی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی استراتژی بازاریابی PDF

در این صفحه می توانید مقالات انگلیسی مرتبط با موضوع استراتژی های بازاریابی را مشاهده نمایید. فایل PDF انگلیسی این مقالات را می توانید به صورت رایگان از سایت، دانلود نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی از جمله الزویر (Elsevier)، امرالد (Emerald) و … دریافت شده اند.

استراتژی بازاریابی، برنامه ریزی بلند مدت اهداف کسب و کار بوده که شرکت، خواهان دستیابی به آن است. برای دستیابی به این هدف، انتخاب اقدامات ویژه برای افزایش اعتبار محصولات و خدمات یا افزایش فروش در بازار، امری ضروری و مهم است. استفاده از فرصت ها جهت یافتن بازار هدف و وفادار ساختن مشتریان به سازمان، ضروری است، به گونه ای که موقعیت شرکت، قوی تر شود.

تعیین این که چگونه می خواهید تا محصول / خدمات خود را به منظور دستیابی به موقعیتی در میان مشتریان و تحقق وفاداری مشتری و ارتباط سازمانی، وارد بازار کنید، مهم است. استراتژی بازاریابی، روشی برای ایجاد فرصت های فروش و همچنین تعیین موقعیت محصول یا خدمات در بازار و تفسیر خطوط عملیاتی که امکان دستیابی به بازار هدف را از طریق کانال های مناسب فراهم می سازد، می باشد.

این رویکردها اشاره به برنامه بازی کلی کسب و کار برای دستیابی به مشتریان بالقوه و تبدیل آن ها به مشتریان محصولات یا خدمات آن ها دارد. این فرآیند شامل گزاره ارزش شرکت، پیام کلیدی برند، داده های جمعیت مشتری هدف و دیگر عناصر سطح بالا است. این استراتژی ها، چهار پارامتر بازاریابی یعنی محصول، قیمت، مکان و تبلیغات را پوشش می دهد. رویکردهای واضح در این حوزه باید حول محور گزاره ارزش شرکت بچرخند که به مصرف کنندگان اطلاع داده که شرکت پای چه چیزی ایستاده، چگونه عمل می کند و چرا سزاوار کسب و کار خود است. این استراتژی، تیم های بازاریابی با یک الگو را ایجاد کرده که باید مشتریان خود را از ابتکاراتشان در همه محصولات و خدمات شرکت، آگاه سازند.

این رویکردها در برنامه بازاریابی، مشخص بوده و سندی است که انواع خاصی از فعالیت های بازاریابی یک شرکت را انجام داده و شامل جداول زمانی برای اجرای طرح های بازاریابی متنوع است. این استراتژی ها باید به صورت ایده آل دارای طول عمر طولانی تری نسبت به برنامه های بازاریابی فردی باشند، چون حاوی گزاره های ارزش و دیگر عناصر کلیدی برند شرکت بوده که معمولا در طولانی مدت، ثابت می ماند. به عبارت دیگر، این استراتژی ها، پیام های تصویری بزرگ را پوشش می دهند، در حالی که برنامه های بازاریابی، جزئیات لجستیک از کمپین های خاص را مشخص می سازند.

مقاله استراتژی بازاریابی

تحقیق در مورد استراتژی های بازاریابی و فروش

در این صفحه می توانید لیستی از جدیدترین مقالات و موضوعات مربوط به استراتژی های بازاریابی و فروش را مشاهده نمایید. این مقالات به صورت انگلیسی هستند و ترجمه آنها نیز توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت انجام شده و در قالب فایل ورد (WORD)، تایپ شده اند. این فایل ها دارای فرمت doc یا docx بوده و کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی می باشند.

هدف نهایی یک استراتژی بازاریابی، دستیابی به مزیت رقابتی پایدار نسبت به شرکت های رقیب با درک نیازها و خواسته های مشتریان است. خواه یک طرح تبلیغاتی چاپی، سفارشی سازی انبوه یا یک کمپین رسانه اجتماعی، دارایی بازاریابی می تواند بر اساس این که چگونه به طور موثری گزاره ارزش اصلی شرکت را مشخص می کند، قضاوت شود. تحقیقات در این حوزه می تواند به ترسیم اثربخشی یک کمپین خاص و همچنین به شناسایی مخاطبان بلااستفاده جهت دستیابی به اهداف نهایی و افزایش فروش، کمک کند.

چهار اصل بازاریابی عبارتند از محصول، قیمت، تبلیغات و مکان است. این موارد، عوامل کلیدی بوده که در بازاریابی یک کالا یا خدمات، نقش دارند. چهار اصل بازاریابی می تواند هنگام برنامه ریزی برای انجام یک کسب و کار جدید، ارزیابی پیشنهادات موجود و یا تلاش برای بهبود فروش به مخاطب هدف، مورد استفاده قرار گیرد. این چهار اصل برای تست استراتژی های فعلی بر روی مخاطب جدید نیز استفاده می شود.

استراتژی بازاریابی، تبلیغات و کمپین هایی که باید توسط یک شرکت انجام شود از جمله این که چگونه شرکت تاثیر این ابتکارات را اندازه گیری می کند را مشخص می سازد. عملکردها و اجزای یک برنامه بازاریابی شامل تحقیقات بازار جهت حمایت از تصمیمات قیمت گذاری و ورودی های جدید به بازار، پیام رسانی مناسب که جمعیت خاص و حوزه جغرافیایی مشخصی را مورد هدف قرار داده، انتخاب پلتفرم برای ارتقای محصول و خدمات – دیجیتال، رادیو، اینترنت، مجله تجاری و ترکیبی از این پلتفرم ها برای هر شرکت و معیارهایی که نتایج تلاش های بازاریابی و جدول زمانی گزارش دهی آن ها را اندازه گیری می کند، می باشند.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi