دانلود ترجمه مقاله مروری بر کسب و کارهای خانوادگی دیجیتال: تدوین استراتژی های بازاریابی

عنوان فارسی

مروری بر کسب و کارهای خانوادگی دیجیتال: تدوین استراتژی های بازاریابی، مدل های کسب و کار و کاربردهای فناوری

عنوان انگلیسی

A review of digital family businesses: setting marketing strategies, business models and technology applications

کلمات کلیدی :

  بازاریابی؛ تصمیم گیری؛ شرکت های خانوادگی؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 75
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. تحلیل نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: پیشرفت های فنآوری در دهه گذشته باعث شده اند که هم بخش های سازمانی و هم اقتصادی به دنبال روش های جدید برای سازگار کردن مدل های سازمانی شان به یک عصر داده محور برخط، باشند. شرکت های خانوادگی نیز وادار شده اند تا فعالیت های خود در استراتژی های سنتی ریشه گرفته از محرک ها و پیوندهای خانوادگی را کنار بگذارند و فعالیت هایشان را با محیط های دیجیتال سازگار کنند. در این زمینه، هدف این مطالعه شناسایی استراتژی های بازاریابی آنلاین عمده، مدل های تجاری و کاربردهای فنآوری توسعه یافته تاکنون توسط شرکت های خانوادگی می باشد. روش تحقیق: با استفاده از یک مرور سیستماتیک مقالات، یک تحلیل انطباق چندگانه (MCA) تحت تحلیل همگنی واریانس بوسیله چارچوب حداقل مربعات نوسانی (HOMALS) برنامه نویسی شده در زبان R را توسعه می دهیم. براساس نتایج بدست آمده، مشارکت های تحلیل شده به صورت خوشه ای و بصری تحلیل می شوند. طراحی/روش تحقیق/رویکرد: براساس یک مرور سیستماتیک مقالات، یک MCA تحت چارچوب HOMALS برنامه نویسی شده به زبان R را توسعه می دهیم. براساس نتایج، مشارکت های تحلیل شده به صورت خوشه ای و بصری تحلیل می شوند. یافته ها: شاخص های مرتبط برای توسعه موفق شرکت های دیجیتال خانوادگی دسته بندی شده به سه دسته زیر، شناسایی شدند: (1) مدل های کسب و کار دیجیتال، (2) فنون بازاریابی دیجیتال و (3) کاربردهای فنآوری. دسته اول شامل چهار مدل تجارت دیجیتال است: بازاریابی موبایلی، تجارت الکترونیک، هزینه به ازای هر کلیک، هزینه به ازای هر مایل و هزینه به ازای هر اکتساب. دسته دوم شامل شش روش بازاریابی دیجیتال: بازاریابی جستجویی (استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو و «بازاریابی موتور جستجو» (SEM))، بازاریابی رسانه های اجتماعی، تبلیغات اجتماعی، فروش اجتماعی و بهینه سازی اعتبار وب سایت ها می باشد. در آخر، دسته سوم، از این جنبه ها تشکیل شده است: نوآوری دیجیتال، ابزارهای دیجیتال، بازاریابی نوآورانه، اکتشاف دانش و تصمیم گیری آنلاین. علاوه بر آن، چهار گزاره پژوهشی برای بحث بیشتر و پژوهش های آتی، توسعه می یابند. اصالت/ارزش: تا آنجایی که می دانیم، این مطالعه، اولین مطالعه ای است که این موضوع پژوهشی را با بکارگیری زبان برنامه نویسی نوظهور R برای توسعه یک MCA تحت چارچوب HOMALS، پوشش می دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: Technological advances in the last decade have caused both business and economic sectors to seek for new ways to adapt their business models to a connected data-centric era. Family businesses have also been forced to leave behind traditional strategies rooted in family stimuli and ties and to adapt their actions in digital environments. In this context, this study aims to identify major online marketing strategies, business models and technology applications developed to date by family firms. Methodology: Upon a systematic literature review, we develop a multiple correspondence analysis (MCA) under the homogeneity analysis of variance by means of alternating least squares (HOMALS) framework programmed in the R language. Based on the results, the analyzed contributions are visually analyzed in clusters. Design/methodology/approach: Upon a systematic literature review, we develop an MCA under the HOMALS framework programmed in the R language. Based on the results, the analyzed contributions are visually analyzed in clusters. Findings: Relevant indicators are identified for the successful development of digital family businesses classified in the following three categories: (1) digital business models, (2) digital marketing techniques and (3) technology applications. The first category consists of four digital business models: mobile marketing, e-commerce, cost per click, cost per mile and cost per acquisition. The second category includes six digital marketing techniques: search marketing (search engine optimization and search engine marketing (SEM) strategies), social media marketing, social ads, social selling, websites and online reputation optimization. Finally, the third category consists of the following aspects: digital innovation, digital tools, innovative marketing, knowledge discovery and online decision making. In addition, five research propositions are developed for further discussion and future research. Originality/value: To the best of our knowledge, this study is the first to cover this research topic applying the emerging programming language R for the development of an MCA under the HOMALS framework.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مروری بر کسب و کارهای خانوادگی دیجیتال: تدوین استراتژی های بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi